45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » mandag, 27. okt, 2014 16:56

Surf skrev:Er der nogen der ved, om det her er sandt? Og uanset om det er sandt eller rent sat op fra Paddy Power, så gør det mig sgu gal. Er det en eller anden joke, der går helt uden om Paddy Power, så synes jeg bare det er plat, men så kan jeg trods alt acceptere det.


Hvor usmageligt..

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af AndreasN » mandag, 27. okt, 2014 19:47

Ganske enkelt ingen af dem, det er en Liverpooltrøje værdig.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Aarhus » mandag, 27. okt, 2014 20:25

Må deres nye trøjer være nogle usle kopier!

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 28. okt, 2014 15:16

Galskaben må stoppe med det samme. Balotelli er Liverpool spiller. Han render rundt i en af vores røde trøjer, fordi der er nogen der har troet på ham. Kan godt være han viser attituder der ikke lige går 'The Liverpool Way' og alt det halløj. Men han skal altså have støtte så længe han er Liverpool spiller. Han viser trods alt de rette ting udenfor banen, og gør hvad han har lært bedst. Han trækker overskrifter uanset hvad han gør. Binder han snørrebånd, får ny hårfarve, scorer mål, brænder chancer og dit og dat, så trækker han overskrifter. Han er ikke alles kop The og det behøver han skam heller ikke være. Men lad os i det mindste give ham noget arbejdsro. Vi ved han kan være verdensklasse. Dette er ikke måden at få ham til at genfinde dette niveau.

Han er ikke en klassisk 9'er som han spilles pt. Men han er også blevet smidt ind i dette uden forbehold. Han har ikke medvind, men han er altså ikke synonym på vores sæson indtil nu. Han er én iblandt truppen, der ikke har præsteret efter den forventning der forelægges.

Kom nu drenge og piger. Hvis nu noget format.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 28. okt, 2014 15:48

+1 Hekkem

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. okt, 2014 17:07

Hekkem skrev:Galskaben må stoppe med det samme. Balotelli er Liverpool spiller. Han render rundt i en af vores røde trøjer, fordi der er nogen der har troet på ham. Kan godt være han viser attituder der ikke lige går 'The Liverpool Way' og alt det halløj. Men han skal altså have støtte så længe han er Liverpool spiller. Han viser trods alt de rette ting udenfor banen, og gør hvad han har lært bedst. Han trækker overskrifter uanset hvad han gør. Binder han snørrebånd, får ny hårfarve, scorer mål, brænder chancer og dit og dat, så trækker han overskrifter. Han er ikke alles kop The og det behøver han skam heller ikke være. Men lad os i det mindste give ham noget arbejdsro. Vi ved han kan være verdensklasse. Dette er ikke måden at få ham til at genfinde dette niveau.

Han er ikke en klassisk 9'er som han spilles pt. Men han er også blevet smidt ind i dette uden forbehold. Han har ikke medvind, men han er altså ikke synonym på vores sæson indtil nu. Han er én iblandt truppen, der ikke har præsteret efter den forventning der forelægges.

Kom nu drenge og piger. Hvis nu noget format.
Enig Henrik.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Emmy » tirsdag, 28. okt, 2014 17:34

Det er klamt og usmageligt. Forhåbentlig er det folk fra Paddy der står og bytter som led i det reklame stunt. Rigtige Liverpool fans kan det ihvertfald ikke være.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5679
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 28. okt, 2014 18:17


Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kelly » fredag, 14. nov, 2014 23:44

Ballotelli skadet. Kan ikke ligge link op fra telefon. Men det står på den norske.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af thefugle » fredag, 14. nov, 2014 23:58

Kelly skrev:Ballotelli skadet. Kan ikke ligge link op fra telefon. Men det står på den norske.
- Mario Balotelli har et lite hamstringproblem. Skaden er imidlertid ikke så veldig alvorlig, og han behøver trolig ikke trekke seg fra landslagstroppen, siteres Italias landslagslege.


Lyder som et mindre problem. Det er vel heller ikke fordi vi kommer decideret til at "savne" ham hvis han ikke kan spille en enkelt kamp for os. Pt ser jeg Borini foran ham i start 11.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. nov, 2014 00:19

thefugle skrev:Pt ser jeg Borini foran ham i start 11.
Hvis man ser på spillet burde Borini starte hver gang, men sådan er det ikke pt, mystisk da BR egentlig er hurtig til at skrotte nyindkøb(Ballo i dette tilfælde)Og kan se spredte Borini indlæg angående fighteren skal sælges snarest, jeg fatter det ikke, for ser man på de sidste 10 kampe har han været i top 5, specielt set i lyset af at han kommer ind i svære lorte situationer som oftest. Jeg ville godt have været ham foruden i sommers, men jeg har i den grad ændret holdning, at han fighter på trods af en som Ballo, som intet viser, er foran er beundringsværdigt. For det viser det er op af bakke. Ballo ud ASAP
Verden er smask fuld af hyklere....

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af thefugle » lørdag, 15. nov, 2014 00:46

Thommo skrev:
thefugle skrev:Pt ser jeg Borini foran ham i start 11.
Hvis man ser på spillet burde Borini starte hver gang, men sådan er det ikke pt, mystisk da BR egentlig er hurtig til at skrotte nyindkøb(Ballo i dette tilfælde)Og kan se spredte Borini indlæg angående fighteren skal sælges snarest, jeg fatter det ikke, for ser man på de sidste 10 kampe har han været i top 5, specielt set i lyset af at han kommer ind i svære lorte situationer som oftest. Jeg ville godt have været ham foruden i sommers, men jeg har i den grad ændret holdning, at han fighter på trods af en som Ballo, som intet viser, er foran er beundringsværdigt. For det viser det er op af bakke. Ballo ud ASAP
Synes BR viser sig fra sine meget dårlige stædige side for tiden. Alle andre end ham kan se at Borini og Toure burde ha startet efter Madrid kampen. Det er latterligt at begge ryger ud til fordel for nogen der ikke viser noget.

Jeg kan slet ikke forstå vi har købt balotelli, især når vi prøver at smide ham ind i en spillestil der ikke passer ham. Et dynamisk angreb som det vi havde sidste år har han jo sådan set formået at ødelægge helt på egen hånd, og det var endda ham der havde skabt det i og for sig.

Noget jeg kan undre mig endnu mere over er når vi har haft relativ stor succes med køb fra den hollandske, især med kuyt og suarez, hvorfor fanden vi så ikke købte Dusan Tadic, 16 mål og 14 fucking assists sidste år for Twente, han gjorde det fremragende sidste år og samtidig kunne vi ha beholdt den dynamiske spillestil. Men nej vi gav istedet for Southampton de penge så de kunne købe ham. Og han koster 7,5 mio pund. Ej så var det nok bedre at give 20 mio for Markovic.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kelly » lørdag, 15. nov, 2014 09:20

thefugle skrev:
Thommo skrev:
thefugle skrev:Pt ser jeg Borini foran ham i start 11.
Hvis man ser på spillet burde Borini starte hver gang, men sådan er det ikke pt, mystisk da BR egentlig er hurtig til at skrotte nyindkøb(Ballo i dette tilfælde)Og kan se spredte Borini indlæg angående fighteren skal sælges snarest, jeg fatter det ikke, for ser man på de sidste 10 kampe har han været i top 5, specielt set i lyset af at han kommer ind i svære lorte situationer som oftest. Jeg ville godt have været ham foruden i sommers, men jeg har i den grad ændret holdning, at han fighter på trods af en som Ballo, som intet viser, er foran er beundringsværdigt. For det viser det er op af bakke. Ballo ud ASAP
Synes BR viser sig fra sine meget dårlige stædige side for tiden. Alle andre end ham kan se at Borini og Toure burde ha startet efter Madrid kampen. Det er latterligt at begge ryger ud til fordel for nogen der ikke viser noget.

Jeg kan slet ikke forstå vi har købt balotelli, især når vi prøver at smide ham ind i en spillestil der ikke passer ham. Et dynamisk angreb som det vi havde sidste år har han jo sådan set formået at ødelægge helt på egen hånd, og det var endda ham der havde skabt det i og for sig.

Noget jeg kan undre mig endnu mere over er når vi har haft relativ stor succes med køb fra den hollandske, især med kuyt og suarez, hvorfor fanden vi så ikke købte Dusan Tadic, 16 mål og 14 fucking assists sidste år for Twente, han gjorde det fremragende sidste år og samtidig kunne vi ha beholdt den dynamiske spillestil. Men nej vi gav istedet for Southampton de penge så de kunne købe ham. Og han koster 7,5 mio pund. Ej så var det nok bedre at give 20 mio for Markovic.
Jeg er enig. Det er åbenlyst at Borini og Kolo skal starte. Spillet flyder meget bedre når Borini er med. Og Kolo har altså noget ro at komme med i forsvaret. Jeg forstod heller ikke at Agger ikke skulle spille, hans kvaliteter mangler vi nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 15. nov, 2014 17:17

Kelly skrev:
thefugle skrev:
Thommo skrev:
thefugle skrev:Pt ser jeg Borini foran ham i start 11.
Jeg er enig. Det er åbenlyst at Borini og Kolo skal starte. Spillet flyder meget bedre når Borini er med. Og Kolo har altså noget ro at komme med i forsvaret. Jeg forstod heller ikke at Agger ikke skulle spille, hans kvaliteter mangler vi nu.
hans evne til at gå i stykker ?? hans impact var da begrænset i kampen mod Serbien, eller for Bundby har han da heller ikke bragt dem til toppen af noget som helst.

jeg forstår imidlertid ikke at Agger skal blandes ind i en debat om Borini og Kolo i en Balotelli tråd.. :aliboronz2:

Kom nu videre, Agger er fortid i klubben og han kommer ikke igen af at du og Martin E gentager hans navn i hvert 2. af jeres indlæg.

men enig i at Borini bør for lov at starte, men vil dog gerne se ham sammen med Balotelli... men Sturridge er vel også ved at være klar igen ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Pongolle
Indlæg: 1537
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 17:32
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Pongolle » lørdag, 22. nov, 2014 23:18

Sidder og ser boksning på TV3sport1, og hovsa, der sidder Balotelli da lige blandt tilskuerne... :|
Billede

Besvar