46 - Jordan Rossiter

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Besvar
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

46 - Jordan Rossiter

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 26. aug, 2015 13:33

Efter et fint indhop mod Arsenal, fortjener han næsten sin egen tråd.



Meget sjovt, selvom jeg ikke mener de er samme spilletyper, ser Rossiter som en boldbryder - hvorimod Gerrard er en "Felt til felt" midtbanespiller. Derudover mener jeg ikke det er iorden, at sætte det pres på Rossiter at kalde ham en "Ny Gerrard", som man på de forskellige sociale medier har set folk gøre.

Men spændende med en ny ung Liverpool dreng, som viser at man kan tage akademi vejen til førsteholdet.

YNWA Rossiter! :headbang: :clap: :army7:

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af nikand » onsdag, 26. aug, 2015 19:03

LFC_20 skrev:Efter et fint indhop mod Arsenal, fortjener han næsten sin egen tråd.



Meget sjovt, selvom jeg ikke mener de er samme spilletyper, ser Rossiter som en boldbryder - hvorimod Gerrard er en "Felt til felt" midtbanespiller. Derudover mener jeg ikke det er iorden, at sætte det pres på Rossiter at kalde ham en "Ny Gerrard", som man på de forskellige sociale medier har set folk gøre.

Men spændende med en ny ung Liverpool dreng, som viser at man kan tage akademi vejen til førsteholdet.

YNWA Rossiter! :headbang: :clap: :army7:
En ny Gerrard er vel unødvendigt at påpege, eftersom det kun kan være et vanvittigt pres at lægge på Rossiter. Måske bedre at nævne Spearing i stedet for, såfremt han skal sammenlignes.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 37

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Scouzer » fredag, 18. sep, 2015 09:02

Jeg synes egentlig at han spiller en udmærket kamp i går, hvor han forsøger at ligge nogle gode bolde frem i banen i stedet for bare at spille sidelæns.
At det så ikke altid lykkedes er så en anden sag.
Men jeg synes godt nok at han har noget at arbejde med rent fysisk.
For jeg synes han virker en smule langsom og han kan også godt være lidt let at skubbe til siden.
Men forhåbentlig er det noget han kan udvikle for at blive en rigtig topspiller.
For jeg har rigtig store forventninger til knægten.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. okt, 2015 13:48

Nu er Rossiter kraftedme også skadet med en forstrækning efter at have spiller tre kampe på fem(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dage for Englands u/19-landshold. Lad os håbe han kommer sig hurtigt, for noget kunne da tyde på, at vi får brug for alle mand hurtigst muligt.
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 16. okt, 2015 15:55

AndreasN skrev:Nu er Rossiter kraftedme også skadet med en forstrækning efter at have spiller tre kampe på fem(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dage for Englands u/19-landshold. Lad os håbe han kommer sig hurtigt, for noget kunne da tyde på, at vi får brug for alle mand hurtigst muligt.
Lige på den centrale midt har vi vel Milner, Lucas, Can og Allen, som står foran i køen. Så vi er ok dækket ind, og så er det jo bare en forstrækning.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. okt, 2015 16:45

Jaja, det er jo ikke kritisk, men jeg tillader mig at hidse mig over for den rovdrift, England har kørt på ham. Og med vores held på skadesfronten i øjeblikket, så er det ikke utænkeligt, at der kunne komme brug for ham.

Men ja, fire mand til to pladser burde jo være fint.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Surf » fredag, 16. okt, 2015 22:22

AndreasN skrev:Jaja, det er jo ikke kritisk, men jeg tillader mig at hidse mig over for den rovdrift, England har kørt på ham. Og med vores held på skadesfronten i øjeblikket, så er det ikke utænkeligt, at der kunne komme brug for ham.

Men ja, fire mand til to pladser burde jo være fint.
Han har jo allerede spillet en del i denne sæson. Så det er ikke kun et tænkeligt scenarie, det er faktum at vi har brug for ham. Rodgers havde i hvert fald.

Heldigvis ikke nogen slem skade. Men derfor mener jeg nu også godt, at man kan hidse sig lidt op på FA eller hvem der nu har foretaget den her disposition.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 16. okt, 2015 22:28

Surf skrev:[...]Men derfor mener jeg nu også godt, at man kan hidse sig lidt op på FA eller hvem der nu har foretaget den her disposition.
Det mener jeg bestemt godt man kan.. 3 kampe på 5 dage er jo håbløst, alt efter hvor mange minutter han har fået pr. kamp(men hvor mange timer var han på banen i de forskellige kampe).

uagtet at han ikke er fast starter, så repræsentere han stadig en værdi for os som vi har udlånt til landsholdet, at de så ødelægger ham grundet for voldsom brug er altså ikke okay. Måske vi havde ikke planer om at bruge ham, men han mister trods alt træningen i sin skadesperiode samt den evt. kommende genoptræning....... landsholdsfodbold, baaaaaaaaaaah
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. maj, 2016 12:33

Rossiter tager nok til Rangers på fri transfer;

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... l-11297684

Ærgerligt, da han er rigtig scouser. Men har han ikke niveauet, kan man selvfølgelig ikke bruge det til meget.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. maj, 2016 15:19

Hvad er forskellen på Ings, og Rossiters frie transfers, bortset fra at Rossiter prisen ved man før han skifter, Ings når næsten at komme sig fra en korsbåndsskade inden prisen fastsættes? 250.000 £ lyder sgu ikke af meget i mine ører.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 07. maj, 2016 15:36

Thommo skrev:Hvad er forskellen på Ings, og Rossiters frie transfers, bortset fra at Rossiter prisen ved man før han skifter, Ings når næsten at komme sig fra en korsbåndsskade inden prisen fastsættes? 250.000 £ lyder sgu ikke af meget i mine ører.
At Rossiter ikke skifter til en anden engelsk klub, men rykker ud af landet. Så gælder FIFA regler og ikke FA regler.
Havde han fundet en klub i England, havde Liverpool sendt afgørelsen til en tribunal.

Fra artiklen;
Liverpool would have taken it to a tribunal if Rossiter had wanted to sign for another English club but under FIFA rules he can join a club outside of England for just £250,000.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Thommo » lørdag, 07. maj, 2016 18:32

Tak, det er ny info for mig, overså det da jeg skimmede artiklen
Verden er smask fuld af hyklere....

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 07. maj, 2016 21:21

Fint skifte for ham. Jeg så aldrig noget specielt i ham, så det er helt ok for mig, at han ikke får forlænget.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af DAGGER! » søndag, 08. maj, 2016 10:01

Det motto med, at han skulle være en NY Gerrard - Det var en svale og er du en påstand, der nok blev ødelagt pga. skader og manglende niveau til at hæve det i en højere grad til PL.

Rangers er også lige rykket op i den bedste skotske liga, så det kan være han får LFC af føle om et par år i enten EL eller forhåbentlig ChL :hello1:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 48

Re: 46 - Jordan Rossiter

Indlæg af LR75 » tirsdag, 10. maj, 2016 18:47

Jeg kan godt være bange for, at den her transfer kommer tilbage og bider os i røven om nogle år. Men nu ved vi jo heller ikke noget om, hvordan han er kommet retur fra skaden.

Men jeg har været vild med Rossiter de gange, jeg har set ham. Jeg synes at spotte mange af de samme kvaliteter, som Gerrard også havde i den alder.

Det er selvfølgelig svært i en stor trup med mange midtbanespillere, men efter min mening skulle vi have beholdt Rossiter mindst en sæson mere og fulgt hans udvikling.

Besvar