57 - Rhian Brewster

Underkategori til tidligere LFC-spillere
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af texy » onsdag, 09. sep, 2020 21:39

athomsen skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 09:54
Skulle vi gå ind i en sæson, hvor fronttrioen er skadesfri, vil Brewster ikke få 100 min. spilletid i PL. Han er slet ikke klar endnu og spørgsmålet er, om han nogensinde bliver det. Jeg tvivler meget på det.

Skulle vi få skader, tror jeg han vil stå bag Origi, Shaqiri, Minamino, Chamberlain og Jones i køen til spilletid. Skulle vi få £20 mio., så er jeg klar på et salg.
Det er godt nok nogle hårde domme over Brewster, som dig og Drejer kommer med. Jeg kan ikke udelukke, at I jar ret. Men manden var den næstebedste angriber i Championship (vurderet på mål) fra han kom til Swansea, og indtil sæsonen sluttede. Om ikke andet kan han da finde ud af, at stå det rigtige sted og ofte også banke bolden ind. Noget han da også fike vist på den korte spilletid, han fik i vores lille pre-season, hvor han var vores mest scorende.

Vi har Wilson med en udmærket PL debut sæson bag sig, der kastede 7 scoringer af sig. Vi har Grujic med to ret succesfulde sæsoner i Bundesligaen bag sig. Vi har Shaqiri og Origi, som vi potentielt kan være villige til at sælge. Men alligevel er det kun Brewster, som der lader til at være interesse for fra andre PL-klubber. Så en eller anden form for kvalitet, må der vel være?
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 10. sep, 2020 10:03

texy skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 21:39
Det er godt nok nogle hårde domme over Brewster, som dig og Drejer kommer med.
Jeg skrev det i sjov efter han brændte straffet. Jeg er i tvivl om hvad jder foregår omkring Brewster. Er han utålmodig? Kræver han mere spilletid end Klopp kan love? Er Origi foran Brewster i angrebsrækken? Er det fordi vi mangler penge, og så er dette her et quick fix? Jeg synes der rejser sig mange spørgsmål.

Men han havde et godt ophold i Swansea (Wilson havde jo også et godt ophold i Derby). Mit bud på hvad der skal ske med Brewster: Behold ham til Januar, giv ham kampe i Liga Cuppen, nogle indhop i kampe som er afgjort, og se hvordan han klarer sig. Vi behøver lidt kvalitet i dybden oppe foran, så Klopp har nogle muligheder i tilfælde af at Origi og Minamino ikke slår til. Efter januar kan vi så vurdere om han skal lånes ud - og helst til en PL klub.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af athomsen » torsdag, 10. sep, 2020 12:11

texy skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 21:39
athomsen skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 09:54
Skulle vi gå ind i en sæson, hvor fronttrioen er skadesfri, vil Brewster ikke få 100 min. spilletid i PL. Han er slet ikke klar endnu og spørgsmålet er, om han nogensinde bliver det. Jeg tvivler meget på det.

Skulle vi få skader, tror jeg han vil stå bag Origi, Shaqiri, Minamino, Chamberlain og Jones i køen til spilletid. Skulle vi få £20 mio., så er jeg klar på et salg.
Det er godt nok nogle hårde domme over Brewster, som dig og Drejer kommer med. Jeg kan ikke udelukke, at I jar ret. Men manden var den næstebedste angriber i Championship (vurderet på mål) fra han kom til Swansea, og indtil sæsonen sluttede. Om ikke andet kan han da finde ud af, at stå det rigtige sted og ofte også banke bolden ind. Noget han da også fike vist på den korte spilletid, han fik i vores lille pre-season, hvor han var vores mest scorende.

Vi har Wilson med en udmærket PL debut sæson bag sig, der kastede 7 scoringer af sig. Vi har Grujic med to ret succesfulde sæsoner i Bundesligaen bag sig. Vi har Shaqiri og Origi, som vi potentielt kan være villige til at sælge. Men alligevel er det kun Brewster, som der lader til at være interesse for fra andre PL-klubber. Så en eller anden form for kvalitet, må der vel være?
Jeg håber da virkelig, jeg tager fejl, hvis han bliver. Men en halvsæson i Swansea imponerer mig altså ikke. Ved godt man skal starte et sted og Championship er oplagt. Inden sidste sæson var der flere, som var bitre over, at Wilson blev lejet ud, når nu vi ikke købte nogen. Men i løbet af sæsonen, var der vel ingen der savnede ham. Situationen er meget lig med Brewster.

Jeg håber, at Brewster kan modbevise mig

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. sep, 2020 12:48

athomsen skrev:
torsdag, 10. sep, 2020 12:11
texy skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 21:39
athomsen skrev:
onsdag, 09. sep, 2020 09:54
Skulle vi gå ind i en sæson, hvor fronttrioen er skadesfri, vil Brewster ikke få 100 min. spilletid i PL. Han er slet ikke klar endnu og spørgsmålet er, om han nogensinde bliver det. Jeg tvivler meget på det.

Skulle vi få skader, tror jeg han vil stå bag Origi, Shaqiri, Minamino, Chamberlain og Jones i køen til spilletid. Skulle vi få £20 mio., så er jeg klar på et salg.
Det er godt nok nogle hårde domme over Brewster, som dig og Drejer kommer med. Jeg kan ikke udelukke, at I jar ret. Men manden var den næstebedste angriber i Championship (vurderet på mål) fra han kom til Swansea, og indtil sæsonen sluttede. Om ikke andet kan han da finde ud af, at stå det rigtige sted og ofte også banke bolden ind. Noget han da også fike vist på den korte spilletid, han fik i vores lille pre-season, hvor han var vores mest scorende.

Vi har Wilson med en udmærket PL debut sæson bag sig, der kastede 7 scoringer af sig. Vi har Grujic med to ret succesfulde sæsoner i Bundesligaen bag sig. Vi har Shaqiri og Origi, som vi potentielt kan være villige til at sælge. Men alligevel er det kun Brewster, som der lader til at være interesse for fra andre PL-klubber. Så en eller anden form for kvalitet, må der vel være?
Jeg håber da virkelig, jeg tager fejl, hvis han bliver. Men en halvsæson i Swansea imponerer mig altså ikke. Ved godt man skal starte et sted og Championship er oplagt. Inden sidste sæson var der flere, som var bitre over, at Wilson blev lejet ud, når nu vi ikke købte nogen. Men i løbet af sæsonen, var der vel ingen der savnede ham. Situationen er meget lig med Brewster.

Jeg håber, at Brewster kan modbevise mig
Jeg synes, at man mere skal se på spillerne hver for sig og deres personlighed og udtryk på banen.

Wilson var stjernen på vores U23, hvor hele hans repertoire kunne udfolde sig, men når man ser ham stå overfor granvoksne mænd, så kan man se, at han mangler fart, og at han også mangler noget fightervilje og lysten til at kæmpe for tingene. Han gemmer sig lidt væk og/eller slår op i banen.
Curtis Jones var den næste stjerne på U23, og der ser man en helt anden vilje til at gå forrest, gå på kroppen af modstanderen, sætte en bidende eller endda småsvinsk tackling ind, hvis det er det, der skal til.
Var det i 5-5 kampen, at han blev udnævnt som anfører. Han har mindst en lige så god teknik som Wilson, men der sker noget med Curtis, han vil fremad, og han vil have bolden.
Brewster har de samme fighteregenskaber som Curtis, og lader sig ikke kyse. Han har en angriber's instinkt ift, hvor bolden lander, og så scorer han på alverdens måder.
De har et voldsomt stort pres på sig ift at skulle skabe sig en plads på mestrene's hold med fantastiske angribere, og de holdes jo op imod indkøb i Jadon Sancho-klassen, men det var jo lige præcis ham, han vandt VM med, hvor Brewster blev topscorer. Jeg synes, at Brewster har alt det råmateriale, der skal til, og hans psyke virker også til at være på plads, så jeg tror på, at han kan gå hele vejen, men det er en voldsom svær vej at nå til enden af.
Jeg vil derfor langt hellere sælge Origi og/eller Shaqiri eller for den sags skyld Wilson og /eller Grujic, hvis der mangler 20-25 mio. i kassen, for at vi kan købe en spiller, vi virkelig gerne vil have - fx. Thiago.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 11. sep, 2020 09:02

Niels K skrev:
torsdag, 10. sep, 2020 12:48

Jeg vil derfor langt hellere sælge Origi og/eller Shaqiri eller for den sags skyld Wilson og /eller Grujic, hvis der mangler 20-25 mio. i kassen, for at vi kan købe en spiller, vi virkelig gerne vil have - fx. Thiago.
Historien er vel opstået fordi det er svært eller umuligt at sælge de spillere vi hellere vil sælge. så hvis Brewster kan indbringe 28 millioner pund, så er det noget man er nødt til at overveje. Især hvis Brewster også selv gerne vil ud og have spilletid.

Vi kan jo ikke tvinge nogen til at købe Wilson, Shaqiri, Grujic og Origi.

Men det er vel også mest spekulation og vi sælger jo nok kun Brewster over pre-COVID markedsværdi, hvor vi nok er villige til at give rabat på nogle af de andre.
Og Brewster er jo trods alt talentfuld nok til at vi ikke tvinger ham ud af døren, men skilles vore veje vil vi gøre det på fornuftig vis så vi kan få ham tilbage i folden senere, hvis det skulle blive aktuelt.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af athomsen » søndag, 13. sep, 2020 14:52

Ikke plads til ham på bænken mod Leeds er vel også et signal om, at han ikke satses voldsomt på

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Emmy » søndag, 13. sep, 2020 15:15

athomsen skrev:Ikke plads til ham på bænken mod Leeds er vel også et signal om, at han ikke satses voldsomt på
På bekostning af hvem synes du?
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af athomsen » mandag, 14. sep, 2020 08:44

Emmy skrev:
søndag, 13. sep, 2020 15:15
athomsen skrev:Ikke plads til ham på bænken mod Leeds er vel også et signal om, at han ikke satses voldsomt på
På bekostning af hvem synes du?
Ikke nogen - bare en understregning af mit point om, at jeg tror han ikke er god nok

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Emmy » mandag, 14. sep, 2020 09:45

Ok, på den måde. Så er jeg enig
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af TG12 » fredag, 18. dec, 2020 13:20

Indtil videre har Brewster ikke leveret noget der gør vi skal være kede af det salg, slet ikke til den pris.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 18. dec, 2020 14:07

TG12 skrev:
fredag, 18. dec, 2020 13:20
Indtil videre har Brewster ikke leveret noget der gør vi skal være kede af det salg, slet ikke til den pris.
Edwards strikes again !

Det er jo stadig ret tidligt at fælde dom og Sheff. United har ikke haft succes med ret meget andet end at forhindre 5 udskiftninger-reglen, så det er svære forhold for den unge gut. De skulle måske have købt Origi istedet :lol:

Men helt sikkert har vi gjort det godt, og selvom Thiago har været skadet, så har Jota jo virkelig slået til og de to signings var nok også lid betingede af at vi fik nogle salg i bogen.

Som jeg husker det var der også en tilbagekøbsklausul. Og selv hvis han bliver en stjerne og vælger ikke at komme tilbage, så må man jo også bare sige at sæsonen vi står i nu er lige så vigtig som den om fem år.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af TG12 » fredag, 18. dec, 2020 14:20

Filos of Isk skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:07
TG12 skrev:
fredag, 18. dec, 2020 13:20
Indtil videre har Brewster ikke leveret noget der gør vi skal være kede af det salg, slet ikke til den pris.
Edwards strikes again !

Det er jo stadig ret tidligt at fælde dom og Sheff. United har ikke haft succes med ret meget andet end at forhindre 5 udskiftninger-reglen, så det er svære forhold for den unge gut. De skulle måske have købt Origi istedet :lol:

Men helt sikkert har vi gjort det godt, og selvom Thiago har været skadet, så har Jota jo virkelig slået til og de to signings var nok også lid betingede af at vi fik nogle salg i bogen.

Som jeg husker det var der også en tilbagekøbsklausul. Og selv hvis han bliver en stjerne og vælger ikke at komme tilbage, så må man jo også bare sige at sæsonen vi står i nu er lige så vigtig som den om fem år.
På alle måder var handlen genialt sammensat især med tilbagekøbs klausuelen.

Naturligvis er det tidligt og Sheffield er ikke i nogen god forfatning, men det som slår mig er han tilsyneladende er bag spillere som; Burke og McGoldrick, og Mousset. De er ikke just hvad jeg betragter som topspillere, og tegner ikke lyst han ikke kan slå dem af.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 18. dec, 2020 14:45

TG12 skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:20

På alle måder var handlen genialt sammensat især med tilbagekøbs klausuelen.

Naturligvis er det tidligt og Sheffield er ikke i nogen god forfatning, men det som slår mig er han tilsyneladende er bag spillere som; Burke og McGoldrick, og Mousset. De er ikke just hvad jeg betragter som topspillere, og tegner ikke lyst han ikke kan slå dem af.
Nah, to af dem er jo meget rutinerede og den ene er kaptajn. Så det var vel forventet at det ville tage tid.

Men, ja, vi må jo også bare sige at internt i Liverpool havde han ikke rigtig formået at tage Origi's plads, og ja Origi træner nok bedre end han spiller, men han er jo ikke ligefrem en af de bærende kræfter på holdet.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af TG12 » lørdag, 19. dec, 2020 14:10

Filos of Isk skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:45
TG12 skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:20

På alle måder var handlen genialt sammensat især med tilbagekøbs klausuelen.

Naturligvis er det tidligt og Sheffield er ikke i nogen god forfatning, men det som slår mig er han tilsyneladende er bag spillere som; Burke og McGoldrick, og Mousset. De er ikke just hvad jeg betragter som topspillere, og tegner ikke lyst han ikke kan slå dem af.
Nah, to af dem er jo meget rutinerede og den ene er kaptajn. Så det var vel forventet at det ville tage tid.

Men, ja, vi må jo også bare sige at internt i Liverpool havde han ikke rigtig formået at tage Origi's plads, og ja Origi træner nok bedre end han spiller, men han er jo ikke ligefrem en af de bærende kræfter på holdet.
Sandt nok - men der er nogle som tiltider har antydet Brewster var et talent på niveau med f.eks. Jadon Sancho - vist fordi han var god til et U17 VM . Hvis han virkelig var det, burde han være første mand på kortet v. Sheffield United.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 19. dec, 2020 17:40

TG12 skrev:
Filos of Isk skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:45
TG12 skrev:
fredag, 18. dec, 2020 14:20

På alle måder var handlen genialt sammensat især med tilbagekøbs klausuelen.

Naturligvis er det tidligt og Sheffield er ikke i nogen god forfatning, men det som slår mig er han tilsyneladende er bag spillere som; Burke og McGoldrick, og Mousset. De er ikke just hvad jeg betragter som topspillere, og tegner ikke lyst han ikke kan slå dem af.
Nah, to af dem er jo meget rutinerede og den ene er kaptajn. Så det var vel forventet at det ville tage tid.

Men, ja, vi må jo også bare sige at internt i Liverpool havde han ikke rigtig formået at tage Origi's plads, og ja Origi træner nok bedre end han spiller, men han er jo ikke ligefrem en af de bærende kræfter på holdet.
Sandt nok - men der er nogle som tiltider har antydet Brewster var et talent på niveau med f.eks. Jadon Sancho - vist fordi han var god til et U17 VM . Hvis han virkelig var det, burde han være første mand på kortet v. Sheffield United.
Ah ja. Sådan er det med talenter, hvis man rigtig tror på dem, så tror man jo at deres niveau bare stiger eksponentielt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar