Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Fowler_dk

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 16. okt, 2009 13:54

toa skrev:Hej,

Jeg har et generelt spørgsmål om køb af billet:

For at komme tættere på billetter er jeg med i ALL RED. Jeg ville tage til Anfield og se LFC-Birmingham og var i går klar ved tasterne. Jeg kom ind på Online booking, fik booket to stk. billetter, men fik oplyst at jeg kun kan købe én billet !!! Undskyld mig, men hvem fanden gider sidde alene og se fodbold, mens ens kammerat sidder på en anden tribune og ser samme kamp ?

1. Hvordan køber I 2+ billetter? I vil da ikke skrive, at I sidder alene på Anfield og ser fodbold?
2. Kan jeg opgradere mit ALL RED så jeg har endnu større chancen for at få 2+ billetter?

Nu vil jeg så igen forsøge at købe 2 billetter til LFC-City, men mon ikke jeg også her kun kan købe én billet?

Gør jeg noget forkert?

På forhånd tak.
Jeg køber 2+ billetter ved at have linket mit kort sammen med venner, der også er medlem af All Red. Gennem All Red kan du kun købe en billet pr. medlemsskab, så hvis du vil købe mere end en billet, skal du kende nogen, der også er medlem. Er din kammerat også medlem af All Red, skal I have linket jeres fankort til hinanden, og så kan en af jer købe de to billetter i samme transaktion, så det bliver to pladser sammen.

Der findes kun en type All Red medlemsskab, så du har ikke mulighed for at opgradere og på den måde få adgang til at købe mere end 1 billet pr. medlemsskab.

Hvis du vil købe mere end 1 billet, og der kun er dig, der er medlem af All Red, er du nødt til at gøre det på såkaldt "general sale", hvor alle kan købe billetter gennem Liverpool. Her kan du købe op til 4 billetter. Du har stadig chancen for at købe til kampen mod Birmingham på "general sale", da det først er på onsdag

http://www.liverpoolfc.tv/tickets/ticke ... 091109.htm

toa

Indlæg af toa » mandag, 19. okt, 2009 11:43

Tak for svaret.

Lige ekstra spørgsmål:

Hvis jeg linker til en anden person, og køber 2 billetter, kan jeg så godt tage en tredie person med, en person som ikke er med i ALL RED (det er jo ikke sikkert at den person som er linket til, har tid eller økonomi til at tage med netop denne weekend)? Bliver billetter tilsendt eller skal de hentes ved stadion? Hvis de skal hentes ved stadion, skal jeg så fremvise ALL RED kortet for alle som er linket sammen, eller blot for mig selv, da det er jeg som har købt billetter?

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » mandag, 19. okt, 2009 14:39

Det behøver ikke at være den, der er medlem, der også tager med. Du skal dog bruge personens fankort, da dette skal scannes ved ingangen, da billetkøbet registreres på dette og også anvendes som billet, når billetkøbet sker gennem All Red. Samtidig skal du bruge den kvittering, personen får tilsendt som bevis på billetkøbet. For at mindske snyd med medlemsskaberne bliver denne kvittering sendt til den person, der har medlemsskabet selv om det er dig, der køber og betaler billetterne.

NAH

Indlæg af NAH » onsdag, 21. okt, 2009 03:22

Hvor er billederne :?:

Runemacca
Geografisk sted: Svendborg
Alder: 43
Kontakt:

Stoke - LFC 16/1-2010

Indlæg af Runemacca » onsdag, 28. okt, 2009 17:23

Som overskriften lyder har jeg et par spørgsmål angående billet til pågældende kamp mod Stoke.

Jeg er i Birmingham hele weekenden, og kunne godt tænke mig at tage toget til Stoke for at se en Away kamp.

Nu er jeg bare kommet lidt i tvivl om hvordan jeg nemmest får billet.

1. prioritet er selvfølgelig at få en billet til Liverpool området så jeg kan bekende mit tilhørsforhold og bedst muligt støtte drengene, men såvidt jeg kan forstå bliver de solgt til personer der tidligere har været til Away-kampe og der kvalificerer jeg vist ikke rigtig.

En mulighed kunne være at oprette en tråd på de engelske fora for at høre om der er nogen med away-billetter der ikke skal bruge dem og evt. aftage dem.
Nogen der er har erfaring med dette, og/eller er der andre muligheder for at få en billet til Liverpool sektionen?

Alternativt kan jeg blive nødt til at sidde med Stoke supporters og så bare juble indeni når vi scorer.
Er det til at få billetter gennem den officielle vej fra Stokes billetkontor?

Alle tanker og forslag modtages med kyshånd da jeg allerede har reserveret hele dagen til fodbold.

//Rune
kontakt mig evt på Runemacca@gmail.com

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » fredag, 30. okt, 2009 13:42

Du har ret i, at det ikke er muligt at købe billetter via Liverpool FC til kampen, da disse først sælges til sæsonkortindehavere med x antal kampe fra sidste år. Der har dog været meget få tilfælde, hvor der ikke er blevet udsolgt, så billetterne er gået til general sale, men dette er vist en stor sjældenhed.
Jeg har kigget lidt på Stokes hjemmeside og det jeg kunne finde er her:
http://www.stokecityfc.com/page/HowToBu ... 10,00.html

Jeg kan ikke finde noget på hjemmesiden om, hvorvidt der er nogle krav, man skal opfylde for at kunne købe billet til en "stor" kamp som Liverpool

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 30. okt, 2009 13:45

NAH skrev:Hvor er billederne :?:
Hvad for billeder, det er billet tråden ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Bamsefar

køb af billet

Indlæg af Bamsefar » fredag, 06. nov, 2009 19:16

Hej,

Hvordan er mulighederne for at købe en billet til en liverpoolkamp? (både ude og hjemme)

-hvor prøver man henne ?
-hvor svært er det at få en?

har forsøgt selv at finde svaret her på siden men kan desværre ikke finde det..

på forhånd tak :headbang:

Fowler_dk

Re: køb af billet

Indlæg af Fowler_dk » lørdag, 07. nov, 2009 12:45

Bamsefar skrev:Hej,

Hvordan er mulighederne for at købe en billet til en liverpoolkamp? (både ude og hjemme)

-hvor prøver man henne ?
-hvor svært er det at få en?

har forsøgt selv at finde svaret her på siden men kan desværre ikke finde det..

på forhånd tak :headbang:
Du kan finde oplysningerne på Liverpool FCs egen hjemmside på følgende link:
http://www.liverpoolfc.tv/tickets/howtoapply.htm

Der er flere muligheder for at købe billetter til hjemmekampene alt efter, om du er medlem af den officielle fanklub (All Red), har e-season eller ingenting.
Det er nærmest umuligt at købe billetter til udekampene, da disse sælges til sæsonkortindehavere, der har set x antal udekampe sæsonen før. Det er yderst sjældent, at sæsonkortindehaverne ikke køber alle billetterne til udekampene.

AlwaysLFC

Indlæg af AlwaysLFC » tirsdag, 08. dec, 2009 15:35

-den nemmeste måde at få billet på, må da være at bestille en tur med en af mange udbydere, det kan være Arte udland, tipsbladet eller sport og event rejser, hvis man er flere som tager afsted så kommer man da til at sidde ved siden af hinanden...-problemet må opstå hvis man selv planlægger sin rejse. Jeg har ikke haft problemer med at få billetter til kampe, (har set Everton,Newcastle,Inter og Man.U.) -men jeg har også kun benyttede rejse selskaber hjemmefra, så når man checker ind på sit hotel, så modtager man en konvelut med billet, har prøvet at følges med nogle gutter som havde bestilt igennem en norsk rejse arrangør, de skulle godt nok bo i Manchester men deres billetter var blevet afleveret på det lokale posthus !!!, så det skulle vi lige finde inde vi kunne komme til Liverpool ,hvor jeg skulle bo, og da jeg checket ind, fik jeg en konvelut med min billet, også var vi klar til kamp. så i min verden er det klart nemmest at bestille en tur hjemmefra. håber det kan hjælpe nogen...-god tur.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 03. feb, 2010 11:21

Mig og en af mine venner er begyndt at planlægge en fodbod weekend.
Vores plan er at vi vil se Liverpool - West Ham den 17 april og så tager til italien og se Inter Juventus d 18.

Men jeg er meget i tvivl om hvordan jeg for billetter til kampen. Kan lidt læse mig til der er de viser lodtrækningerne, men er der virkelig ikke andre veje?
Billede

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 16. feb, 2010 13:36

Guffi182 skrev:Mig og en af mine venner er begyndt at planlægge en fodbod weekend.
Vores plan er at vi vil se Liverpool - West Ham den 17 april og så tager til italien og se Inter Juventus d 18.

Men jeg er meget i tvivl om hvordan jeg for billetter til kampen. Kan lidt læse mig til der er de viser lodtrækningerne, men er der virkelig ikke andre veje?

Du kan se på nedenstående link, hvordan billetsalget til kampen kommer til at foregå
http://www.liverpoolfc.tv/tickets/lates ... 00-00/info

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 16. feb, 2010 20:12

Guffi182 skrev:Mig og en af mine venner er begyndt at planlægge en fodbod weekend.

Ved ikke om de trækker lod om billetter til Inter - Juventus, men ved ihvertfald at når I skal have billetter skal I bruge Jeres pas, da man skal vise pas sammen med billet ved indgang til stadion. (Medmindre man har sådan et fancard noget).
Hvordan de ordner det ved de danske bereauer aner jeg ikke, men I skal ihvertfald lige være opmærksomme på det, hvis I havde tænkt Jer at købe billetterne på det sorte marked.

Johlle

Indlæg af Johlle » torsdag, 25. mar, 2010 23:36

Inden I køber billetterne til Inter-kampen, er det vigtigt at I en på en måde får kontrolleret at jeres billet er i orden.
Grunden til at man skal vise pas i indgangen er, at ens navn kommer til at stå på billetten, så man den vej igennem kan kontrollere at det er den rigtige person der kommer ind.
Ved sortbørs billetter ved jeg ikke om ens navn kommer til at stå på billetten, og dermed ikke om de er gyldige.
Jeg ved at http://www.listicket.it/ sælger billetter til både Inter - og Juventus-kampe, og når i når tættere på datoen, kan I håbe at der bliver et onlinesalg tilgængeligt. Dette er helt legale og officielle billetter, og I kan evt. også prøve at kontakte deres call-center.
http://ticketone.it/ sælger også billetter online, og deres online-service er ret enkelt. Jeg er dog bare ikke sikker på at de sælger billetter til Inter-kampe, men I kan jo altid forsøge.

Ellers kan I altid gennemgå de respektive klubbers hjemmesider. Jeg ved at Milan har et ret enkelt og overskueligt online-system hvor det er ret let at købe billetter.

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C
Alder: 36

Indlæg af Mikkel K » fredag, 09. apr, 2010 18:20

Vi er op til 5 mand der gerne vil til Madrid og se vores udekamp mod Atletico den 22/4.

Fly og hotel burde ikke blive en problem, men billetterne... Det så ikke ud til at der var udsolgt i Liverpools sektion ude mod Benfica, så vi håber det er muligt at få fat på billetter til denne kamp!

Hvis nogen på den ene eller den anden måde kan være behjælpelige vil vi være meget taknemmelige!
Billede

Besvar