10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » fredag, 28. okt, 2016 16:07

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:
nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Ligesom alle andre verdensklasse spillere der har i tidens løb har forladt Liverpool så kan Cou selvfølgelig også erstattes. Man sagde det samme om Torres, Suarez, Gerrard m.fl. men der kommer altid en nu stjerne.

Men det har alligevel ikke givet os et mesterskab.
Ikke før 2017! :dance: :army8:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nikand » fredag, 28. okt, 2016 16:35

MP skrev:
DAGGER! skrev:
nikand skrev:Coutinho kan ikke erstattes. I hvert fald ikke i LFC.
Du rammer plet med nåleøjet.. Coutinho er guld værd på denne midtbane, sand magiker af en 10er - der kan sætte angriberne perfekt op til dans. :love3:
Det samme blev sagt om Suarez, men jeg mener nu vi alligevel er rimelig godt med her 2 år efter ;) Og vi skal ikke længere tilbage end vores nedsabling af Leicester hvor folk herinde diskuterede om hvorvidt Coutinho skulle tilbage i start 11'eren.

Alle kan erstattes. Dermed ikke sagt at både Suarez og Coutinho ikke ville pynte på holdkortet...
Jeg mener ikke at Liverpool er i stand til at tiltrække en spiller der med det samme kan erstatte Coutinho. Der mangler vi simpelthen tiltrækningskraft på de få spillere i verden der muligvis kunne erstatte Coutinho.

Suarez er heller ikke erstattet i mine øjne, der er kommet andre spillere til, systemet er ændret men ingen har naturligt kunne erstatte Suarez. Forståeligt nok.
Prøv at en spiller der kunne erstatte Coutinho og bagefter overvej om denne spiller er tiltrukket af Liverpool og de sporadiske CL sæsoner.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Niels K » lørdag, 05. nov, 2016 09:23

Jeg tror også, at Klopp er forskellen, der får Coutinho til at præstere på et konstant højt niveau:

http://www.insidefutbol.com/2016/11/04/ ... er/312183/?

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 11. nov, 2016 10:05

Sikke et mål - og så mod Argentina.

Han bliver svær at holde på...

pingel
Indlæg: 1011
Tilmeldt: lørdag, 27. nov, 2010 21:22

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af pingel » fredag, 11. nov, 2016 11:09

Hvorfor søge væk fra et engelsk mesterhold i fremgang?

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 11. nov, 2016 11:11

pingel skrev:Hvorfor søge væk fra et engelsk mesterhold i fremgang?
Coutinho spiller da ikke for Leicester?

Jeg tror også, vi skal vinde en titel i år, før vi kan holde på Coutinho. Han er for god til ikke at vinde trofæer. Ligesom Suarez. Det var smertefuldt, han forlod os, men jeg under ham virkelig, at han fik Champions League-titlen og to spanske mesterskaber.

nordjysk redman
Indlæg: 250
Tilmeldt: torsdag, 06. aug, 2015 12:42

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af nordjysk redman » fredag, 11. nov, 2016 11:22

Hvis phil bliver solgt til så kunne han godt blive den første spiller der bliver solgt til en milliard, han skal helt sikkert koste noget mere end dabberen fra manchester

AJJ
Indlæg: 2413
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AJJ » fredag, 11. nov, 2016 11:38

CL i sæsonen 17/18 er i hvert fald nok en nødvendig (men måske ikke tilstrækkelig) betingelse for at holde på ham.

Og ja, hvis han holder det niveau, han har nu - og med hans alder - så SKAL han simpelthen spille på den helt store scene i de næste år.

Og det under man ham også i den grad.

Håber så bare, at Anfield kan være den helt store scene :-)

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af AndreasN » fredag, 11. nov, 2016 11:59

Uanset hvor meget vi vinder i år, så er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han er ude af døren så snart, Barcelona banker på. Hvis vi skal holde på ham, så kræver det, at Barcelona ikke er villige til at betale den høje pris, vi kommer til at forlange, og det må vi bare krydse fingre for, at de ikke er villige til.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Sivi » fredag, 11. nov, 2016 12:24

Hans kontrakt skal forlænges så snart som muligt. Men hvis der er en manager der kan holde på Cou så tror jeg at det er Klopp.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 11. nov, 2016 12:29

Sivi skrev:Hans kontrakt skal forlænges så snart som muligt. Men hvis der er en manager der kan holde på Cou så tror jeg at det er Klopp.
Så vidt jeg ved, så har han 3 år endnu tilbage, men dels fortjener han at være lønførende, dels er det rent symbolsk vigtigt.
Lige nu skal vi vist ikke være så nervøse. Real Madrid har karantæne, og Barcelona er så godt besat på de tre forreste pladser, at de umiddelbart ikke behøver ham.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » fredag, 11. nov, 2016 12:45

Jesper skrev:
Sivi skrev:Hans kontrakt skal forlænges så snart som muligt. Men hvis der er en manager der kan holde på Cou så tror jeg at det er Klopp.
Så vidt jeg ved, så har han 3 år endnu tilbage, men dels fortjener han at være lønførende, dels er det rent symbolsk vigtigt.
Lige nu skal vi vist ikke være så nervøse. Real Madrid har karantæne, og Barcelona er så godt besat på de tre forreste pladser, at de umiddelbart ikke behøver ham.
Hvornår har det nogensinde holdt dem, og Real Madrid, fra, at købe klassespillere? :)

Jeg er også ret overbevist om, at Coutinho spiller i Barca efter sommer. Desværre. :cry:

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af MP » fredag, 11. nov, 2016 12:52

RedRedRed skrev:
Jesper skrev:
Sivi skrev:Hans kontrakt skal forlænges så snart som muligt. Men hvis der er en manager der kan holde på Cou så tror jeg at det er Klopp.
Så vidt jeg ved, så har han 3 år endnu tilbage, men dels fortjener han at være lønførende, dels er det rent symbolsk vigtigt.
Lige nu skal vi vist ikke være så nervøse. Real Madrid har karantæne, og Barcelona er så godt besat på de tre forreste pladser, at de umiddelbart ikke behøver ham.
Hvornår har det nogensinde holdt dem, og Real Madrid, fra, at købe klassespillere? :)

Jeg er også ret overbevist om, at Coutinho spiller i Barca efter sommer. Desværre. :cry:
Ja, Coutinho kunne jo snildt gå ind og spille Iniestas rolle lige bagved de 3. Nu har han jo trods alt lært af Klopp at arbejde defensivt også ;)

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af RedRedRed » fredag, 11. nov, 2016 13:06



:laughin:

Hr. Drejer
Indlæg: 13755
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 11. nov, 2016 13:48

Ja, vores sidste års track rekord i at holde på spillere, er meget ringe. Vi har solgt Alonso, Torres, Suarez og Sterling. Alle spillere som gerne ville videre, og ikke mente at Liverpool kunne opfylde deres ambitioner. Jeg håber og tror på, at den tid er ved at være forbi, da vi har Klopp. Det er min opfattelse at spillerne elsker at spille for ham, og det er min opfattelse at vi er en klub på vej fremad. Jeg tror det er en spændende tid at være Liverpool spiller på, og det ville måske kunne holde Coutinho i klubben.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Besvar