6 - Luis Alberto

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af TomViolence » onsdag, 24. jul, 2013 11:11

http://www.bold.dk/nyt/Fire-fra-Barca-o ... nominerede
På tærsklen til den nye sæson skal den gamle også lukkes ordentligt ned. I Spanien skal spillere og trænere stemme om, hvem der var de bedste inden sommerferien, og de nominerede er blevet præsenteret.

Såvel Barcelona som Real Madrid har - inklusive sommerens indkøb - fire spillere med.

[...]

I den næstbedste række kan man notere sig, at Rafinha, der i den kommende sæson er udlejet fra Barcelona B til Celta Vigo, er nomineret i kategorien offensiv midtbane, mens Liverpool-indkøbet Luis Alberto er nomineret som årets fund.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 24. jul, 2013 12:22

TomViolence skrev:http://www.bold.dk/nyt/Fire-fra-Barca-o ... nominerede
På tærsklen til den nye sæson skal den gamle også lukkes ordentligt ned. I Spanien skal spillere og trænere stemme om, hvem der var de bedste inden sommerferien, og de nominerede er blevet præsenteret.

Såvel Barcelona som Real Madrid har - inklusive sommerens indkøb - fire spillere med.

[...]

I den næstbedste række kan man notere sig, at Rafinha, der i den kommende sæson er udlejet fra Barcelona B til Celta Vigo, er nomineret i kategorien offensiv midtbane, mens Liverpool-indkøbet Luis Alberto er nomineret som årets fund.
Tror desværre det er den forkerte Alberto de har noteret, som er ejet af Sevilla.
Så vidt jeg ved, og som der også står under Årets Fund, er venstrebacken Alberto Moreno, fra Sevilla :-)

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af sjampen » onsdag, 24. jul, 2013 14:59

LFC_20 skrev: Tror desværre det er den forkerte Alberto de har noteret, som er ejet af Sevilla.
Så vidt jeg ved, og som der også står under Årets Fund, er venstrebacken Alberto Moreno, fra Sevilla :-)
Det er nu vores Luis Alberto der er nomineret til årets fund i Segunda Division, hvor han spillede(Barca B). Moreno er ganske rigtig også nomineret til samme pris, men det er i Primera Division.


http://www.football-espana.net/34642/lf ... s-released
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 24. jul, 2013 15:02

sjampen skrev:
LFC_20 skrev: Tror desværre det er den forkerte Alberto de har noteret, som er ejet af Sevilla.
Så vidt jeg ved, og som der også står under Årets Fund, er venstrebacken Alberto Moreno, fra Sevilla :-)
Det er nu vores Luis Alberto der er nomineret til årets fund i Segunda Division, hvor han spillede(Barca B). Moreno er ganske rigtig også nomineret til samme pris, men det er i Primera Division.


http://www.football-espana.net/34642/lf ... s-released
Det fordi den del ikke var med i Bolds artikel :)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af nikand » onsdag, 28. aug, 2013 14:25

Det var spændende for mig at se Alberto igår, og selvom det var første betydningsfulde kamp så lagde jeg mærke til enkelte ting: pasningssikker, vil gerne spille i dybden. Igår var Albertos første kamp, men han mangler desværre fart eller pace om man vil. Dette kan blive hans største udfordring. Han havde problemer med at finde rum igår og synes han gik meget. Ikke så jeg tænker det om en spiller.

Jeg håber hans pasningssikre fødder sammen med hans fodboldintelligens opvejer den mangl. Fart. Men fart i støvlerne gør bare livet lettere i fodbold
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 18. sep, 2013 10:47

Luis Alberto mod Sunderland U21

YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. okt, 2013 16:08

Luis Alberto har et stort talent. Men jeg syntes han mangler meget i forhold til førsteholdet. Der syntes jeg faktisk Suso var længere fremme og bedre. Luis virker lidt tung i det. Det kommer til at tage tid at spille ham ind på holdet, og spørgsmålet er om det er muligt ??.
Jeg syntes de skal give Luis Alberto en chance fra starten i en kamp, nu hvor der er skader og karantæner, og trække Henderson ned på den defensive. Selv om det sikkert bliver Kolo der tager den, når Lucas er ude.
Jeg har lidt svært ved at se hvor Luis Alberto skal bruges bedst på holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af nikand » torsdag, 03. okt, 2013 16:41

Hvilken position er Alberto tiltænkt i Rodgers nye system?
We need a new Fowler...

Nr.7LuisSuarez
Indlæg: 370
Tilmeldt: søndag, 04. nov, 2012 15:28

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Nr.7LuisSuarez » torsdag, 03. okt, 2013 19:16

nikand skrev:Hvilken position er Alberto tiltænkt i Rodgers nye system?
Bænkevarmer hvis han er heldig ;)
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Kelly » fredag, 04. okt, 2013 08:45

Nr.7LuisSuarez skrev:
nikand skrev:Hvilken position er Alberto tiltænkt i Rodgers nye system?
Bænkevarmer hvis han er heldig ;)
Alberto og Aspas skal åbenbart har tid til at falde til.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af nikand » fredag, 04. okt, 2013 16:04

Mon det hjælper Alberto at spille U21 ell reserveholdsbold samt træne for at blive klar til førsteholdet. Med den pris undrer det mig en del? Kan han tænkes at være en 8 fremfor 10? Den sidder Gerrard jo på. Ville hjælpe hvis vi fik lukket bare en kamp tidligt så kunne der skiftes ud i kampene.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 04. okt, 2013 20:15

Med det spil Suso viser i det spanske, så tror jeg han kunne gøre et bedre job hos os end Alberto, som ikke har overbevist mig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af nikand » søndag, 26. jan, 2014 14:36

Jeg har svært ved at blive klog på denne spiller og indkøbet af ham. Han mangler speed men Alberto har et fint touch, har et godt blik for spillet og har da også vist en assist i PL. Men fx. Igår får ti min i en kamp der afgjort tyve minutter før!

Men hvor BR vil placere ham og i hvilken formation har jeg svært ved at forstå. Jeg er generelt af den holdning at når kampen er lukket kan man give plads til breddespillere således at alle får kampe og de bedste får et hvil.
We need a new Fowler...

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Redmaniac » søndag, 26. jan, 2014 14:42

Jeg ved godt, at han for de meste har været skifte ind på en offensiv position hos os, og det var da også længere fremme på banen, at han brillerede for Barcelona B. På sigt tror jeg dog bare mere på ham på midten. Han mangler som sagt speed til at kunne begå sig helt fremme.

Hans presspil og sikkerhed i pasningerne gør dog, at jeg sagtens kunne se ham figurere på midtbanen. Jeg glæder mig til næste sæson, hvor vi forhåbentlig får lidt flere kampe, der giver mulighed for at give mere spilletid til typer som Luis Alberto og Ilori.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 6 - Luis Alberto

Indlæg af Kelly » søndag, 26. jan, 2014 15:24

Redmaniac skrev:Jeg ved godt, at han for de meste har været skifte ind på en offensiv position hos os, og det var da også længere fremme på banen, at han brillerede for Barcelona B. På sigt tror jeg dog bare mere på ham på midten. Han mangler som sagt speed til at kunne begå sig helt fremme.

Hans presspil og sikkerhed i pasningerne gør dog, at jeg sagtens kunne se ham figurere på midtbanen. Jeg glæder mig til næste sæson, hvor vi forhåbentlig får lidt flere kampe, der giver mulighed for at give mere spilletid til typer som Luis Alberto og Ilori.
Jeg er helt enig. Jeg tror også alberto bliver god i fremtiden for holdet. Han lærer stadig og skal sikkert tilføre lidt nere hårdhed i sit spil. Jeg tror på ham
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar