10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » torsdag, 09. apr, 2015 14:25

Aarde skrev:
texy skrev:Man City klar med £35m for Coutinho, som lige har indgået en ny 5-årig aftale med os. Hvad tror de selv? Både idéen om et bud og beløbet er nærmest fornærmende.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-5480853
Fornærmende ligefrem? Nu skal vi vist heller ikke gøre Coutinho bedre, end han er. Trods alt. Men jeg er enig med dig i, at 35 ikke er nok til, at vi bør overveje et salg. Samtidig kan jeg ikke se nogen værdisætte ham højere end 35, når han endnu ikke er mere dominerende og effektiv, end han er, så jeg tror på ingen måde, at en transfer bliver et samtaleemne til sommer.

Jeg synes også, du er noget skråsikker i retorikken, når du på baggrund af en Mirror-spekulation konkluderer, at "Man City er klar med £35m for Coutinho". Jeg tror ikke, at der er nogen, der nærmer sig før tidligst til januar eller næste sommer. Men der er selvfølgelig for mange ubekendte i spil til at kunne spå om den slags nu.
Det var bare for at folk skulle vide, hvad artiklen handlede om, så de kunne undlade at åbne linket, hvis det ikke havde deres interesse.

Jeg er i øvrigt fuldkommen sikker på, at han ikke bliver transfer-aktuel i de næste par sæsoner. Så når jeg kalder det fornærmende hænger det blandt andet sammen med, at Coutinho udviser tilfredshed med at være hos os (illustreret ved den 5-årige forlængelse), og så skal det også ses i lyset af, at markedet er vanvittigt oppustet. Di Maria kostede £60m. Luke Shaw kostede £30m. Lovren kostede £20m. I det lys, så er beløbet i mine øjne fornærmende. Coutinho er ikke i nærheden af sit peak, men udvikler sig konstant positivt. Og modsat eksempelvis Man City's helt fantastiske kreatør David Silva, så arbejder Coutinho også hårdt defensivt.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » torsdag, 09. apr, 2015 16:15

Kelly skrev:
texy skrev:Man City klar med £35m for Coutinho, som lige har indgået en ny 5-årig aftale med os. Hvad tror de selv? Både idéen om et bud og beløbet er nærmest fornærmende.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... er-5480853

Sådan er det at leverer en dårlig sæson og ryge ud af top 4. Og i øvrigt spille elendigt i Cl og el. Uden cl hvor præmierne vokser. Latterlig start på sæsonen og det efterslæb syntes jeg gjorde det svært. Hvis de tilbyder cl og flere penge. Hvor svært er det så for Sterling. Henderson og Coutinho. Det er bare virkeligheden nu.
Enig kelly, for hvis vi lå i top 4 ville sådanne rygter jo ikke komme :lol: :lol: Styr din trolling lidt. Og er med på jeg nu hoppede med på din troll agenda, men så må jeg jo bare straffe mig selv, her om lidt.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 11. apr, 2015 07:27

Coutinho er John Terry's valg som "Player of the Year".

http://www1.skysports.com/football/news ... f-the-year
Kloppite

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aarde » lørdag, 11. apr, 2015 14:13

texy skrev:Coutinho er John Terry's valg som "Player of the Year".

http://www1.skysports.com/football/news ... f-the-year
Det er fandme et underligt valg. Ærligt talt. Han var rædselsfuld i store dele af efteråret, og set over hele sæsonen er der da i hvert fald en håndfuld spillere, der har været mere dominerende end ham. Nok også flere.

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pakken » lørdag, 11. apr, 2015 22:20

Aarde skrev:
texy skrev:Coutinho er John Terry's valg som "Player of the Year".

http://www1.skysports.com/football/news ... f-the-year
Det er fandme et underligt valg. Ærligt talt. Han var rædselsfuld i store dele af efteråret, og set over hele sæsonen er der da i hvert fald en håndfuld spillere, der har været mere dominerende end ham. Nok også flere.
Jeg tror, at han har stemt på Coutinho, fordi han ved, at han ikke vil få nok stemmer til at kæmpe om prisen med hans holdkammerat Hazard.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 11. apr, 2015 23:58

Pakken skrev: Jeg tror, at han har stemt på Coutinho, fordi han ved, at han ikke vil få nok stemmer til at kæmpe om prisen med hans holdkammerat Hazard.
Omvendt tror jeg det er fordi han har været ren verdensklasse, siden lidt før nytår, 1-2 kampe undtaget. Synes han gøres noget dårligere end han er, af dig og Aarde. Eksempelvis har han da unægteligt slået Sterling med længder denne sæson, det går jeg ud fra flertallet er enige om, ikke desto mindre snakkes der kun Sterling og hans vildt overbetalte kontrakt tilbud overalt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Aarde » søndag, 12. apr, 2015 01:01

Thommo skrev:
Pakken skrev: Jeg tror, at han har stemt på Coutinho, fordi han ved, at han ikke vil få nok stemmer til at kæmpe om prisen med hans holdkammerat Hazard.
Omvendt tror jeg det er fordi han har været ren verdensklasse, siden lidt før nytår, 1-2 kampe undtaget. Synes han gøres noget dårligere end han er, af dig og Aarde. Eksempelvis har han da unægteligt slået Sterling med længder denne sæson, det går jeg ud fra flertallet er enige om, ikke desto mindre snakkes der kun Sterling og hans vildt overbetalte kontrakt tilbud overalt.
Jeg har aldrig sagt, at han ikke var god. Jeg sagde tværtimod bare, at der trods alt har været en del bedre spillere end ham set over hele sæsonen. Og det står jeg ved. Egentlig også, hvis man ser isoleret på foråret, selvom Coutinho da ganske rigtigt har været stærkt kørende i den periode.

Hazard synes jeg personligt ikke, man kan komme udenom som årets spiller. Rooney har jeg - hvor meget jeg end hader at sige det - også været meget imponeret af. Alexis ligeså. Kane, Costa og måske Fabregas tror jeg også, jeg ville vælge over Coutinho. Blot for at nævne en håndfuld.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Sv: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » søndag, 12. apr, 2015 02:15

Aarde skrev:
Thommo skrev:
Pakken skrev: Jeg tror, at han har stemt på Coutinho, fordi han ved, at han ikke vil få nok stemmer til at kæmpe om prisen med hans holdkammerat Hazard.
Omvendt tror jeg det er fordi han har været ren verdensklasse, siden lidt før nytår, 1-2 kampe undtaget. Synes han gøres noget dårligere end han er, af dig og Aarde. Eksempelvis har han da unægteligt slået Sterling med længder denne sæson, det går jeg ud fra flertallet er enige om, ikke desto mindre snakkes der kun Sterling og hans vildt overbetalte kontrakt tilbud overalt.
Jeg har aldrig sagt, at han ikke var god. Jeg sagde tværtimod bare, at der trods alt har været en del bedre spillere end ham set over hele sæsonen. Og det står jeg ved. Egentlig også, hvis man ser isoleret på foråret, selvom Coutinho da ganske rigtigt har været stærkt kørende i den periode.

Hazard synes jeg personligt ikke, man kan komme udenom som årets spiller. Rooney har jeg - hvor meget jeg end hader at sige det - også været meget imponeret af. Alexis ligeså. Kane, Costa og måske Fabregas tror jeg også, jeg ville vælge over Coutinho. Blot for at nævne en håndfuld.
Du skrev han var rædselsfuld i store dele af efteråret. Og er med på vi ser bold forskelligt, idet jeg ikke synes han har været elendig senne sæson, bortset fra 4-5 kampe. Jeg har vist skrevet flere gange jeg har en fetish overfor spillere som Luis Garcia typer, og deri indgår Cou, men da også Hazard. Cou har sammen med Hendo prøvet at hive vores midtbane op, Hazard skal ikke hive nogen op, Så hvis det er sådan Terry vurderer det er jeg enig. Da vilkårene er uendeligt meget mere svære i LFC i tiden.

Rodet indlæg, men det er sent.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af rnh » lørdag, 18. apr, 2015 09:22

Det er sku svært ikke at holde af den knægt :

Liverpool have had their problems with contracts this season – but Philippe Coutinho admits his new deal was sorted out with a minimum of fuss.

The Reds have failed to bring negotiations with Raheem Sterling, Jordan Henderson or Jon Flanagan to a successful conclusion in recent months.

But Coutinho was quick to put pen to paper back in February when he committed his future to Liverpool until 2020.

“Liverpool have always shown a great warmth to me so when they came to me with a proposal I did not need to think twice to renew the contract,” he said.

“I have always been looked after very well by this football club and I am very happy at this football club, so I didn’t even have to think about it.”

Signing the contract appeared to have a positive impact on Coutinho’s form.

“It is difficult for me to say that,” he said.

“I’d rather not talk about myself in terms of stepping up levels and things like that because my personal preference is to do my work during the week and then show my best in the game.

“Sometimes the game does not go for you no matter how much you try, but I do what I can and I leave other people to their opinions on how I played.”

A new deal won’t stop clubs from trying to prise Coutinho away. If Liverpool don’t qualify for the Champions League, there will inevitably be speculation about him being targeted by those operating within Europe’s elite.

He added: “My mind is at Liverpool, I’m a Liverpool player and I don’t think about those things because I am happy here and want to be here.

“The season has not finished yet regarding the Champions League. There are still a few games to go, many things can happen and we will try to finish the season on a high – and in the FA Cup as well - for me and the club.”

Han kunne sku godt lære Sterling nogle ting om blandt andet taknemmelighed.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 18. apr, 2015 13:06

Coutinho er simpelthen fremragende. Han virker også som en god fyr udenfor banen. Vi har et es de næste mange år. Top5 verdens bedste fodboldspillere inden for 4 år.

Coutinho > Sterling
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 18. apr, 2015 21:14

Alligevel top5 som fodboldsspiller, det er et højt håb. Coutinho er god, men et stykke til at være fremragende. Han har klassen til PL top 4 helt bestemt. Men hans spidskompetencer foran kassen skal forbedres, så man derhen af sit es. Men Assist og gode ting er jeg enig, at han er et fremragende god spiller for Liverpool FC :love3:

Hans 5 årige kontrakt, viser også at han vil det her projekt: Som er ultra lækkert. Sterling kan man sige, at han nok har lige et par tilbud fra Man City eller Real Madrid.. men mon ikke han viser sit loyalitet i Liverpool FC?
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. apr, 2015 21:24

DAGGER! skrev:Sterling kan man sige, at han nok har lige et par tilbud fra Man City eller Real Madrid.. men mon ikke han viser sit loyalitet i Liverpool FC?

Byttehandler er sjældne, men krydser alt for at vi bytter med Pedro. Vi SKAL have spillere ind på minimum 24 år det kommende vindue. Pedro ville være næsten lige så fed en signing som Sanchez i i sommers ville have været. For at det skal ske skal Barca scouts nok ikke se kampene, da sterling gør alt for at bibeholde sin 35.000£ løn og forbliven på Anfileld. han gør INTET for at blive solgt, og det er da skidt. Men hvem ved.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 18. apr, 2015 22:18

Thommo skrev:
DAGGER! skrev:Sterling kan man sige, at han nok har lige et par tilbud fra Man City eller Real Madrid.. men mon ikke han viser sit loyalitet i Liverpool FC?

Byttehandler er sjældne, men krydser alt for at vi bytter med Pedro. Vi SKAL have spillere ind på minimum 24 år det kommende vindue. Pedro ville være næsten lige så fed en signing som Sanchez i i sommers ville have været. For at det skal ske skal Barca scouts nok ikke se kampene, da sterling gør alt for at bibeholde sin 35.000£ løn og forbliven på Anfileld. han gør INTET for at blive solgt, og det er da skidt. Men hvem ved.
Vil hellere bytte Sterling med Bale i Real end med Pedro i Barca. Er faktisk slet ikke så hooked på Pedro.
Kloppite

Brugeravatar
Pakken
Indlæg: 243
Tilmeldt: søndag, 06. jan, 2013 18:46

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Pakken » lørdag, 18. apr, 2015 22:20

texy skrev:
Thommo skrev:
DAGGER! skrev:Sterling kan man sige, at han nok har lige et par tilbud fra Man City eller Real Madrid.. men mon ikke han viser sit loyalitet i Liverpool FC?

Byttehandler er sjældne, men krydser alt for at vi bytter med Pedro. Vi SKAL have spillere ind på minimum 24 år det kommende vindue. Pedro ville være næsten lige så fed en signing som Sanchez i i sommers ville have været. For at det skal ske skal Barca scouts nok ikke se kampene, da sterling gør alt for at bibeholde sin 35.000£ løn og forbliven på Anfileld. han gør INTET for at blive solgt, og det er da skidt. Men hvem ved.
Vil hellere bytte Sterling med Bale i Real end med Pedro i Barca. Er faktisk slet ikke så hooked på Pedro.
Sammenlignede du lige Bale med Pedro, eller er der noget, jeg har misforstået?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af texy » lørdag, 18. apr, 2015 22:30

Pakken skrev:
texy skrev:
Thommo skrev:
DAGGER! skrev:Sterling kan man sige, at han nok har lige et par tilbud fra Man City eller Real Madrid.. men mon ikke han viser sit loyalitet i Liverpool FC?

Byttehandler er sjældne, men krydser alt for at vi bytter med Pedro. Vi SKAL have spillere ind på minimum 24 år det kommende vindue. Pedro ville være næsten lige så fed en signing som Sanchez i i sommers ville have været. For at det skal ske skal Barca scouts nok ikke se kampene, da sterling gør alt for at bibeholde sin 35.000£ løn og forbliven på Anfileld. han gør INTET for at blive solgt, og det er da skidt. Men hvem ved.
Vil hellere bytte Sterling med Bale i Real end med Pedro i Barca. Er faktisk slet ikke så hooked på Pedro.
Sammenlignede du lige Bale med Pedro, eller er der noget, jeg har misforstået?
Nej, jeg foreslog bare en bedre byttehandel, end den der var lagt på bordet.
Kloppite

Besvar