Jeg køber 2+ billetter ved at have linket mit kort sammen med venner, der også er medlem af All Red. Gennem All Red kan du kun købe en billet pr. medlemsskab, så hvis du vil købe mere end en billet, skal du kende nogen, der også er medlem. Er din kammerat også medlem af All Red, skal I have linket jeres fankort til hinanden, og så kan en af jer købe de to billetter i samme transaktion, så det bliver to pladser sammen.toa skrev:Hej,
Jeg har et generelt spørgsmål om køb af billet:
For at komme tættere på billetter er jeg med i ALL RED. Jeg ville tage til Anfield og se LFC-Birmingham og var i går klar ved tasterne. Jeg kom ind på Online booking, fik booket to stk. billetter, men fik oplyst at jeg kun kan købe én billet !!! Undskyld mig, men hvem fanden gider sidde alene og se fodbold, mens ens kammerat sidder på en anden tribune og ser samme kamp ?
1. Hvordan køber I 2+ billetter? I vil da ikke skrive, at I sidder alene på Anfield og ser fodbold?
2. Kan jeg opgradere mit ALL RED så jeg har endnu større chancen for at få 2+ billetter?
Nu vil jeg så igen forsøge at købe 2 billetter til LFC-City, men mon ikke jeg også her kun kan købe én billet?
Gør jeg noget forkert?
På forhånd tak.
Der findes kun en type All Red medlemsskab, så du har ikke mulighed for at opgradere og på den måde få adgang til at købe mere end 1 billet pr. medlemsskab.
Hvis du vil købe mere end 1 billet, og der kun er dig, der er medlem af All Red, er du nødt til at gøre det på såkaldt "general sale", hvor alle kan købe billetter gennem Liverpool. Her kan du købe op til 4 billetter. Du har stadig chancen for at købe til kampen mod Birmingham på "general sale", da det først er på onsdag
http://www.liverpoolfc.tv/tickets/ticke ... 091109.htm