48 - Jerome Sinclair

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

48 - Jerome Sinclair

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 26. sep, 2012 12:13

Den unge fremadstormende offensiv spiller, kan få debut i aften mod West Bromwich. Liverpool FC købte ham af netop West Bromwich i sommeren 2011. Han er lige fyldt 16 år, og vil dermed slå Jack Robinsons rekord. Han var 16 år og 250 dage da han fik debut.

Liverpools trænerstab betragter Sinclair som et lige så stort talent som Raheem Sterling. Han har vist sig frem på U18 holdet. Han kom ind fra bænken scorede et hattrick i venskabskampen mod Exeter. Han scorede hele 8 mål i sommerens opvarmningskampe. Den 25. august scorede han sit første mål i en betydningsfuld kamp for U18 holdet. Han har også banket kasser ind for England U16.

Spiller profil:

Fødselsdag: d. 20. september, 1996
Fødested: England
Position: Angriber
Optrædener: 0
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af zalcos » onsdag, 26. sep, 2012 12:38

Hooold nu kæft jeg føler mig gammel. En 96'er! :gunfire:
Det lyder godt at vi opsnapper de store talenter i en tidlig alder, hvis vi i al virkelighed er ved at bygge op til noget der er større end stort.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Aarhus » onsdag, 26. sep, 2012 14:45

Nu skal man passe på med at lægge for meget pres på alle vores talenter, for det er helt sikkert ikke dem alle, der kommer igennem nåleøjet. Men det er godt nok dejligt, at vi har så mange unge spillere, der åbenbart er gode nok til at blive prøvet af på førsteholdet.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 26. sep, 2012 14:55

Aarhus skrev:Nu skal man passe på med at lægge for meget pres på alle vores talenter, for det er helt sikkert ikke dem alle, der kommer igennem nåleøjet. Men det er godt nok dejligt, at vi har så mange unge spillere, der åbenbart er gode nok til at blive prøvet af på førsteholdet.
Jeg tror egentlig vi altid har haft det - vi har bare haft nogle chefer der ikke rigtig har villet prøve det af forskellige årsager.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Aarhus » onsdag, 26. sep, 2012 16:19

Og det er jo egentlig skrækkeligt, hvis det er tilfældet. For med de præstationer, Sterling har vist, så har vi sparet adskillige millioner pund på den front. Samtidig er Morgan, Wisdom, Robinson, Flanagan og Suso helt sikkert også dygtige talenter, der kan træde til, når der er brug for dem.

På den front er jeg virkelig også imponeret over Rodgers' mod til netop at benytte disse spillere frem for at køre de etablerede spillere trætte med to kampe i hver uge.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af thefugle » onsdag, 26. sep, 2012 16:34

http://m.youtube.com/watch?v=WxNvLjlbf2o

Han laver lige det første mål, godt sat ind. Men se 1:05 ca. Satan han tromler frem ad, har os noget fart i støvlerne. Men han ligner en med en ekstrem angribsvilje, og dem der kommer i hans vej dem løber han ned haha. Og fedt der endelig kommer nogle unge strikere frem, dem har vi fandme brug for lige nu. Men hvis der er gods i ham på højere plan så ser fremtidens angreb godt ud med Suso, sterling, shelvey og sinclair!

Vi skal os ha den sejr i aften nu, med noget verdensklasse fodbold, så de kan få lidt mere selvtillid!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af AndersF » onsdag, 26. sep, 2012 16:40

Aarhus skrev:Og det er jo egentlig skrækkeligt, hvis det er tilfældet. For med de præstationer, Sterling har vist, så har vi sparet adskillige millioner pund på den front. Samtidig er Morgan, Wisdom, Robinson, Flanagan og Suso helt sikkert også dygtige talenter, der kan træde til, når der er brug for dem.

På den front er jeg virkelig også imponeret over Rodgers' mod til netop at benytte disse spillere frem for at køre de etablerede spillere trætte med to kampe i hver uge.

Flanagan er helt sikkert et talent, men har han en fremtid i klubben? Jeg ser ham mere som en "tough-tackling" back, med netop tacklinger og det defensive som hans spidskompetencer. Jeg prøver ikke at være for snæversynet, og jeg håber han modbeviser mig på banen, men som en offensiv indstillet back efter Rodgers hovede, med pasningsfærdigheder og overblik som vigtige kvaliteter, har han endnu ikke overbevist mig.

Modbevis mig endeligt, jeg vil glædes over lidt fakta der kan hjælpe mig til at se lyset i ham ;)

AndersF
Indlæg: 403
Tilmeldt: søndag, 06. maj, 2012 17:42
Geografisk sted: Århus
Alder: 30

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af AndersF » onsdag, 26. sep, 2012 16:42

thefugle skrev:http://m.youtube.com/watch?v=WxNvLjlbf2o

Han laver lige det første mål, godt sat ind. Men se 1:05 ca. Satan han tromler frem ad, har os noget fart i støvlerne. Men han ligner en med en ekstrem angribsvilje, og dem der kommer i hans vej dem løber han ned haha. Og fedt der endelig kommer nogle unge strikere frem, dem har vi fandme brug for lige nu. Men hvis der er gods i ham på højere plan så ser fremtidens angreb godt ud med Suso, sterling, shelvey og sinclair!

Vi skal os ha den sejr i aften nu, med noget verdensklasse fodbold, så de kan få lidt mere selvtillid!
http://www.youtube.com/watch?v=WxNvLjlbf2o
Hvis linket hos jer, som ved mig, guider til en mobil-udgave af youtube

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af YNWA! » onsdag, 26. sep, 2012 18:30

Han er 1 måned yngre end mig :shock:
Spændende!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Alonso » onsdag, 26. sep, 2012 19:58

De gange jeg har set ham på U18 holdet har jeg været meget imponeret over hans individuelle kvaliteter. Men her og nu er det meget spekulativt om han skulle kunne blive den spiller, som de fleste håber på. Tag bare Jermaine Pennant som eksempel. Ja, han nåede f.eks. at repræsentere os i en CL periode, men han nåede langt fra det man troede meget tidligt.

Tror personligt ikke han kommer i kamp i dag, men det er rigtig fornuftigt af Rodgers at lade ham komme med på en udebanetur og se hvilke rutiner der følger med, og hvordan de rutinerede spillere tackler tingene. Han skal bare suge til sig!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Aarde » torsdag, 27. sep, 2012 16:08

ThunderZtorm skrev:
Aarhus skrev:Nu skal man passe på med at lægge for meget pres på alle vores talenter, for det er helt sikkert ikke dem alle, der kommer igennem nåleøjet. Men det er godt nok dejligt, at vi har så mange unge spillere, der åbenbart er gode nok til at blive prøvet af på førsteholdet.
Jeg tror egentlig vi altid har haft det - vi har bare haft nogle chefer der ikke rigtig har villet prøve det af forskellige årsager.
Helt uenig. Vi har ikke haft talenter af den kaliber, vi ser idag, siden dengang Fowler, Owen, McManaman, Carragher og Gerrard kom igennem. Da Rafa overtog var der tæt på intet i vores ungdomsrækker, der var tilnærmelsesvist klart til at få chancen på førsteholdet - Darby og Spearing var vel de bedste bud (Flanagan, Robinson og Morgan har alle været en 10-12 år dengang). Siden er Sterling, Suso, Wisdom og Shelvey alle hentet til klubben af Rafa og formet i det ungdomssetup, han selv startede. Robinson, Flanagan og Morgan var som nævnt allerede i klubben under Houllier, men har også gennemgået deres overgange fra ungdoms- til seniorspiller under Rafa's ungdomssetup.

Det giver med andre ord god mening, at hverken Rafa eller Hodgson prøvede ret mange talenter af fra ungdomsrækkerne - dem de havde til rådighed var enten ikke klar, eller ikke gode nok. Sidste sæson begyndte vi så småt at se nogle af de frugter, vi i fremtiden kommer til at høste fra Rafa's akademitræ, dels fordi Kenny kendte til dem og turde bruge dem, men også fordi de omsider begyndt at nå et stadie, hvor de var klar til at blive brugt. Den udvikling fortsætter under Rodgers, hvilket kun er glædeligt, men det er Rafa og hans stab, vi i den sidste ende skal takke for, at Rodgers idag har akademispillere, der er værd at satse på.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 28. sep, 2012 16:27

Enig med Aarde. Denne årgang er meget talentfuld - set med Liverpool øjne. Jeg mindes ikke at vi har haft så talentfulde spillere. Som Carra siger, så stillede vi også med et meget talentfuldt hold i ligacup sejren over Spurs i 2004. Vi stillede med David Raven, Zak Whitbread, John Welsh, Darren Potter, Mark Smyth og Richie Partridge. Ingen af dem blev til noget. Men jeg mener også at de ikke tilnærmelsesvist er lige så talentfulde som disse spillere.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Aarde » fredag, 28. sep, 2012 16:55

Selvfølgelig havde vi talentfulde spillere også tilbage i '04. De var bare ikke skolet til at slå igennem på førsteholdet i en klub som på Liverpool's niveau. Den rette skoling kom først, da Rafa begyndte at sætte sit præg på klubbens ungdom med sin filosofi og sit staff - ja og så selvfølgelig de talentfulde unge spillere, han var med til at hente ind.

Der har været meget snak om, at vores forskellige ungdomshold før i tiden var langt mere succesfulde i deres respektive turneringer, end de er nu, fordi fokus dengang primært var på at vinde de kampe, man deltog i. Rafa og co. sørgede for at ændre i den prioritering, så man i højere grad greb kampene an med henblik på at udvikle spillerne til en fremtid på klubbens førstehold, hvilket har medført mindre konkret succes til ungdomsholdene, men til gengæld har fostret en flok ungdomsspillere, der meget lettere vil kunne omstille sig til at skulle præstere i førsteholdsregi, fordi de i deres ungdomsår kompromisløst er blevet skolet i den måde, Liverpool gerne vil spille fodbold på (eller i hvert fald ville under Rafa og heldigvis også vil under Rodgers).

Det er intet under, at Guardiola i Rafa's efterår lovpriste vores akademi som et af de absolut bedste i verden udover Barcelonas eget. Der er ingen tvivl om, at det var det niveau, Rafa stilede efter, da han begyndte omstruktureringen i sin tid. Og det kan vi jo kun glæde os over den dag idag.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Cynwal » fredag, 28. sep, 2012 18:00

Hr. Drejer skrev:Denne årgang er meget talentfuld .....
Kan man sige det? Det drejer sig jo om spillere, fra flere forskellige årgange (altså regnet ud fra, hvornår de er født) - sådan er jeg da vant til det fra U-fodbold i DK. ...... eller definerer du det ud fra deres gennembrudsår?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Jerome Sinclair

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 28. sep, 2012 18:32

Man kan vel ikke kun tilskrive æren til Rafa? Han indså vel bare, det var på tide, at der skete noget på den front, og ansatte folk, der har kompetencer til at udvikle spillere, f.eks. at ansætte Borrell som ungdomstræner. Dalglish var også sportsdirektør i den periode, så han har vel også en del af æren.

Besvar