“Scorer når som helst”Emmy skrev:Det må stå et sted med små bogstaver, at forlænget spilletid ikke tæller
… det er vel rimelig dækkende

Men ja, der står sikkert noget med småt

Sent from my iPhone using Tapatalk
“Scorer når som helst”Emmy skrev:Det må stå et sted med små bogstaver, at forlænget spilletid ikke tæller
Jeg ville lægge sag an mod Chris Kavanagh og John Brooks samt hele PGMOL. De skylder dig en plovmand.
Vi trækker jo næsten gennemsnitsalderen op til 22
Det skulle bare være et slag ifølge Paul Joyce. Han er nok klar til Nottingham F.Redtothebone skrev: ↑mandag, 26. feb, 2024 08:45Læste lige en trist krølle kampen - også Endo blev set forlade stadion på krykker med en beskyttelse støvle på foden.
Det er jo vanvittigt.... Konate og Mac Allister så også helt smadrede ud.
Jeg affinder mig med at Liverpool ikke vinder mere i denne sæson, jeg kan simpelthen ikke forvente mere.
Jeg er sgu endnu langsommere på sådan en kant end Elliott, så er I/du AJJ altså advaretCynwal skrev: ↑mandag, 26. feb, 2024 06:35Vi trækker jo næsten gennemsnitsalderen op til 22![]()
Du kompenserer sikkert med teknik og spilforståelse lige som Elliott:-)JudgeArdaStudge skrev: ↑mandag, 26. feb, 2024 11:56Jeg er sgu endnu langsommere på sådan en kant end Elliott, så er I/du AJJ altså advaretCynwal skrev: ↑mandag, 26. feb, 2024 06:35Vi trækker jo næsten gennemsnitsalderen op til 22![]()
også kun næstenCynwal skrev: ↑mandag, 26. feb, 2024 06:35Vi trækker jo næsten gennemsnitsalderen op til 22![]()