57 - Rhian Brewster

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » fredag, 24. maj, 2019 09:46

texy skrev:
Hekkem skrev:
Fowler89 skrev:Synes godt nok ham her er lidt overhyped herinde. Han er allerede 19 og har ikke spillet en eneste kamp for klubben og folk tror han er den næste 'big thing'.
Han viste meget lidt, da jeg overværede Liverpools u23 hold på Anfield. Her var Curtis Jones langt mere involveret i de offensive aktioner, og konstant prøvede. Brewster blev overmatched fysisk, og hans hurtighed kom ikke rigtigt til sin ret. Var ellers spændt på at se med egne øjne, hvad han indeholder og hvor langt han er i hans udvikling. en udvikling der blev sat noget tilbage med hans korsbåndsskade.
Det er også comebacket fra skade, der bekymrer mig. For de to kampe jeg så af U17 VM på Eurosport var han uhyre stærk i. Men det var før skaden.
Han skulle være kommet sig 100%, og Klopp siger, at han har brugt tiden med træning af kroppen, så han nu ligner en mand fremfor en dreng. Det eneste han mangler, bør være kamptræning, og hvor de andre holder sommerferie, så vil jeg tro, at han (som Trent sidste sommer) står og tripper i klubben og beder om special træning, så han kan være knivskarp til pre season og lidt foran de andre konditionsmæssigt.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Fowler89 » fredag, 24. maj, 2019 14:19

texy skrev:
Hekkem skrev:
Fowler89 skrev:Synes godt nok ham her er lidt overhyped herinde. Han er allerede 19 og har ikke spillet en eneste kamp for klubben og folk tror han er den næste 'big thing'.
Han viste meget lidt, da jeg overværede Liverpools u23 hold på Anfield. Her var Curtis Jones langt mere involveret i de offensive aktioner, og konstant prøvede. Brewster blev overmatched fysisk, og hans hurtighed kom ikke rigtigt til sin ret. Var ellers spændt på at se med egne øjne, hvad han indeholder og hvor langt han er i hans udvikling. en udvikling der blev sat noget tilbage med hans korsbåndsskade.
Det er også comebacket fra skade, der bekymrer mig. For de to kampe jeg så af U17 VM på Eurosport var han uhyre stærk i. Men det var før skaden.
Vi har bare set tonsvis af unge spillere som spiller som Messi i U17 turneringer, men så bliver helt glemt efter et par år.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Hekkem » fredag, 24. maj, 2019 14:41

Niels K skrev: Han skulle være kommet sig 100%, og Klopp siger, at han har brugt tiden med træning af kroppen, så han nu ligner en mand fremfor en dreng. Det eneste han mangler, bør være kamptræning, og hvor de andre holder sommerferie, så vil jeg tro, at han (som Trent sidste sommer) står og tripper i klubben og beder om special træning, så han kan være knivskarp til pre season og lidt foran de andre konditionsmæssigt.
Synes stadig han ligner en dreng :)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » torsdag, 20. jun, 2019 10:38

Det er godt nok en video med ungdomskampe for Liverpool og England, men jeg synes, det brænder helt igennem, at Brewster elsker at spille fodbold, at han går all in i alle situationer, at han VIL vinde, at han har fodboldhjerne og overblik, og at der kun er 1 vej, og det er mod modstanderens mål. Jeg glæder mig virkelig meget til at følge ham i pre-season, og jeg håber, at han bliver den næste efter Gomez og Trent til at slå helt igennem denne sæson:

https://www.empireofthekop.com/2019/06/ ... youngster/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. jun, 2019 10:43

Niels K skrev:Det er godt nok en video med ungdomskampe for Liverpool og England, men jeg synes, det brænder helt igennem, at Brewster elsker at spille fodbold, at han går all in i alle situationer, at han VIL vinde, at han har fodboldhjerne og overblik, og at der kun er 1 vej, og det er mod modstanderens mål. Jeg glæder mig virkelig meget til at følge ham i pre-season, og jeg håber, at han bliver den næste efter Gomez og Trent til at slå helt igennem denne sæson:

https://www.empireofthekop.com/2019/06/ ... youngster/
det ser godt ud, meget Mané'sk sådan umidelbart, nogle mener at han kun er god i midteraksen, men det ligner da at han har fart og teknik nok til at begå sig på kanten(alt den stund at vores kanter er rimelig midtersøgende)

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 20. jun, 2019 11:28

Han virker simpelthen ekstremt lovende. Bliver spændende og se, hvordan han tager springet til seniorfodbold. Så synd med den skade, der holdt ham ud i over et år.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 20. jun, 2019 13:11

Tom_Jorsal skrev:Han virker simpelthen ekstremt lovende. Bliver spændende og se, hvordan han tager springet til seniorfodbold. Så synd med den skade, der holdt ham ud i over et år.
meget synd, men det kan jo være den var med til at forhindre ham i at rejse til Tyskland i jagten på senior fodbold.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af texy » fredag, 21. jun, 2019 14:23

Lidt meget snak om Brewster i transfer-tråden. Nok mere relevant at tale om ham her.

Om han bliver så god, som jeg tror og håber på, må tiden vise. Heldigvis får vi mulighed for at finde ud af det. For Klopp garanterer i hvert fald, at han spiller kampe for os i den kommende sæson.

https://www.liverpoolecho.co.uk/sport/f ... r-16234168

Til dem der ikke har set ham spiller, så har han noget af Firmino's aggressivitet i angrebet og er fysisk meget stærkere, end han ser ud - lidt ligesom det var tilfældet med Sterling. Og så er han kølig foran mål.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Oomph242 » fredag, 21. jun, 2019 17:28

Lad os håbe han bliver vores næste Sterling. Der skulle nødig gå Solanke i den.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Scherwin » fredag, 21. jun, 2019 17:38

Jeg rater Brewster langt højre end jeg nogensinde rated Sterling. syntes Brewster er den mest lovende ungespiller siden Gerrard.

Trent har imponeret mig, men det gjorde han ikke før han faktisk allerede var kommet ind på holdet.

Han skal have lov at starte premier league kamp hvor vi ved vi kan vinde selv om vi ikke stiller med Firmino. så han kan bygge sig selv omkring holdet og få selvtilid og træning.

Byg ham op lidt som Trent, giv ham pauser selv om det går godt.


Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Fowler89 » fredag, 19. jul, 2019 16:43



:-| :-| :wall:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » søndag, 21. jul, 2019 09:56

Jadon Sancho er ikke i tvivl om, at Brewster nok skal klare den, og Milner er ikke så tosset at have ved sin side:

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... liverpool/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » tirsdag, 31. dec, 2019 10:02

Rhian Brewster to join Championship side after Liverpool’s FA Cup tie
Jack Lusby
Liverpool FC NewsLiverpool FC Transfer Rumours
30 December 2019

Rhian Brewster is set to leave Liverpool on loan in the January transfer window, with the striker expected to head to Swansea on a half-season deal.

https://www.thisisanfield.com/2019/12/r ... a-cup-tie/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af Niels K » mandag, 06. jan, 2020 15:47

Brewsters låneovergang står i stampe

Personlige betingelser skaper trøbbel.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... -i-stampe/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 57 - Rhian Brewster

Indlæg af texy » mandag, 06. jan, 2020 19:28

Niels K skrev:
mandag, 06. jan, 2020 15:47
Brewsters låneovergang står i stampe

Personlige betingelser skaper trøbbel.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... -i-stampe/
Kloppite

Besvar