50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 17. feb, 2015 13:02



Bundkorrupte UEFA har nu bekræftet karantænen på fire for Markovic' voldsorgie mod Basel - han er også selv helt uforstående!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af JTN » tirsdag, 17. feb, 2015 13:09

Ifølge Sky er der tale om en akkumuleret straf pga. hans røde kort i sidste års semifinale. Han har altså rendt rund med en betinget dom, må man udlede. Han er jo tydeligvis en ond bølle, der kun kan lære det på den hårde måde...

http://www1.skysports.com/football/news ... n-fixtures
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af dphreak » tirsdag, 17. feb, 2015 20:02

Welcome to Liverpool where the bans are made up and logic doesn't matter!

Det er jo forrykt...

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

50 - Lazar Markovic

Indlæg af nikand » onsdag, 18. feb, 2015 22:19

JTN skrev:Ifølge Sky er der tale om en akkumuleret straf pga. hans røde kort i sidste års semifinale. Han har altså rendt rund med en betinget dom, må man udlede. Han er jo tydeligvis en ond bølle, der kun kan lære det på den hårde måde...

http://www1.skysports.com/football/news ... n-fixtures
Det røde kort i semifinalen var i hvert fald fald håbløst af Markovic.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Surf » torsdag, 11. jun, 2015 08:34

Der går rygter om, at vi vil skille os af med Markovic (fx her: http://sportwitness.ning.com/forum/topi ... vic-return)

Selvom han endnu ikke har vist meget, så synes jeg helt klart at han har potentiale. Specielt hvis Sterling forlader os denne sæson eller næste, så tror jeg Markovic kunne have en positiv rolle at spille. Jeg ville være meget ked af at se ham blive solgt.

Og så har han endda spillet out-of-position hele sæsonen...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Cynwal » torsdag, 11. jun, 2015 08:45

Surf skrev:Og så har han endda spillet out-of-position hele sæsonen...
Jeg hæftede mig ved, at han i hverfald forsøgte at arbejde defensivt også, når han blev spillet som wingback ifm vort 3 mands forsvar. Det var ikke lige effektivt det hele, men det skal også med i betragtningen, at unge spillere ofte har større udsving mellem top- og bundniveau.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af texy » torsdag, 11. jun, 2015 09:11

Surf skrev:Der går rygter om, at vi vil skille os af med Markovic (fx her: http://sportwitness.ning.com/forum/topi ... vic-return)

Selvom han endnu ikke har vist meget, så synes jeg helt klart at han har potentiale. Specielt hvis Sterling forlader os denne sæson eller næste, så tror jeg Markovic kunne have en positiv rolle at spille. Jeg ville være meget ked af at se ham blive solgt.

Og så har han endda spillet out-of-position hele sæsonen...
Men måske man vil prøve at få fat i Salvio (hvis hans skade ikke er alt for alvorlig) eller Gaitan i stedet?

Jeg har ikke været fan af Markovic i denne sæson, selvom der var en sublim præstation og et par gode.
Kloppite

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Mambo » torsdag, 11. jun, 2015 09:15

Det er da fuldstændigt absurd at dømme en så ung spiller ude efter bare ét år i et fremmed land. Jeg håber det er en and.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 11. jun, 2015 10:44

Lidt svært og blive tilfreds, hvis et salg er på tale allerede når han som sagt har spillet HB/ ude af position i 14/15 sæsonen PL.
Det er eftersigende en ung spiller på 20 år, der selvfølgelig har vist glimt på hans gode talent med hurtighed, fart og god teknik. Selvom han har været overtændt eks. mod Basel i CL hvor han blev røvet af dommeren da modstanderen overspillede situationen totalt. Hans spids kompetencer er helt klart på de offensive pladser. :gunfire: :army8:

Hvis Markovic så ikke er i planerne til en stamplads/reservetjans 15/16 PL, så kan en lejekontrakt vel komme på tale i et halvt års tid til enten Benfica eller en anden klub.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 11. jun, 2015 10:48

Vi er en latterligt klub med en latterlig ledelse/manager hvis vi sælger Markovic. Vi brugte vel ca 200 mio. på ham. Han har stort set ikke fået spilletid, og når han så endelig har fået det, så er det gudhjælpemig som back. Han er et stort talent. Giv ham dog en chance. Hvis det er en lejeaftale, så er det lidt en anden situtation, men stadig ærgerligt!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 11. jun, 2015 10:52

Han skal helt sikkert beholdes, synes han viste sit potentiale ind imellem, ser ham lidt ligesom Coutinho som også skulle bruge tid på at tilpasse sig, og så skal han have lov til at spille længere fremme på banen, der er behov for flere spiller der kan noget teknisk, så alt presset ikke ligger på Coutinho.
YNWA

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » torsdag, 11. jun, 2015 11:14

Jeg kan ikke se der er noget galt med en lejekontrakt, hvis det vurderes at han kan få mere spilletid og dermed udvikle sig på den vis til gavn for os på et senere tidspunkt. Sælges han, så skal det da heller ikke kritiseres, for så er det jo fordi man vurderer at han ikke er god nok og heller ikke bliver det. Han har ikke altid spillet i sine optimale positioner, men det er ikke ensbetydende med at han aldrig har spillet blandt de 3-4 forreste og dertil kommer at man jo også ser ham an til træning hver eneste dag. Det skal man ikke glemme.

Købet set i bagklogskabens lys, det kan man så kritisere, for der er ingen tvivl om, at han måske var lige vel overhypet og dermed købt ret dyrt ind.

Og det er i virkeligheden der, hvor jeg undrer mig mest. For han blev beskrevet som et lyn på en bane, men det er han ikke. Og han blev beskrevet som en udfordrende spiller, men en driblekonge eller en spiller med skarpe cuts, det er han heller ikke. Til gengæld er han ret så stærk til at finde sine medspillere og han har et godt blik for spillet, så hans spilintelligens fejler ingenting. Målfarligheden kunne han vel bygge på sit spil, selvom han ikke virker som den type.

Jeg har ingen betænkeligheder ved at sende ham videre i systemet, hvis det er det man vurderer er det rigtige - her synes vi kan kloge os nok så meget som fans, men når de dagligt ser en spiller på træningsbanen, så ved Rodgers og co præcis hvilket materiale de har at gøre med, så jeg er sikker på at de fodboldfagligt laver den bedste vurdering.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Mambo » torsdag, 11. jun, 2015 11:37

Jesper skrev:Jeg kan ikke se der er noget galt med en lejekontrakt, hvis det vurderes at han kan få mere spilletid og dermed udvikle sig på den vis til gavn for os på et senere tidspunkt. Sælges han, så skal det da heller ikke kritiseres, for så er det jo fordi man vurderer at han ikke er god nok og heller ikke bliver det. Han har ikke altid spillet i sine optimale positioner, men det er ikke ensbetydende med at han aldrig har spillet blandt de 3-4 forreste og dertil kommer at man jo også ser ham an til træning hver eneste dag. Det skal man ikke glemme.

Købet set i bagklogskabens lys, det kan man så kritisere, for der er ingen tvivl om, at han måske var lige vel overhypet og dermed købt ret dyrt ind.

Og det er i virkeligheden der, hvor jeg undrer mig mest. For han blev beskrevet som et lyn på en bane, men det er han ikke. Og han blev beskrevet som en udfordrende spiller, men en driblekonge eller en spiller med skarpe cuts, det er han heller ikke. Til gengæld er han ret så stærk til at finde sine medspillere og han har et godt blik for spillet, så hans spilintelligens fejler ingenting. Målfarligheden kunne han vel bygge på sit spil, selvom han ikke virker som den type.

Jeg har ingen betænkeligheder ved at sende ham videre i systemet, hvis det er det man vurderer er det rigtige - her synes vi kan kloge os nok så meget som fans, men når de dagligt ser en spiller på træningsbanen, så ved Rodgers og co præcis hvilket materiale de har at gøre med, så jeg er sikker på at de fodboldfagligt laver den bedste vurdering.
Rodgers vurderede efter sigende også at det var en god idé at sælge Henderson.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » torsdag, 11. jun, 2015 11:56

Og mange vurderede at Messi ikke var værd at satse på og sådan kan du blive ved.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Surf » torsdag, 11. jun, 2015 12:04

Jesper skrev:Og mange vurderede at Messi ikke var værd at satse på og sådan kan du blive ved.
Præcis. Hvorfor så underminere diskussion ved det alt-overskyggende argument: trænerne ser ham til daglig, så de ved nok bedre. Den form for logik ville jo underminere hele forums berettigelse hvis ført til ende (det ved jeg selvfølgelig godt, du ikke er ude på).

Jeg har da selv set dig kritisere masser af beslutninger fra staben og Rodgers. Så jeg forstår ikke dit patroniserende indlæg herover.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar