CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede tirsdag, 11. jun, 2019 22:55

Alisson
48
34%
Alexander-Arnold
5
4%
Matip
10
7%
Van Dijk
38
27%
Robertson
4
3%
Fabinho
2
1%
Henderson
12
8%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Mane
8
6%
Salah
1
1%
Firmino
0
Ingen stemmer
Origi
14
10%
Milner
0
Ingen stemmer
Gomez
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 142

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af texy » søndag, 02. jun, 2019 01:17

LR75 skrev:Men det her er Jürgen's pokal... Han har gjort det. Det er hans værk. Han er vores manager.
Helt enig. Jürgen er i mine øjne nu en omvandrende legende.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Thommo » søndag, 02. jun, 2019 01:23

Havde jeg tænkt jeg ville give MOM ttiil Origi i en giga finale, for hverken 7 mdr eller 2 årsiden, njah næppe. gav jeg min stemmmmme til Origi, sørme tjoh. Vanvis´d s menneseke, hvor kom det fra? mit tastatur er fucked, bare til info. Og hvor er jeg d a glad for alisoon men stængerne, breeed ymer. :clap:
Verden er smask fuld af hyklere....

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 02. jun, 2019 01:24



Rørende at se Jordan Henderson i sådan en video. En mand der får meget kritik fra stort set alle sider, men vel nærmest bliver gjort til grin af alle andre holds fans, selv når han spiller for England. Han er muligvis fra Sunderland, men han er også ægte Liverpool. Og en Champion of Europe!
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » søndag, 02. jun, 2019 01:39

Har lige bestilt et lærredes billede
Jurgen Klopp har revolutioneret vores klub og fortjener en statue allerede.


i lille størrelse (20x30cm) men det skal stadig op og hænge et sted
Billede
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Hagman
Indlæg: 679
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 19:52

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Hagman » søndag, 02. jun, 2019 01:43

Jeg har redigeret dette lydklip fra finalen i 2005 til 10 sekunder... Det passer stadig efter idag:
https://www.dropbox.com/s/mi39ve9nphag5 ... 6.wav?dl=0

Y N W A ! ! !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
LR75
Indlæg: 1861
Tilmeldt: søndag, 16. dec, 2007 19:42
Geografisk sted: Gylling
Alder: 48

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af LR75 » søndag, 02. jun, 2019 02:58

Kan vi ikke få Jürgen med i MOM?

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 02. jun, 2019 10:25

Mysjkin skrev:Hvor er det dog en ufattelig forløsning på en lang og aldeles enestående sæson, hvor vi trods en uhørt stabilitet og adskillige rekorder kunne risikere at stå uden trofæer. Hvis noget nogensinde var fortjent, så var det netop dette.
Da Henderson løfter pokalen mod himlen slipper han alle ophobede frustrationer og al glæde fri i et og samme sejrsbrøl. Det er et klimaks af massiv intensitet, som man kun forstår hvis man kender Liverpools nyere historie. Han var med i den eventyrlige 13-14-sæson, hvor holdet på nærmest tragisk vis gled i den sidste spurt mod mål. Og han var med i EL-finalen, hvor personlige fejl og en klogt spillende modstander løb med pokalen. Og han var med i CL-finalen sidste år, hvor Liverpool tabte på en svinestreg, to drop og et verdensklassemål - på trods af at Liverpool gennem hele CL var det bedst spillende hold. Og han var kaptajn på det hold, der opnåede surrealistiske 97 point i verdens hårdeste liga - blot for at se sig overgået med den mindst mulige pointmæssige margin af et hold fra en anden planet. Men alt har sin tid, og nu er tiden endelig hans :clap: :love3:

Det blev ikke nogen stor kamp. Det var vel i virkeligheden nok den ringest spillede CL-finale jeg kan huske og det var der for mig at se flere grunde til. For det første er vores kampe mod spurs ofte temmelig låste. Der er stor gensidig respekt.
For det andet medførte det tidlige mål, at vi med god ret kunne holde lidt igen; dog synes jeg at vi i lange perioder af især første halveg lagde et højt pres – uden at brænde al krudtet af. Og det var nødvendigt af hensyn til den tredje omstændighed – varmen. Det var 30 grader i Madrid – det er ikke forhold man pisker rundt i.
For det fjerde er der gået måske lidt for lang tid siden ligaen sluttede – det kan være svært at holde skarphed og præcision – især i en finale hvor nervøsiteten er høj. Der var ikke mange afleveringer der sad rigtigt – hos nogen af holdene. Vi holdt spurs helt fra chancer i henved 70 minutter og var marginalt bedre spillende, hvorefter vi blev sløsede i markeringerne og tilbageholdende i indgrebene – især i feltet, hvor vi var tydeligt nervøse for ikke at begå straffe. Vi skabte ikke heller meget selv, da især vores backs spillede med vægten på det defensive. Men alligevel havde vi et par chancer til at lukke kampen (Milner skulle have scoret). Og hvilken glæde, at netop Origi skulle sætte kniven ind til sidst. Det var fanme skarpt.

Men fuck nu spillet og omstændighederne omkring kampen. Vi vandt!!!! :alcohol:

Tillykke til Klopp og alle spillerne – fordi de endelig fik hvad de havde fortjent, og fordi alle verdens dejlige Liverpools fans kan vandre sammen gennem sommeren med et orn’ligt smil på læben.
:laughin: You took the words right out of my mouth!

Jeg tror det er umuligt at overvurdere hvor vigtigt det her var. Det var en elendig kamp, ret beset, men vi fik pokalen, og det er det eneste, der tæller. Jeg så kampen sammen med min kammerat - Spurs-fan - og vi var undervejs enige om, at havde det ikke lige været CL-finalen, så havde vi sq nok zappet over på et andet program... :mrgreen:

Havde vi tabt, ville man godt nok have siddet med en underlig fornemmelse i kroppen i dag; vi ville have stået tomhændede tilbage, det ville være blevet pakket ind i snak om masser af sejre, points, assist-rekorder, flot økonomi osv osv, men på bundlinien ville vi, hvordan man end vender og drejer det, stå tomhændede tilbage. Samme fornemmelse som man, tror jeg, ville stå med efter at have kysset sin søster.

Men nu er siuationen en helt anden: Klubben og spillerne fik bevist over omverdenen, og ikke mindst sig/dem selv, at det faktisk kan lade sig gøre. Klopp lagde låg på mumlerierne om at han er en "lige-ved-og-næsten" manager, og det må give et enormt rygstød frem mod de kommende sæsoner. Som Sadio Mane er blevet citeret for de seneste dage: Hvilken klub i verden er i dag mere attraktiv at spille for end Liverpool? Økonomisk og sportsligt har vi næppe nogensinde stået stærkere, og en sæson som den vi netop har leveret må gøre den verdensomspændende fanbase endnu bredere.

Fremtiden tegner meget lys, og vi skal smede mens jernet er varmt. Nøglespilleres kontrakter skal forlænges - og til dem regner jeg efterhånden Origi, shit hvor har han været vigtig her til sidst - det samme skal Klopp´s, og der skal hentes nye klassespillere ind til erstatning for Moreno, Sturridge og hvem der ellers er på vej ud. Og efter i aftes må vi kunne vælge og vrage mellem klassespillere, der gerne vil trække den røde trøje over hovedet.

MoM´s burde jo være hele holdet incl. Klopp, men når man nu kun kan stemme på 3, så bliver det Alisson for at tage det Spurs kom med da de pressede på, Origi for endnu en afgørende aktion, og så selvfølgelig VvD for endnu engang at være vores urokkelige forsvarsklippe. Han er jo en ren supermand!

YNWA! :love3: :gunfire: :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

VanDjik4
Indlæg: 306
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 02. jun, 2019 13:30

Liverpools Klopp nummer 6 CHL trofæer. Kun overgået af AC Milan og Real Madrid som de europæiske største klubber.

Jeg vil gerne vove og påstå, at Liverpool er Europas bedste hold det sidste års tid.

Sidste år var også tæt på hvis LFC havde haft heldet.
Men i år der viste LIVERPOOLs sit kyniske og bedste side selvom det var en kedelig/kontrolleret kamp fra specielt Liverpool da de kendte jo Spurs bedste sider der skulle forcere og angribe på.. men de kunne ikke komme igennem Van Djik og Alisson vanvittige spil (!!!)

MoM Klopp, vil gerne give Van Djik MoM også da han holdte Kane totalt væk i kampen.. havde han bolden 2-3 gange?

YNWA nu tager Liverpool også supercuppen mod et cirkus Chelsea hold... 14 august.. Up to Reds!!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 02. jun, 2019 14:38

https://www.youtube.com/watch?v=weec_jzudc8

Simpelthen fantastisk! Hvis noget kan forene alle, på tværs af hudfarver og landegrænser, så er de fodbold, og ikke mindst YNWA!!! :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Scherwin » søndag, 02. jun, 2019 15:22

Nogen som ved hvordan vi kan se Paraden online?
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

YNWA96
Indlæg: 357
Tilmeldt: tirsdag, 21. mar, 2017 18:08

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af YNWA96 » søndag, 02. jun, 2019 16:00

Wormie skrev:Nogen som ved hvordan vi kan se Paraden online?

https://t.co/l7xKwmSQwm




Melwood :D

https://pbs.twimg.com/media/D8DxjjIWkAA ... me=900x900

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af YNWA! » søndag, 02. jun, 2019 16:09

Wormie skrev:Nogen som ved hvordan vi kan se Paraden online?

https://www.youtube.com/watch?v=T4v3zQj8ZkI

Her er link til paraden der starter om 20 minutters tid. :D
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. jun, 2019 16:51

Jeg synes Mané bliver overset/glemt i MoM afstemningen. Han besidder en eksplosivitet og driblestyrke, som få andre i Verden, og han brugte den yderst fornuftigt en del gange i går. Eksempelvis, da han sætter Eriksen omkring midterlinjen, og så løber fra ham, og det resulterer i en skudchance til Milner, som lige så godt kunne have været 2-0 målet. Det er også Mané som "fremtvinger" straffesparket. Sad jeg udefra og kiggede, hvilke tre spillere, som ville kunne spille sig på alle hold i Verden, så er det Van Dijk, Allison og Mané der springer i øjnene.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 02. jun, 2019 18:14

FÅRRRRKKK der er gang i Merseyside i dag :D
VILD parade!!

Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: CL-Finalen 2019 >> Kamptråden

Indlæg af YNWA! » søndag, 02. jun, 2019 18:22

Cynwal skrev:FÅRRRRKKK der er gang i Merseyside i dag :D
VILD parade!!



There are an estimated HALF A MILLION people along the route right now on the #LFCParade - Please make sure to spread evenly along the route as no vantage point is better than the other.

En halv million......
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar