2 - Nathaniel Clyne

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » fredag, 27. jul, 2018 09:25

Hvis der skulle være noget meget alvorligt med Clyne's nærmeste relationer, så håber jeg naturligvis meget på, at alt ender godt ud, men det skal dæleme være alvorligt, hvis man forlader pre season, hvor Clyne har en lille bitte chance for at kunne bide sig fast, mens Trent ikke deltager og sikkert ikke er med mod West Ham grundet VM.

Jeg er dog af den overbevisning, at Clyne er ved at blive solgt, og den skal ikke komme tilbage i hovedet på mig, hvis der nu er noget alvorligt i vejen med et familiemedlem eller andre, jeg har det blot på fornemmeren.

Uanset årsag til at Clyne vender hjem, så foretrækker jeg Gomez og Rafa Camacho som defensivt hhv offensivt alternativ til Trent.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af MP » fredag, 27. jul, 2018 11:29

Han er lige blevet far


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » fredag, 27. jul, 2018 13:01

MP skrev:Han er lige blevet far


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aaah, så trækker jeg følehornene til mig igen og ønsker Clyne et kæmpe tillykke :flag5:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » søndag, 07. okt, 2018 14:08

Det gik vist ikke så godt det dér med at blive far, og han har tilsyneladende meget mere travlt med alle mulige andre damer end barnet's mor:

https://www.dailystar.co.uk/news/latest ... ws+Feed%29

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » mandag, 17. dec, 2018 10:09

Jeg må vist være blandt dem, der må bukke sig i støvet for Nathaniel Clyne, da jeg simpelthen var kørt træt i hans spil og niveau - særligt den offensive del af det, som er så vigtig for vores spil, før hans skade, og da jeg ikke forventede, at han med sin alder taget i betragtning kunne løfte det og komme tilbage på det nødvendige niveau for dagens Liverpoolmandskab.
Jeg synes, at han mod scum viste, at der er masser af god bold i ham, og det tegner lovende med flere kampe under bæltet. Jeg vil derfor fjerne ham fra mine fremtidige til-salg-lister, og jeg forstår nu endnu bedre, hvorfor Klopp sætter hele sin bruttotrup så højt og ikke vil forære nogle væk:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... manageren/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. dec, 2018 10:47

Niels K skrev:Jeg må vist være blandt dem, der må bukke sig i støvet for Nathaniel Clyne, da jeg simpelthen var kørt træt i hans spil og niveau - særligt den offensive del af det, som er så vigtig for vores spil, før hans skade, og da jeg ikke forventede, at han med sin alder taget i betragtning kunne løfte det og komme tilbage på det nødvendige niveau for dagens Liverpoolmandskab.
Jeg synes, at han mod scum viste, at der er masser af god bold i ham, og det tegner lovende med flere kampe under bæltet. Jeg vil derfor fjerne ham fra mine fremtidige til-salg-lister, og jeg forstår nu endnu bedre, hvorfor Klopp sætter hele sin bruttotrup så højt og ikke vil forære nogle væk:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... manageren/
Jeg syntes nu netop at han fik løftet den offensive del af sit spil inden sin skade, men man ser jo altid skidt ud offensivt når man skal sammenlignes med Milner og Moreno. Til gengæld har den sidste jo(især dengang) fået Clyne til at ligne en placeringsevnegudommelighed; så sådan giver og tager livet jo.

Nogle gange tror jeg også Klopp spekulerede i bare at lade Moreno gå amok offensivt og så skulle Clyne sikre sig bagud, på den måde vidste de 3 på midten hvor hullerne ville opstå og kunne begynde at lukke dem med det samme. Det var ikke så symetrisk og derfor er det skønt at vi er blevet bedre til at angribe ned af begge kanter.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Kelly » mandag, 17. dec, 2018 10:54

Niels K skrev:Jeg må vist være blandt dem, der må bukke sig i støvet for Nathaniel Clyne, da jeg simpelthen var kørt træt i hans spil og niveau - særligt den offensive del af det, som er så vigtig for vores spil, før hans skade, og da jeg ikke forventede, at han med sin alder taget i betragtning kunne løfte det og komme tilbage på det nødvendige niveau for dagens Liverpoolmandskab.
Jeg synes, at han mod scum viste, at der er masser af god bold i ham, og det tegner lovende med flere kampe under bæltet. Jeg vil derfor fjerne ham fra mine fremtidige til-salg-lister, og jeg forstår nu endnu bedre, hvorfor Klopp sætter hele sin bruttotrup så højt og ikke vil forære nogle væk:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... manageren/
Det er en kamp, han er i mine øjne laaaangt efter Arnold i kvalitet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » mandag, 17. dec, 2018 11:24

Kelly skrev:
Niels K skrev:Jeg må vist være blandt dem, der må bukke sig i støvet for Nathaniel Clyne, da jeg simpelthen var kørt træt i hans spil og niveau - særligt den offensive del af det, som er så vigtig for vores spil, før hans skade, og da jeg ikke forventede, at han med sin alder taget i betragtning kunne løfte det og komme tilbage på det nødvendige niveau for dagens Liverpoolmandskab.
Jeg synes, at han mod scum viste, at der er masser af god bold i ham, og det tegner lovende med flere kampe under bæltet. Jeg vil derfor fjerne ham fra mine fremtidige til-salg-lister, og jeg forstår nu endnu bedre, hvorfor Klopp sætter hele sin bruttotrup så højt og ikke vil forære nogle væk:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... manageren/
Det er en kamp, han er i mine øjne laaaangt efter Arnold i kvalitet.
Overhovedet ikke, og det skriver jeg da heller ikke. Jeg er da heller ikke sikker på, at ahn skal vælges før Gomez som 2. valg, og jeg skrev også i kamptråden, at jeg føler mig overbevist om, at Milner ville have gjort det mindst lige så godt, og han var sikkert valgt, hvis han ikke havde en mindre muskelskade før kampen ?
Det var rigtig nok kun en enkelt kamp, men det var mod scum, og det var hans første kamp efter meget lang tid, og det var en rigtig stærk præstation, som godt kan fortælle mig, at vi nu har et sikkert 2. valg til HB, hvis Gomez skal koncentrere sig om det centrale forsvar, og Milner skal koncentrere sig om midtbanen.
Derudover har vi Rafa Camacho, som jeg mener viser en del mere offensivt på egen hånd, end jeg tror, at Clyne er i stand til.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Fowler89 » mandag, 17. dec, 2018 11:33

Kelly skrev:
Niels K skrev:Jeg må vist være blandt dem, der må bukke sig i støvet for Nathaniel Clyne, da jeg simpelthen var kørt træt i hans spil og niveau - særligt den offensive del af det, som er så vigtig for vores spil, før hans skade, og da jeg ikke forventede, at han med sin alder taget i betragtning kunne løfte det og komme tilbage på det nødvendige niveau for dagens Liverpoolmandskab.
Jeg synes, at han mod scum viste, at der er masser af god bold i ham, og det tegner lovende med flere kampe under bæltet. Jeg vil derfor fjerne ham fra mine fremtidige til-salg-lister, og jeg forstår nu endnu bedre, hvorfor Klopp sætter hele sin bruttotrup så højt og ikke vil forære nogle væk:

https://www.liverpool.no/nyheter/2018/1 ... manageren/
Det er en kamp, han er i mine øjne laaaangt efter Arnold i kvalitet.
Clyne er stabil og har et højt bundniveau. Trent har meget mere talent korrekt, men Clyne taber ikke bolden så meget som TAA ydermere TAA's bundniveau kan være virkelig virkelig lav nogengange.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 17. dec, 2018 12:57

Kelly skrev:
Det er en kamp, han er i mine øjne laaaangt efter Arnold i kvalitet.
jo, jo, man kunne da også godt se at der var lidt rust. Men under alle andre trænere(pånær Guardiola) så sker sådan noget bare ikke, at en spiller kan være væk så længe og så komme tilbage og være motiveret og holde 90 minutter i en PL-kamp imod Manchester United. Det samme skete lidt for Moreno, der sad på sidelinjen en hel sæson, men så fra starten af sidste sæson kom ind og gjorde det rigtig godt og havde arbejdet med flere af sine svage punkter, og så gav Klopp ham lov til ikke altid at skulle gegenpresse på modstanderens bagkæde og keeper.

Og nu roser jeg Klopp, men Clyne er manden der har lagt arbejdet og det er mange hårde timer på træningsbanen, når han i virkeligheden bare gerne vil spille fodbold. Selvfølgelig skal vi ikke sende Trent på reserveholdet på baggrund af en god, men ikke fantastisk, optræden for Clyne, men jeg er ihvertfald lykkelig over at Clyne kunne spille en god kamp når hans lange skadespause efterfulgt af manglende spilletid ellers mere pegede i retning af at det maksimale vi kunne forvente af ham var en middelpræstation.

Det er et vigtigt tidspunkt, lad os nu lige se i de kommende kampe, men det betyder i det mindste at Trent ikke skal rushes tilbage på holdet med øget risiko for følgeskader til følge. På den lidt længere bane kunne det også åbne for at Gomez mere permanent bliver del af midterforsvaret og kan overlade højrebacken til Trent og Clyne.
Men ja, stadig early days.

Brugernavn
Indlæg: 3
Tilmeldt: mandag, 17. dec, 2018 18:33

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Brugernavn » mandag, 17. dec, 2018 18:45

Jeg er super glad for at Clyne er tilbage.
I form er han en enestående back - Den eneste fuldblods højre back vi har i klubbben.
TAA tager ved lære, men det er af og til tydeligt han ikke har spillet back år ind år ud - Mange af hans beslutninger er endnu ikke naturlige.

Desuden vil en fit Clyne give reel konkurrence om back pladsen, og det vil kunne fjerne Gomez fra kampe på denne position.
Jeg er kæmpe fan af Gomez - som centerback - som fullback er han ganske enkelt forfærdelig.
På trods af hans enorme speed, har han det med at koste.
Jeg vil vove den påstand at han kostede begge mål i mod PSG...
Ved mål 1 kiggede han fodbold i stedet for at reagere på en nedfaldsbold, ved mål 2 er det ham der mister den, og lunter retur efter ham han mistede bolden til, som så ender med at score.

En Clyne i topform, vil jeg vove at påstå er den bedste højre back vi har i klubben.
TAA er klart mere talentfuld, men jeg ser ham ikke endnu som en naturlig højre back.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 30. dec, 2018 11:47

Jeg håber, at Clyne(og for den sags skyld også Lallana) får fuld spilletid i FA Cup-kampen mod Wolves. De trænger til det. FA Cuppen skal prioriteres - ikke lige så højt som PL og CL - men stadig højt, og de to kan sagtens starte inde uden at sænke vores niveau synderligt.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Niels K » søndag, 30. dec, 2018 12:37

Tom_Jorsal skrev:Jeg håber, at Clyne(og for den sags skyld også Lallana) får fuld spilletid i FA Cup-kampen mod Wolves. De trænger til det. FA Cuppen skal prioriteres - ikke lige så højt som PL og CL - men stadig højt, og de to kan sagtens starte inde uden at sænke vores niveau synderligt.
Enig, og så er der Moreno, Sturridge og Origi, som også kan være i spil til en startplads.

Da vi helt sikkert går 100% efter PL og ganske sikkert også vil give den max. gas 2 gange mod Bayern München, må det være FA, der skal "nedprioriteres", hvis det er nødvendigt, når de 2 helt store mål er indenfor rækkevidde.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 2 - Nathaniel Clyne

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 23. feb, 2019 11:10

Clyne debatten har lidt spredt sig henover alle mulige tråde, men åbenbart ikke til Clyne tråden.

Jeg var en af dem der mente at Milner stod foran Clyne i højreback hierakiet. Men ikke fordi at jeg syntes at Milner er en bedre back, sådan helt generelt, men fordi der var nogle forhold der talte imod Clyne da Klopp stod med dilemmaet.

Det vigtigste -og det har jeg nok ikke lagt stor nok vægt på i andre indlæg- er imø at Clyne var meget langt væk fra kampformen da sæsonen gik i gang. Derfor var det aldrig et tema for Klopp at rotere Clyne med Trent i de første måneder og derfor delte Gomez sin spilletid ud imellem HB og CB. Det gjorde så at da Clynes mulighed kom i november-januar, så var han ikke sådan rigtig en del af førsteholdet. Jeg syntes også man kunne se imod Man Utd at hans løb ikke var afstemt med resten af holdet.

Dernæst fik Milner muligvis en forlomme fordi han godt kunne bruge den ekstra spilletid og der ikke var lige så god plads til ham på 4-2-3-1 midtbanen som på 4-3-3. Men klopp og os andre har jo hele tiden været klar over at Milner bliver vigtig i forårets store kampe.

Så er der de unge Hoever og Camacho, men jeg hæfter mig altså ved at de ikke har fået ret meget spilletid hvis klopp virkelig skulle rate dem så højt at de var grunden til at Klopp lod Clyne gå. Men de er nok gode nok til at klopp mente at hvis Clynes opgave primært var at være med til træning, så kunne han lige så godt bruge Camacho og Hoever.

Der er jo også et spørgsmål om Clyne selv simpelthen var så uambitiøs ved at søge væk at Klopp ikke mente at han havde rette DNA til at være i truppen. Han har trods alt selv sagt ja til (og muligvis selv bedt om) at forlade et hold der spiller med om mesterskabet. Jeg tror tværtimod at Clyne tog lejeopholdet fordi han så det som eneste mulighed for at komme tilbage til næste preseason og kæmpe med om en plads på næste sæsons førstehold.
Han havde en lang skadespause og det tager tid at komme tilbage og fordi klopp har haft Gomez og Trent, så har han ikke haft travlt med at spille Clyne tilbage på holdet.

Havde Clyne været helt klar fra starten af sæsonen, så tror jeg også vi havde set mere til ham, da det havde givet Gomez bedre mulighed for at koncentrere sig om at spille centerhalf

Jeg vil heller ikke udelukke at Clyne bruger dette lejeophold som sin sidste chance for at spille sig i form så han måske kan komme i betragtning på næste sæsons hold. Hvor han godt kunne blive 2. valg på hb hvis Gomez skal fokusere 100% på CB. Drt kan også være at vi køber en ny forsvarsspiller og så bliver det jo nok umådeligt svært for Clyne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar