9 - Christian Benteke

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

9 - Christian Benteke

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 01. nov, 2015 10:54

Hvorfor har han ikke sin egen tråd? Eller også må jeg have overset den.

Men hvilken spiller, og jeg forstår ikke den modstand der var mod at vi skrev kontrakt med ham. Det er stadig early days, men han har så meget at byde ind med.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Redmaniac » søndag, 01. nov, 2015 10:57

Jeg indrømmer blankt, at jeg var kæmpe modstander. Den gode Christian har dog gjort alt min tvivl til skamme.

Han er slet ikke så langsom igen, og teknisk er han lysår foran Lambert og Carroll. Fysisk er han jo bare et monster. Shit man.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Mads T. » søndag, 01. nov, 2015 11:55

Jeg synes blot Benteke viser hvad han også viste i Aston Villa. Jeg tror han ville kunne score mål i alle klubber.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af nikand » søndag, 01. nov, 2015 13:59

Sikke et par gode præstationer Benteke har gjort her under Klopp. Dejligt med en angriber der laver mål. Og fire forskellige mål i PL. Skudfinten brugt igår og præcis afslutning, kraftfuldt hovedstød, mål i det lille felt, og kraftfuldt saksespark.

Derudover virker det lettere at flytte spillet frem med Benteke på banen til tage bolden til sig og distribuere den videre derfra.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

9 - Christian Benteke

Indlæg af AndreasN » søndag, 01. nov, 2015 14:12

Og hvor sprudler han da af selvtillid. Det gjorde hele holdet i går for første gang i 1,5 år, men Benteke har gjort det så snart, han trådte ind ad døren. Jeg er vild med ham, og han har på rekordtid gjort min tvivl til skamme. Fantastisk spiller som nu for alt i verden skal holde sig skadesfri!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Niels K » søndag, 01. nov, 2015 14:29

Dejligt at fornemme, at alle nu må overgive sig til Benteke. Han vinder (nærmest) alle dueller, han finder stort set altid en medspiller, hvor han så selv løber i position, han er dygtig teknisk, og han har den fart, der skal til.
Det er mere spillerne omkring ham, der skal forstå at tage imod de gaver, Benteke sætter op for dem.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Belloni » søndag, 01. nov, 2015 15:18

Må sgu også indrømme jeg var modstander af købet.
Det hjalp at se en stak af de famøse compilations, der viste at han kan andet end at score med hovedet.
Men at han skulle have så stor impact havde jeg ikke forestillet mig! Han er virkelig en fed spiller, og med ham på banen er Sturridge langt væk fra mine tanker.
Kan vidst roligt sige at han er den bedste 9'er siden Torres :lol:

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 02. nov, 2015 10:38

Belloni skrev:Må sgu også indrømme jeg var modstander af købet.
Det hjalp at se en stak af de famøse compilations, der viste at han kan andet end at score med hovedet.
Men at han skulle have så stor impact havde jeg ikke forestillet mig! Han er virkelig en fed spiller, og med ham på banen er Sturridge langt væk fra mine tanker.
Kan vidst roligt sige at han er den bedste 9'er siden Torres :lol:
Suarez? ;-)
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Aalen
Indlæg: 66
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Aalen » mandag, 02. nov, 2015 11:03

CVLiverpool skrev:
Belloni skrev:Må sgu også indrømme jeg var modstander af købet.
Det hjalp at se en stak af de famøse compilations, der viste at han kan andet end at score med hovedet.
Men at han skulle have så stor impact havde jeg ikke forestillet mig! Han er virkelig en fed spiller, og med ham på banen er Sturridge langt væk fra mine tanker.
Kan vidst roligt sige at han er den bedste 9'er siden Torres :lol:
Suarez? ;-)
Suarez havde nummer 7 ;-)

Brugeravatar
CVLiverpool
Indlæg: 679
Tilmeldt: mandag, 16. dec, 2013 10:43
Geografisk sted: Aarhus

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af CVLiverpool » mandag, 02. nov, 2015 11:45

Aalen skrev: Suarez havde nummer 7 ;-)
Jeg troede han mente den bedste angriber, altså som den bedster 9'er - ikke trøjenummeret ;-).
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Niels K » tirsdag, 03. nov, 2015 09:48


Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Belloni » tirsdag, 03. nov, 2015 10:20

CVLiverpool skrev:
Aalen skrev: Suarez havde nummer 7 ;-)
Jeg troede han mente den bedste angriber, altså som den bedster 9'er - ikke trøjenummeret ;-).
Mente trøjenummeret :) Carroll, Aspas og Lambert har haft dem så jeg jeg husker, efter Torres.
Derfor jeg skrev at man vidst roligt kan sige det :lol:

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Belloni » tirsdag, 03. nov, 2015 10:31

Niels K skrev:Big Ben - Klopp's Pocket Ace:

http://anfieldindex.com/18630/christian ... t-ace.html?

Ved ikke om det er mig der misforstår artiklen, men jeg læser det som Benteke kun skal spilles i de kampe hvor han kan bruges som target man? Og evt kan komme ind som game changer?
Synes man så mod Arsenal han er kan en hel masse andet end "bare" at være target man. Min personlige holdning er at han kan starte alle slags kampe. Han er dygtig langs jorden og kan fungerer i kombinstions spillet. Så man mod Chelsea sidst i kampen hvor Coutinho og ham linker op.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af nikand » lørdag, 28. nov, 2015 17:29

Fin scoring og et tilkæmpet straffe og to offsidemål forleden er imponerende. Jeg synes han viser han kan forskellige typer af afslutninger.
We need a new Fowler...

Niche
Indlæg: 1302
Tilmeldt: onsdag, 06. jun, 2012 21:24
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 51

Re: 9 - Christian Benteke

Indlæg af Niche » søndag, 29. nov, 2015 18:12

nikand skrev:Fin scoring og et tilkæmpet straffe og to offsidemål forleden er imponerende. Jeg synes han viser han kan forskellige typer af afslutninger.
Jeg synes, det er underligt, at folk stadig bliver forundrede over, at manden er en god fodboldspiller, der faktisk kan andet end at heade....

Besvar