22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 16. jan, 2018 13:54

Selvom jeg overhovedet ikke er overbevist om Karius, og mener at Migs er bedre, så er det lidt en "gratis" omgang at sætte Karius på mål indtil sommer. 1. pladsen skal der et vanvittigt mirakel til at få, og top 4. kan jeg ikke se os pisse væk(jaja, jeg ved godt der er andre, der mener, at vi nærmest er rykket ned efter salget af Cou) Til sommer skal der så hentes en ny keeper, og en af de andre to skal væk - og så skal Karius selvfølgelig have en kontinuerlig periode til at vise, at det ikke er ham. Hvis vi ser de to som lige gode/elendige, så burde der trods alt qua alderen være mere potentiale i Karius. Men bliver han ved med at stå elendigt indtil sommer, så må det være ham, der skal finde nye græsgange.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hendo » tirsdag, 16. jan, 2018 14:25

Bojangles skrev:Selvom jeg overhovedet ikke er overbevist om Karius, og mener at Migs er bedre, så er det lidt en "gratis" omgang at sætte Karius på mål indtil sommer. 1. pladsen skal der et vanvittigt mirakel til at få, og top 4. kan jeg ikke se os pisse væk(jaja, jeg ved godt der er andre, der mener, at vi nærmest er rykket ned efter salget af Cou) Til sommer skal der så hentes en ny keeper, og en af de andre to skal væk - og så skal Karius selvfølgelig have en kontinuerlig periode til at vise, at det ikke er ham. Hvis vi ser de to som lige gode/elendige, så burde der trods alt qua alderen være mere potentiale i Karius. Men bliver han ved med at stå elendigt indtil sommer, så må det være ham, der skal finde nye græsgange.
På en måde enig. Måske Mignolet på mål i CL og FA Cup også Karius i ligaen. Men det er lidt dristigt måske. Synes også 2. pladsen ligger lige for. Men det er trods alt tæt. Regner dog med at det bliver Mignolet der sælges uanset. Han gider næppe være 2. valg når der formentligt kommer en rigtig klasse målmand ind efter denne sæson. Karius har nok en lille smule mere tålmodighed, selvom han nok havde regnet med mere end dette og selvom de fleste havde regnet med noget bedre end hvad han vist indtil nu.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af zalcos » tirsdag, 16. jan, 2018 15:48

Jeg mindes ikke at have set et ringere 1. valg i min tid end Karius (jeg startede med at følge klubben i 1997). Hold nu op hvor er han mega dårlig for at sige det på almindeligt dansk.
I mit hovede har vi en klassemålmand til næste sæson fordi:

1. Mignolet har vist at han ikke er god nok og ikke bliver god nok
2. Karius får nu muligheden for at vise om han kan vise han er god nok
3a. Vokser Karius bare halvt så meget som De Gea så har vi en klassemålmand
3b. Vokser han ikke tilstrækkeligt ved vi at vi skal købe en ny.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. jan, 2018 17:41

Migs har set skriften på væggen. Klopp har ikke tillid til ham, og mener en halvdårlig Karius er at foretrække. Migs har ingen fremtid hos os, og jeg forventer han sælges til sommer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 16. jan, 2018 17:47

hmm.. Noget tyder på at han ikke helt er citeret korrekt..



Indstillingen fejler i hvert fald ingenting.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. jan, 2018 18:29

Ifølge en belgisk avis som den norske referere til, så er Napoli villig til at betal 20 millioner euro for Mignolet.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... konkurrent
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 16. jan, 2018 18:35

Hr. Drejer skrev:Ifølge en belgisk avis som den norske referere til, så er Napoli villig til at betal 20 millioner euro for Mignolet.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... konkurrent
Sælg sælg sælg.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Niels K » tirsdag, 16. jan, 2018 18:50

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge en belgisk avis som den norske referere til, så er Napoli villig til at betal 20 millioner euro for Mignolet.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... konkurrent
Sælg sælg sælg.
Enig, det er vel meget fornuftigt nu at give Karius mulighed for resten af sæsonen at vise, om han er værd at holde på. Det ser ud som om, at vi skal have en ny 1. målmand til sommer, og det virker umiddelbart tiltrængt:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -vurderer/

