47 - Andre Wisdom

Underkategori til tidligere LFC-spillere
ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af ElTorro » fredag, 31. jul, 2015 00:01

Emmy skrev:
Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
Enig med Emmy her. Det var vel snarere en femmandsmidtbane, end en femmandsbagkæde som jeg husker det. Men det er klart, at den type formationer fordrer en del mere disciplineret, defensivt arbejde.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Belloni » lørdag, 01. aug, 2015 17:06

Emmy skrev:
Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.
Men nej, han har aldrig spillet i fireback kæden.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. aug, 2015 19:17

Belloni skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.
Men nej, han har aldrig spillet i fireback kæden.
Eller i en treback kæde uden backs
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Belloni » lørdag, 01. aug, 2015 19:50

Emmy skrev:
Belloni skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.
Men nej, han har aldrig spillet i fireback kæden.
Eller i en treback kæde uden backs
Eller en tobakskæde :aliboronz8:

Brugeravatar
Jeppe
Indlæg: 514
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 20:07
Geografisk sted: Odense
Alder: 40

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Jeppe » mandag, 03. aug, 2015 07:53

Belloni skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:
Emmy skrev:
Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.
Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.
Men nej, han har aldrig spillet i fireback kæden.
Eller i en treback kæde uden backs
Eller en tobakskæde :aliboronz8:
Tøhø
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Mads T. » mandag, 29. aug, 2016 23:52

Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af AJ » tirsdag, 30. aug, 2016 11:36

Mads T. skrev:Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.
Nu har jeg ikke set Salzburg i et par år, men jeg kan ikke se, at Wisdom har niveauet til dem. Peter Ankersen havde åbenbart ikke, og ham ser jeg da som en væsentligt bedre spiller. I hvert fald offensivt, hvilket jeg forestiller mig er en væsentlig del af det at være back for Salzburg. Heller ikke i midterforsvaret ser jeg Wisdom have niveauet. I hvert fald ikke internationalt.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 31. aug, 2016 21:53

AJ skrev:
Mads T. skrev:Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.
Nu har jeg ikke set Salzburg i et par år, men jeg kan ikke se, at Wisdom har niveauet til dem. Peter Ankersen havde åbenbart ikke, og ham ser jeg da som en væsentligt bedre spiller. I hvert fald offensivt, hvilket jeg forestiller mig er en væsentlig del af det at være back for Salzburg. Heller ikke i midterforsvaret ser jeg Wisdom have niveauet. I hvert fald ikke internationalt.

Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af AndreasN » torsdag, 01. sep, 2016 08:45

Han har da overhovedet heller niveauet til at spille hos os. Det må være fordi, vi ikke kunne sælge ham, at han kun bliver udlejet.
Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af AJ » torsdag, 01. sep, 2016 13:50

ThunderZtorm skrev:Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.
Selvfølgelig har han intet at gøre i Liverpool. Men hvis han var havnet et sted, hvor han rent faktisk kunne få spilletid, så kunne vi måske tjene lidt mere på et salg. Nu ender han formentlig med ikke at spille, og så får vi sikkert ikke noget for ham senere.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af nikand » torsdag, 01. sep, 2016 22:45

AJ skrev:
ThunderZtorm skrev:Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.
Selvfølgelig har han intet at gøre i Liverpool. Men hvis han var havnet et sted, hvor han rent faktisk kunne få spilletid, så kunne vi måske tjene lidt mere på et salg. Nu ender han formentlig med ikke at spille, og så får vi sikkert ikke noget for ham senere.
men han har vidst en lang kontrakt.
We need a new Fowler...

Victor1605
Indlæg: 52
Tilmeldt: fredag, 06. jul, 2012 21:40
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: 47 - Andre Wisdom

Indlæg af Victor1605 » fredag, 02. sep, 2016 02:10

Vi har ellers oftest en klausul i vores udlejningskontrakter, der siger at spilleren skal have spilletid i 75% af de kampe, han har mulighed for at spille. De var i hvert fald tilfældet med alle vores største talenter sidste sæson (Ojo, Kent, Ward, Jones osv.)

Besvar