4 - Kolo Toure

Underkategori til tidligere LFC-spillere
SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af SimonA » torsdag, 26. sep, 2013 14:48

Kolo frem på den offensive midtbane! Han er jo sprudlende i det offensive spil! ;)
YNWA

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Kelly » torsdag, 26. sep, 2013 15:21

Jeg er fuld af beundring for Kolo. Jeg tror faktisk godt han kan tage den del år i Liverpool. Han er virkelig god. Ham og Alonso på holdet vil give en fantastisk kvalitet og lederevner, de unge spillere kan læne sig op af.

Alonso og Mata til Januar så er vi kørende.

Lacina Traore er jeg også lun på. Han vil give BR flere muligheder taktisk og er en monster i feltet, og giftig at kaste ind den sidste halve time.

Sterling syntes jeg skal udlejes et halvt år. Moses går for meget selv.

Undskyld det løb lige af med mig, det blev til lidt mere end Kolo.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af thefugle » torsdag, 26. sep, 2013 16:53

Kelly skrev:Jeg er fuld af beundring for Kolo. Jeg tror faktisk godt han kan tage den del år i Liverpool. Han er virkelig god. Ham og Alonso på holdet vil give en fantastisk kvalitet og lederevner, de unge spillere kan læne sig op af.

Alonso og Mata til Januar så er vi kørende.

Lacina Traore er jeg også lun på. Han vil give BR flere muligheder taktisk og er en monster i feltet, og giftig at kaste ind den sidste halve time.

Sterling syntes jeg skal udlejes et halvt år. Moses går for meget selv.

Undskyld det løb lige af med mig, det blev til lidt mere end Kolo.
Enig omkring Kolo

men det markerede er det skrevet udfra kampen igår? For der spillede han ikke en position som han kan finde ud af, han er natrlig wing, som skal gå selv og lave noget, men det fungerede ikke inde på midten hvor han spillede.

Tror han var meget forvirret igår. Han skal ikke spille der igen i hvert fald. Han spillede jo rigtig godt som netop wing mod Swansea fx.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Hendo
Indlæg: 276
Tilmeldt: mandag, 16. sep, 2013 19:02
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Hendo » fredag, 27. sep, 2013 17:57

Kelly skrev:Jeg er fuld af beundring for Kolo. Jeg tror faktisk godt han kan tage den del år i Liverpool. Han er virkelig god. Ham og Alonso på holdet vil give en fantastisk kvalitet og lederevner, de unge spillere kan læne sig op af.
Helt enig, han har taget mange med storm forståeligt. Genial signing. SJældent været så begejstret så hurtigt for en ny Liverpool spiller. Han er 32 år selvom det på nogle lyder som om at der blev signet en 35-36 årig spiller. Han er bare optur helt generelt den gode Kolo :-)

En Gary Macca signing. Got man altid stirrer så meget på alderen altid, bliver kvalitet tilgængelig og skal balancen i truppen være rigtig god skal der nemlig også være rutine at læne sig op af.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Callesen » lørdag, 02. nov, 2013 14:30

What is your favorite song?
Kolo: "The Glee Cast: Don’t Stop Believin’. Honestly! I like it very much. I listen to it every day. It’s inspiration as you shouldn’t stop believing."

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 13. feb, 2014 11:56



Stakkels Kolo. ;)

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 13. feb, 2014 13:23

Den har Djimi Traore da patent på ;)

Kredit til Kolo skal der dog lyde for altid at virke 110% engageret. Set ud fra det perspektiv, at han er 4. valg er jeg ganske tilfreds med, at vi hentede ham til klubben i sommers. Det er disse forudsætninger, som vi skal bedømme hans indsats ud fra.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Aarhus » torsdag, 13. feb, 2014 13:42

Nu er han ikke den første spiller, der laver et selvmål i karrieren. DEt er bare uheldigt, at han inden for de sidste 3 kampe har lavet fejl, der har ledt direkte til mål.

Når det er sagt, så har han også bidraget til godt spil og lavet et par afgørende afleveringer det sidste stykke tid, som har givet et par mål. Det er også vigtigt at huske.

Han ses som 4. valg, og desværre har der været brug for at bruge vores 4. valg i forsvaret gennem en længere periode. Heldigvis ser det lysere ud på skadesfronten i forsvaret, hvor Enrique, Johnson, Agger og Sakho snart alle er tilbage. Lidt firkantet stillet på, så har vi i en del kampe spillet med andenkæden, hvad angår forsvaret, så at vi ligger så godt til skal de faktisk også roses for. For år tilbage turde jeg ikke tænke på, hvordan holdet havde klaret sig med så mange skadede førstevalg på samme tid.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Bojangles » torsdag, 13. feb, 2014 17:56

Kolo laver også en fantastisk clearing i slutminutterne, hvor han, som havde en en jetpack på ryggen, eksploderer frem og vinder en nærmest utopisk hovedstødsduel. Han virkede generelt rystet igennem kampen, men efter der stod 3-2 så var han sikkerheden selv og var imø klart en af dem der gik forrest.

STMO
Indlæg: 2340
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af STMO » torsdag, 13. feb, 2014 21:05

Dejligt at se en række kommentarer, der er helt fair. Han var en vigtig brik i de sidste minutter mod Fulham, hvor vi virkelig havde hårdt brug for hans clearinger.
Ja, Kolo har lavet nogle gode ting også, men hans seneste fejl har været ekstremt smertefulde og på kanten af det groteske.
Synes han skal have en pause på bænken nu Agger er tilbage.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af AJ » torsdag, 13. feb, 2014 22:42

Så kampen igen i dag, og generelt synes jeg, at Kolo leverer en god indsats. Han kommer i vejen f or rigtig meget, der ellers kunne være blevet farligt. Skrtel havde derimod ikke en god aften i går, og flere gange måtte Kolo rydde op efter slovakkens flagren omkring.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Bojangles » torsdag, 13. feb, 2014 22:59

Altid spændende at se en kamp igen og være ekstra opmærksom på specifikke spillere. Der er ofte en masse man ikke ser, hvis man ikke holder fokus på den ene spiller - ikke mindst alt spillet uden bold

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af AJ » torsdag, 13. feb, 2014 23:03

Præcis - denne gang holdt jeg særligt meget øje med Touré efter al den kritik han fik.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Callesen » torsdag, 20. mar, 2014 15:37


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 4 - Kolo Toure

Indlæg af Kelly » fredag, 30. maj, 2014 20:31

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar