47 - Andre Wisdom

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 35

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Guffi182 » torsdag, 04. okt, 2012 12:43

Alonso skrev:Apropos Ince, så har jeg forstået at han åbenbart er tæt på et skifte til Man Utd.

Han forlod jo Liverpool fordi man ikke kunne blive enig om detaljerne i en ny kontrakt. Siden skiftet er han i øvrigt blevet omskolet til kantspiller - så vidt jeg husker blev han benyttet som central midt da han spillede i Liverpool.
Og det var vist han far der var med til at stille nogle helt urimelige krav..
Billede

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. okt, 2012 13:17

1. Det er ikke alle som er på det engelske U21 hold, som bliver stjerner. De fleste går i glemmebogen.

2. Ince må da ærge sig gul og grøn over at han ikke blev i Liverpool. Han kunne være en del af start-11, hvis han gjorde en positiv figur overfor Rodgers. I stedet render han rundt i Blackpool i den næstbedste række.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 09. jan, 2013 12:55

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -reds-deal

Wisdom har forlænget. Dejligt. Har været solid, når han har spillet i denne sæson, og er jo kun 19,
selvom det kan være svært at tro..!

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 09. jan, 2013 13:58

Tom_Jorsal skrev:http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -reds-deal

Wisdom har forlænget. Dejligt. Har været solid, når han har spillet i denne sæson, og er jo kun 19,
selvom det kan være svært at tro..!
super godt undrede mig også lidt over at der ikke var blevet forlænget før, synes han gør det virkeligt godt han hans alder taget i betragtning, kunne godt forestille mig at han med tiden også bliver brugt i midterforsvaret.
YNWA

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 09. jan, 2013 14:14

Redtothebone skrev:super godt undrede mig også lidt over at der ikke var blevet forlænget før, synes han gør det virkeligt godt han hans alder taget i betragtning, kunne godt forestille mig at han med tiden også bliver brugt i midterforsvaret.
Enig. Han gør det rigtig fornuftigt på backen, men det er tydeligt at se, han er midterforsvar af bygning og spiltype. Måske man skulle bruge ham som fjerdemand til midterforsvaret, hvis Carra stopper til sommer, og bruge ham knap så meget på højreback, hvor vi er vanvittigt godt dækket ind: Glen Johnson, Kelly, Flanagan, Ryan McLaughlin (i den rækkefølge).

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Thommo » torsdag, 13. jun, 2013 18:20

Wisdom får lidt ros som ene u21 spiller

Englands U21-landstræner Stuart Pearce vil ikke forsvare sine spillere efter et skuffende EM. Det må de selv gøre, siger Pearce.

Tre kampe, tre nederlag. U21-EM har været en ekstrem skuffelse for det engelske U21-landshold, der i aftes takkede af med at tabe 1-0 til Israel. Den præstation fik bægeret til at flyde over hos træner Stuart Pearce.

- Vi er blevet slået tre gange, det må spillerne tage på sig. Jeg skal ikke ud og forsvare nogen, jeg er så træt af at have gjort det i hele turneringen, siger Pearce til SkySports.

- Spillerne må håndtere det, de må selv stille sig op foran kameraerne og forklare deres prlstationer. Det er svært at støtte dem efter de tre kampe, vi har spillet her. Den standard vi har sat over de seneste to år, var millioner af kilometer fra det, vi viste i turneringen.

- Jeg kan ærlig talt ikke se, hvorfor jeg skulle forsvare spillerne. De må ud og forsvare sig selv. Den eneste jeg gerne vil skåne er Andre Wisdom, der var en god anfører for holdet, og han vil forhåbentlig fortsætte i det hverv.

Pearce fortæller at han ikke ved, om han fortsætter som engelske U21-landstræner efter fiaskoen.

http://www.bold.dk/nyt/Sur-Pearce-Spill ... e-sig-selv
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 18. jul, 2013 13:15

Chris Dickinson ‏@SuperSubLFC 3m
Wisdom: "The manager has told me to consider it and keep it in mind. Going on loan is an option. I'm open to any idea that is positive."


Jay ‏@Jay82_LFC 3m
Wisdom: It's hard for a young player to come in and try to play at CB in the Premier League. You need experience and so it takes time" #LFC

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af APLFC » mandag, 21. okt, 2013 11:07

Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. okt, 2013 11:41

APLFC skrev:Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror
Tror i denne udlejning kan have noget at gøre vedr. en handel med Will Hughes?
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Cynwal » mandag, 21. okt, 2013 11:46

Ma Captain skrev:
APLFC skrev:Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror
Tror i denne udlejning kan have noget at gøre vedr. en handel med Will Hughes?
....ku' man da håbe! Det er da dejligt, at der er forretningsmæssige relationer imellem de to klubledelser, når nu den benævnte Will Hughes er et så åbenlyst talent. Ser ham som en tæt på komplet box-to-box spiller a la en ung Gerrard!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af thefugle » mandag, 21. okt, 2013 11:48

Ma Captain skrev:
APLFC skrev:Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror
Tror i denne udlejning kan have noget at gøre vedr. en handel med Will Hughes?
Bestemt ikke utænkeligt, og mildest talt påfaldende at han lige præcis ryger til Derby, oven på alt den snak om Hughes til LFC.

Kunne bestemt være fedt med Hughes, håber da han er så god som det hypes til. Tvivler lidt. Youtube kan man jo ikke lige hænge sig op af.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Ma Captain
Indlæg: 487
Tilmeldt: tirsdag, 01. maj, 2012 13:31

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Ma Captain » mandag, 21. okt, 2013 13:24

Det jeg også hæfter mig ved er at Wisdom i sommers var rygtet til Stoke og Fulham - mener også han er god nok til den lavere ende i PL - men nu ender i Derby, PL klubberne kan ikke låne ham nu, men at det bliver Derby kan(håbe) have noget at gøre med Will Hughes.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Kelly » mandag, 21. okt, 2013 14:18

Cynwal skrev:
Ma Captain skrev:
APLFC skrev:Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror
Tror i denne udlejning kan have noget at gøre vedr. en handel med Will Hughes?
....ku' man da håbe! Det er da dejligt, at der er forretningsmæssige relationer imellem de to klubledelser, når nu den benævnte Will Hughes er et så åbenlyst talent. Ser ham som en tæt på komplet box-to-box spiller a la en ung Gerrard!
EN UNG GERRARD. GET HIM..... :jump: :drink:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 21. okt, 2013 14:24

Jeg tror, at det kunne være virkelig frugtbart for en klub som Liverpool, hvis man kunne få etableret et samarbejde med en Championship klub, der delte mange af de filosofier, som Liverpool som klub står for. Specielt i forhold til spilkoncept mm.

Gary Neville har lige været ude og annoncere, at det er yderst vigtigt for udviklingen af engelske spillere, at topklubberne benytter sig af disse udlejninger. Spillere som Cleverly, Welbeck og senest Townsend er i nyere tid spillere, der har haft godt af lejemål. Og jeg tror da heller ikke, at et år i Blackpool er skidt for Jack Robinsons udvikling. En ting er i hvert fald sikkert, og det er, at U21 bold ikke tilnærmelsesvis er på det niveau som kræves, hvis spillerne skal tage det sidste skridt i deres udvikling. Dertil er tempoet, intensiteten og kvaliteten simpelthen for lav.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 21. okt, 2013 22:54

Wow......med Robinson og Wisdom på plads i de to klubber, må Ince og Hughes være vores :lol:
De ovennævnte 3 plus tidligere Wilshere taler deres tydellge sprog omkring nytten af udlejninger, så det er ganske glimrende, mere af den slags...
Cynwal skrev:
Ma Captain skrev:
APLFC skrev:Mandag 21.oktober

Andre Wisdom forlater Anfield til fordel for et låneopphold i Derby County. Championship-klubben låner høyrebacken for resten av sesongen.
Mirror
Tror i denne udlejning kan have noget at gøre vedr. en handel med Will Hughes?
....ku' man da håbe! Det er da dejligt, at der er forretningsmæssige relationer imellem de to klubledelser, når nu den benævnte Will Hughes er et så åbenlyst talent. Ser ham som en tæt på komplet box-to-box spiller a la en ung Gerrard!
Hmmm.....måske endda en lidt yngre Kevin Strootman???
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Besvar