35 - Kevin Stewart

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Surf » tirsdag, 08. nov, 2016 10:50

Vi må heller ikke glemme, at vi forhåbentlig spiller europæisk næste sæson, hvilket kræver en betydeligt større bredde i truppen.
Samtidig er Stewart vel home grown, det tæller jo også med..

Det kan også bare være, at trænerstaben ser potentiale i ham. En Lucas agtig type, vi kan have i mange år og som kan bidrage med forskellige defensive opgaver, professionalisme og kultur.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af JTN » tirsdag, 08. nov, 2016 13:06

Aldeles usexet spiller der bare gør det nødvendige på meget økonomisk vis. Han minder om Lucas efter omskolingen til defensive midt. Mon ikke der også går nogle år, før folk for alvor kommer til at sætte pris på ham.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 08. nov, 2016 14:24

Jeg tilslutter mig den fløj, der ser ham som en udmærket squad-spiller. Disclaimer: Jeg indrømmer at jeg ikke har set mange kampe med ham, så min vurdering bygger til dels på hvad jeg hører og læser mig til.

Han har næppe potentiale til at blive en del af vores stærkeste opstilling, men han er god at have i truppen, når nøglespillere er skadede eller skal have et hvil. Han kan spille flere positioner og gør ikke tingene sværere end de er, så hans fejlmargen er beskeden.

Sådanne pålidelige marginalspillere, formentlig forholdsvis billige i drift, har alle klubber brug for, så for min skyld kan vi gerne forlænge med ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af AJJ » onsdag, 19. jul, 2017 09:02

Paul Joyce melder på Twitter, at Stewart er på vej til Hull for 8 mio. £ (samme pris som oplyst for Robertson). Har forladt truppen i Hong Kong.

Held og lykke til Stewart. En meget lidt overraskende afgang.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 19. jul, 2017 09:28

AJJ skrev:Paul Joyce melder på Twitter, at Stewart er på vej til Hull for 8 mio. £ (samme pris som oplyst for Robertson). Har forladt truppen i Hong Kong.

Held og lykke til Stewart. En meget lidt overraskende afgang.
Et direkte bytte Robertson <-> Stewart er sgu ikke dumt.

Meen, den pris jeg har set for Stewart lyder nu kun på omkring £5m.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 35 - Kevin Stewart

Indlæg af Callesen » torsdag, 20. jul, 2017 21:39

Prisen kom nu op på £10m i går. Men fint bytte. Et "gratis" forsøg. Jeg kender ikke noget til Robertson. Men en handel lige over her tror jeg sgu er helt fint.
Ingen tillid til Moreno. Ingen fra akademiet, som er naturlige venstrebacks vi kan teste. Så er det her helt fint.

Stewart så jeg ingen fremtid i alligevel.

Besvar