45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. sep, 2015 18:54

Ponzac skrev:Ja fordi alle andre mennesker får kun 1 fart bøde eller 1 p-bøde i hele deres liv...

Min august måned, bestod af en fart bøde 1000kr og 2 p-bøder a 650kr. Jeg må være svært retarderet og bør vel søge førtidspension.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af bjarnereds » torsdag, 10. sep, 2015 19:12

Oomph242 skrev:
Ponzac skrev:Ja fordi alle andre mennesker får kun 1 fart bøde eller 1 p-bøde i hele deres liv...

Min august måned, bestod af en fart bøde 1000kr og 2 p-bøder a 650kr. Jeg må være svært retarderet og bør vel søge førtidspension.
Kun 1000kr (de er mange penge), jeg har 4000kr på fart bøde :oops:

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. sep, 2015 19:16

Oomph242 skrev:
Ponzac skrev:Ja fordi alle andre mennesker får kun 1 fart bøde eller 1 p-bøde i hele deres liv...

Min august måned, bestod af en fart bøde 1000kr og 2 p-bøder a 650kr. Jeg må være svært retarderet og bør vel søge førtidspension.
Ja. Har du søgt?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. sep, 2015 19:28

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:
Ponzac skrev:Ja fordi alle andre mennesker får kun 1 fart bøde eller 1 p-bøde i hele deres liv...

Min august måned, bestod af en fart bøde 1000kr og 2 p-bøder a 650kr. Jeg må være svært retarderet og bør vel søge førtidspension.
Ja. Har du søgt?

Det bør vel ikke være min opgave, med den IQ.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. sep, 2015 19:29

Så søg hjælp.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 10. sep, 2015 19:30

Hr. Drejer skrev:Så søg hjælp.
Jeg synes du stiller urimelig store krav.... Tænk dig om!

nrg
Indlæg: 4504
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:50
Geografisk sted: Egå
Alder: 56

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af nrg » fredag, 11. sep, 2015 08:30

Oomph242 skrev:
Hr. Drejer skrev:Så søg hjælp.
Jeg synes du stiller urimelig store krav.... Tænk dig om!
Nu har du i hvert fald opskriften på frikadeller, du kan støtte dig op af. ;)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » torsdag, 29. okt, 2015 21:00

Redmaniac skrev:
Følgende artikler hapset fra hans spillertråd er egentligt meget sigende:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-9935471

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html
2 lange artikler, som sælger nemt fordi det er Balotelli. Det er absolut ingen facts i dem, måske til dels den fra twitter??.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 29. okt, 2015 21:16

Ponzac skrev:
Redmaniac skrev:
Følgende artikler hapset fra hans spillertråd er egentligt meget sigende:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ol-9935471

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 52908.html
2 lange artikler, som sælger nemt fordi det er Balotelli. Det er absolut ingen facts i dem, måske til dels den fra twitter??.
Havde disse to medier skrevet om potentielle nye spillere, så havde vi slugt dem råt - især hvis Echo var afsenderen. Også er der selvfølgelig det gode gamle ordsprog; Ingen røg uden ild.

Men du mener måske også de utallige lignende historier fra City og Italien er det pure opspind? Du tror måske heller ikke på Gerrard, når han fortæller om, at Balotelli er umulig at håndtere?

Tro mig når jeg siger, at jeg mere end nogen anden håbede på, at Balotelli ville blomstre op i Liverpool, da jeg elsker spillere med lidt kant, men jeg har desværre mistet troen på manden.

Det samme har resten af fodboldverdenen, hvilket den manglende interesse fra andre "store" klubber også vidner om. Milan tog chancen, men mon ikke de allerede har fortrudt de igen.

Hans fremtid ligger i en italiensk midterklub, hvor han kan være den altoverskyggende stjerne, der kan få lov til at dovne den oppe foran. Der skal han nok få scoret mål og finde en fornuftig tilværelse i fodboldverdenen.

Men aldrig i livet om han får succes i en klub, der har ambitioner Champions League fodbold og mesterskaber - dertil mangler han for meget på det mentale plan.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » torsdag, 29. okt, 2015 21:41

Jeg tror generelt ikke på rygter før der er beviser, eller før de er i klubben (transfers).

Jo jeg tror da på at han har sin helt egen måde at være på mht sjov og sådan, men nej jeg tror ikke på alle de episoder, som der skulle have været.

Balotelli og Gerrard er to modsætninger, så jeg tror ikke Gerrard og Balotelli var bedste venner, ligesom vi alle har nogen vi ikke kan lide i vores liv. Og det gør det bare lettere at se de negative ting hos dem så.

Jeg skal nok tro på det når der er beviser, men indtil andet er bevist er man uskyldig?

Manden fik 16 kampe for Liverpool, hvor Rodgers ikke lavede andet end at hakke ham ned i medierne (som om han ikke fyldte nok der allerede?). OG så vælger han ikke at spille ham efter han faktisk begynder at vise gode takter. Han spiller sine 3 bedste kampe for klubben og så ryger han ud af truppen.

Balotelli HAR lavet dumme ting, ingen tvivl om det. Men synes ikke han har lavet nogen brølere i sin Liverpool-tid. (Og nej jeg synes ikke restaurantbesøget var et problem.

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Pede » torsdag, 29. okt, 2015 22:28

Sjovt som du hårdnakket forsøger at forsvare Balotelli, Ponzac. Fred være med det, vi har alle forskellige spillere at crushe lidt på. Jeg håbede da også inderligt at Liverpool var stedet, hvor Balo skulle udfolde hans potentiale, men må bare konstatere, han har det ikke i sig.

Men hvad er så godkendte beviser i dine øjne, når nu man ikke kan tage en som Gerrards ord, for gode vare?
Skal der foreligge videodokumentation af dumheder uden for banen, samt ugidelig arbejdesindsats til træning, før det er godkendt?

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » fredag, 30. okt, 2015 11:43

Pede skrev:Sjovt som du hårdnakket forsøger at forsvare Balotelli, Ponzac. Fred være med det, vi har alle forskellige spillere at crushe lidt på. Jeg håbede da også inderligt at Liverpool var stedet, hvor Balo skulle udfolde hans potentiale, men må bare konstatere, han har det ikke i sig.

Men hvad er så godkendte beviser i dine øjne, når nu man ikke kan tage en som Gerrards ord, for gode vare?
Skal der foreligge videodokumentation af dumheder uden for banen, samt ugidelig arbejdesindsats til træning, før det er godkendt?
I tilfældet med Balotelli skal der beviser fra folk som er tæt på ham, altså spillere eller managers. Jo Gerrards fortællinger er valide, men jeg har ikke selv læst hvad han siger andet end at RedManiac skrev at han var umulig.

Jeg tror såmænd på Gerrard, hvis han kommer med konkrete eksempler, men det er sgu for let bare at sige at han er umulig. Vi ved alle sammen at Gerrard er så modsat Balotelli man kan komme, så det er da klart at Gerrard synes han er umulig :)

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Redmaniac » fredag, 30. okt, 2015 12:01

Så nu skal Gerrard simpelthen også komme med konkrete eksempler?

Jeg agter ikke at tage den længere, da din blinde tro på Balotellis gode opførsel simpelthen er for langt ude.

Selv hvis det blot er halvdelen af beretningerne omkring ham, der er korrekte, så er det stadigvæk nok til at konkludere, at Balotelli ikke er sund for et omklædningsrum i en storklub.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Ponzac » fredag, 30. okt, 2015 12:08

Redmaniac skrev:Så nu skal Gerrard simpelthen også komme med konkrete eksempler?

Jeg agter ikke at tage den længere, da din blinde tro på Balotellis gode opførsel simpelthen er for langt ude.

Selv hvis det blot er halvdelen af beretningerne omkring ham, der er korrekte, så er det stadigvæk nok til at konkludere, at Balotelli ikke er sund for et omklædningsrum i en storklub.
Jeg synes også at en af mine klassekammerater er umulig.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af texy » mandag, 09. nov, 2015 18:48

BREAKING NEWS!

Balotelli er blevet en stjerneangriber....

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... em/5819864
Kloppite

Besvar