Den store billettråd!

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Salle
Alder: 40

Re: Den store billettråd!

Indlæg af Salle » mandag, 19. sep, 2011 09:20

Prøv London fodbold.dk mener jeg den hedder ..

De har billetter til evertons kampe bla .

Thomsen

Indlæg af Thomsen » onsdag, 21. sep, 2011 13:50

Hej alle LFC fans, som snart skal til kamp v.h.a. fanklubbens billetter

Jeg har kontaktet LFC for at høre, hvornår jeg vil få en bekræftigelse på mine billetter købt igennem fanklubben.
Selvom det er lagt på fankortet, plejer man nemlig at få en e-mail bekræftigelse, som skal medbringes til kampen i tvivstilfælde. Det har jeg endnu ikke fået denne gang.

Jeg fik følgende venlige svar (der skal vist stå write i stedet for right i tredje linie):

Thanks for contacting Liverpool Football Club

A confirmation email should have been sent as soon as your processed your tickets.

Right down the seat details to take to the game, you will then swipe your membership cards into the stadium. Please bring with you name address ID and the credit/debit card you paid for the tickets with if you have any problems you can then go to the ticket office and they will assist you.

Hope this helps and I hope you have a lovely day.

Thanks for your continued support

Kind Regards

Karen Murphy
Customer Experience Team

Det betyder vel i grunden, at jeg skulle have modtaget en e-mail bekræftigelse, men at de råder en til at tage kreditkort og Id med navn med i tilfælde af, at der er problemer. I så fald vil ticket office sikkert kunne verificere, at alt er i orden og at betalingen for billetterne er registreret. Overordnet set tror jeg ikke, at der er noget at frygte, så længe man kan se, at kampen er registreret på kortet under "purchase history".

Gimmer

Indlæg af Gimmer » tirsdag, 11. okt, 2011 11:05

Hej
Vil lige høre om der er noget nyt angående billetter til på Lørdag mod Man.U?
med hensyn til papir eller om det er sikkert med Medlems kortet?
Har nemlig ikke fået en bekræftelses email fra LFC :shock:
Kan godt se mine billetter på det link der er oplyst! men der står print ud for? :shock: :shock: :|
YNWA Gimmer

Thomsen

Indlæg af Thomsen » tirsdag, 11. okt, 2011 22:37

Gimmer skrev:Hej
Vil lige høre om der er noget nyt angående billetter til på Lørdag mod Man.U?
med hensyn til papir eller om det er sikkert med Medlems kortet?
Har nemlig ikke fået en bekræftelses email fra LFC :shock:
Kan godt se mine billetter på det link der er oplyst! men der står print ud for? :shock: :shock: :|
YNWA Gimmer
Jeg har taget en kopi af min purchase history. Tror ikke at vi skal regne med at modtage en mail nu.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » søndag, 06. nov, 2011 16:15

Nogen der har erfaringer omkring Liverpools hospitality pakker? Har nemlig bestilt billetter nu inklusiv spisning i The Bootroom efter kampen imod Newcastle den 30. december.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » mandag, 07. nov, 2011 18:07

Står at billetterne skal afhentes på kampdagen i Centenary Stand Reception Area. Er det bare den samme indgang som når man skal i enten Bill Shankly eller Bob Pasiley Lounge? Kan næsten ikke være andre steder.

Luffe

Indlæg af Luffe » tirsdag, 03. jan, 2012 15:48

Er der nogen der har gode forslag til, hvordan man får billetter, hvis man ikke var så heldige, at få dem herinde fra? Vi er 4 gutter der gerne vil ind og se LFC-Everton i februar?

På forhånd tak!

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » tirsdag, 03. jan, 2012 17:25

Luffe skrev:Er der nogen der har gode forslag til, hvordan man får billetter, hvis man ikke var så heldige, at få dem herinde fra? Vi er 4 gutter der gerne vil ind og se LFC-Everton i februar?

På forhånd tak!
Jeg vil tro, at Liverpool har det sædvanlige late availability salg 3 uger før kampen, men det vil nok være en hård kamp at skaffe billetter til, da efterspørglsen er stor. Skal vi spille Carling Cup finale bliver kampen formentlig rykket til en hverdag, og det vil hjælpe lidt på efterspørgslen og gøre det lidt nemmere at skaffe billetterne.

Brugeravatar
zerlang7
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af zerlang7 » fredag, 17. feb, 2012 11:09

Jeg prøver lige her!
Skal have bestilt et nyt fancard, men kan simpelhen ikke finde det rigtige nummer, eller komme igennem dem jeg ringer på.

Er det nogen der ved hvilket nummer det er man skal ringe på, for at kunne bestille et nyt kort?
Billede

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » lørdag, 18. feb, 2012 01:19

Nogen der ved hvornår kamptidspunkterne i april bekræftes samt hvornår den udskudte Everton kamp bliver fastlagt?

Fowler_dk

Indlæg af Fowler_dk » onsdag, 22. feb, 2012 15:36

Kampene i april er netop blevet bekræftet

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... d-in-april

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » onsdag, 22. feb, 2012 23:39

Så mangler vi bare FA Cup kampen imod Stoke? Den burde være annonceret på nuværende tidspunkt.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 23. feb, 2012 09:08

Kan det skyldes, at man lige vil afvente og se om Stoke går videre i EL? De spiller i dag returkamp mod Valencia (tabte 0-1 hjemme i første leg).

Brugeravatar
Styf

Indlæg af Styf » torsdag, 23. feb, 2012 23:25

AJ skrev:Kan det skyldes, at man lige vil afvente og se om Stoke går videre i EL? De spiller i dag returkamp mod Valencia (tabte 0-1 hjemme i første leg).
Har selv tænkt tanken og håber du har ret, så de offentliggøres i morgen. Skrækscenariet er de først offentliggøres efter omkampene er spillet, men det ville da være for mærkeligt. :?

Johnson
Geografisk sted: Århus C
Alder: 38

Indlæg af Johnson » lørdag, 25. feb, 2012 09:36

Er rigtig spændt på hvornår kampen mod Everton skal spilles. Bud på hvornår den bliver fastlagt?
Billede

Besvar