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af YNWA96 » onsdag, 17. jan, 2018 07:48

Statistikkerne på “vores” målmænd er godt nok skidt...!..-:)


InStat Football retweetede
Artur Petrosyan
Artur Petrosyan
@arturpetrosyan
·
8 t
Loris Karius is the only Premier League goalkeeper with more conceded goals than saved shots. He has the worst shot saves ratio - 43%.
Simon Mignolet has only saved 59% of shots that makes him 24th out of 27 goalkeepers. #LFC
De Gea tops the list - 83%. #MUFC
via @InStatFootball

Listen ser sådan ud :

https://mobile.twitter.com/arturpetrosy ... 56/photo/1

Ny sang ? ...


Oblak do do do do do

Oh Mané Mané do do do do do

BOBBY Fir-minoooo!!!

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 17. jan, 2018 09:28

Niels K skrev:
Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge en belgisk avis som den norske referere til, så er Napoli villig til at betal 20 millioner euro for Mignolet.

https://www.liverpool.no/rykteboersen/# ... konkurrent
Sælg sælg sælg.
Enig, det er vel meget fornuftigt nu at give Karius mulighed for resten af sæsonen at vise, om han er værd at holde på. Det ser ud som om, at vi skal have en ny 1. målmand til sommer, og det virker umiddelbart tiltrængt:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... -vurderer/
Den kunne jeg godt være med på, Ward og Karius har jo alderen med sig, så store forbedringer hos de to er stadig bestemt stadig muligt og imens vi venter og ser hvad de kan drive det til forbereder vi os på at hente en "big name keeper" til sommer, hvis vi kun henter en absolut klasse målmand plus et par unge/billige spillere til sommer vil det stadig være muligt at gå efter mesterskabet, selvom der selvfølgelig er et par andre pladser der godt kan forstærkes.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Jesper » onsdag, 17. jan, 2018 12:08

Nu hvor det er en offentlig hemmelighed, at med mindre Karius laver mirakler, så er man på markedet efter en målmand til sommer. Og med det i tankerne, så er Karius blevet forfremmet til 1. målmand og Mignolet 2. valg. Mon det betyder, at Mignolet så skal stå i CL? Kunne jo godt være at Klopp også havde lavet den sondering eller er det lidt for tænkt?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Emmy » onsdag, 17. jan, 2018 12:30

Hvis det er muligt at finde en kapacitet som 2. målmand for resten af sæsonen på leje så tror jeg Karius står resten af sæsonen samt Mignolet bliver solgt
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af AJ » onsdag, 17. jan, 2018 13:23

Emmy skrev:Hvis det er muligt at finde en kapacitet som 2. målmand for resten af sæsonen på leje så tror jeg Karius står resten af sæsonen samt Mignolet bliver solgt
Hvad med: Sælg Mignolet nu, brug Karius som 1. keeper resten af sæsonen med Ward som reserve, og køb klassemålmand til sommer?

bblauritzen
Indlæg: 1053
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af bblauritzen » onsdag, 17. jan, 2018 13:25

AJ skrev:
Emmy skrev:Hvis det er muligt at finde en kapacitet som 2. målmand for resten af sæsonen på leje så tror jeg Karius står resten af sæsonen samt Mignolet bliver solgt
Hvad med: Sælg Mignolet nu, brug Karius som 1. keeper resten af sæsonen med Ward som reserve, og køb klassemålmand til sommer?
Hvis rygterne om Napoli har noget på sig er det nok også det mest sandsynlige scenarie.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Emmy » onsdag, 17. jan, 2018 13:34

AJ skrev:
Emmy skrev:Hvis det er muligt at finde en kapacitet som 2. målmand for resten af sæsonen på leje så tror jeg Karius står resten af sæsonen samt Mignolet bliver solgt
Hvad med: Sælg Mignolet nu, brug Karius som 1. keeper resten af sæsonen med Ward som reserve, og køb klassemålmand til sommer?
Jeg synes bare det er for skrøbeligt hvis der kommer en længerevarende skade til en af de to. Så skal der er en komplet uerfaren U18 målmand på bænken og det duer ikke
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar