24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Aarhus » mandag, 17. mar, 2014 08:07

Allen har en stor fremtid foran sig, og den er forhåbentlig i Liverpool.

Jeg synes på ingen måde, at han skal sælges. Han er essentiel for vores spil i en kamp som igår mod manu, hvor han konstant er i bevægelser og presser modstanderen.

Rigtig nok er han ikke typen, der vil lave et hav af mål og assists, men han kan så mange andre ting, som i sidste ende vil lade andre spillere stå for at lave de nødvendige assists og mål.

Hr. Drejer
Indlæg: 13751
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. mar, 2014 08:15

Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af TomViolence » mandag, 17. mar, 2014 08:25

Enig med Aarhus og Hr. Drejer! Allen skal ingen vegne, og han spillede en kanon kamp i går - nok lidt undervurderet, ift. hvad man kunne læse sig til i kamptråden. Dejligt at have the Welsh Xavi i omdrejninger omsider. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 17. mar, 2014 09:41

Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11297
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Cynwal » mandag, 17. mar, 2014 13:32

ScouserTommy skrev:
Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.
Arhhhh - Jeg synes det var fremragende, at han var til at skubbe omkuld igår :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Aarhus » mandag, 17. mar, 2014 13:49

Han har fået en større muskelmasse i forhold til sidste sæson. Jeg mener ikke, han behøver mere. Han har vist, han kan være overlegen over for særdeles fysiske stærke spillere i form af Fellaini, Carrick og Dembele. Bare for at nævne et par eksempler.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 17. mar, 2014 16:08

Aarhus skrev:Han har fået en større muskelmasse i forhold til sidste sæson. Jeg mener ikke, han behøver mere. Han har vist, han kan være overlegen over for særdeles fysiske stærke spillere i form af Fellaini, Carrick og Dembele. Bare for at nævne et par eksempler.
Nu har jeg jo heller ikke læst hans vejeskemaer, synes bare stadig at han ser noget klejn ud (bevares, det er nok også nogle velvoksne herrer, man sammenligner ham med... ;) ). Jeg tænkte bare, at et par kilo mere, uden at det går ud over hans hurtighed og adræthed, vil gøre ham endnu vanskeligere at komme udenom i kampene om midtbanen.

Men det er en lille detalje, som han har steppet up i denne sæson er jeg under alle omstændigheder glad for at have ham i truppen, og jeg synes han skal blive i klubben.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5552
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 17. mar, 2014 16:10

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev:
Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.
Arhhhh - Jeg synes det var fremragende, at han var til at skubbe omkuld igår :D
Naturligvis :D Det var dog måske ikke så meget et spørgsmål om vægt, men om situationsfornemmelse... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Nikolai » tirsdag, 22. apr, 2014 17:39

bare lige for at smide til mere brænde i diskussionen, om Joe Allan. er kæmpe fan af ham, ligesom jeg er med Hendorsen, de to bliver så vigtige for os de næste år. de har dog ikke spillet 90 minutter sammen udover Southampton og United.

http://anfieldindex.com/8391/with-hendo ... stats.html

de har for resten en god podcast hvis nogle bruger det.
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af thefugle » tirsdag, 22. apr, 2014 18:17

Nikolai skrev:bare lige for at smide til mere brænde i diskussionen, om Joe Allan. er kæmpe fan af ham, ligesom jeg er med Hendorsen, de to bliver så vigtige for os de næste år. de har dog ikke spillet 90 minutter sammen udover Southampton og United.

http://anfieldindex.com/8391/with-hendo ... stats.html

de har for resten en god podcast hvis nogle bruger det.
Han hedder stadig Allen!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Nikolai » tirsdag, 22. apr, 2014 18:26

ja det er hårdt for jer, kan jeg godt se
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Bellamy_fever » tirsdag, 22. apr, 2014 18:39

Nikolai skrev:ja det er hårdt for jer, kan jeg godt se
Nåeh jamen Man skulle da mene en 'kæmpe fan' kan stave til sit idols navn.

Ud over det tror jeg bare det
Er en principiel sag som jeg er lidt enig i nogle gange kan blive liiige vigtig nok for nogle.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Nikolai
Indlæg: 30
Tilmeldt: fredag, 18. apr, 2014 00:42
Alder: 36

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Nikolai » tirsdag, 22. apr, 2014 18:59

Ja stave fejl, betyder meget :shock: ej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af :)
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 22. apr, 2014 19:09

Allan ligger nemlig rigtig dejligt i fingrene.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Mugge » tirsdag, 22. apr, 2014 19:49

Nikolai skrev:Ja stave fejl, betyder meget :shock: ej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af :)
Som jeg har skrevet før, så er jeg personligt ligeglad med, om der er stavefejl el. kommafejl mm.
Dog mener jeg helt bestemt, at spillernes navne både kan, og skal man stave rigtigt. Det er sjusket, når man ikke gør det korrekt.

Besvar