Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
-
Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
- Alder: 33
af Ynwa-23 » torsdag, 06. sep, 2012 17:08
Fowler_dk skrev:Ynwa-23 skrev:Hej beklager de for nogle dumme spørgsmål... men sidst jeg var afsted brugte jeg et "fordyrende" mellemled i min tur på anfield.. men nu har jeg lidt blod på tanden og prøver selv at stå for billetkøb, der er jo både penge at sparre samt det er da lidt sjovere
Kampene jeg gerne vil se er stoke den 7 og udinese den 4 (oktober)
da jeg godt ved at jeg skal købe medlemsskab men aldrig har prøvet det før skal jeg lige vide, skal jeg blot bestille et/4 medlemskort, også kan jeg få minutter efter få lov til at købe billetter til kampen? eller skal jeg gennem en længere registrering osv?
Ydermere sidst jeg var i liverpool boede jeg på adelphi er der nogle der har andre gode erfaringer (har set rejsebeskrivelsen) dog er det altid bedre lige med nogle personlige erfaringer...
På forhånd mange tak!
Inden medlemssalget i juli skal man så vidt jeg husker være oprettet som medlem senest 72 timer før billetsalget starter, men denne regel gælder vist ikke til de forskellige billetsalg i løbet af sæsonen. Ingen af de to kampe er dog til salg til medlemmer lige nu, så du kan sagtens nå at melde dig ind og gå aktiveret din profil, inden billetterne sættes til salg.
Umiddelbart vil jeg dog ikke mene, det er nødvendigt for dig at være medlem for at købe billetter til de to kampe. Kampen mod Udinese sættes til salg til medlemmer på mandag og derefter på general sale fredag, hvor ikke-medlemmer kan købe billet til kampen, så det er kun hvis du vil have første valg af billetter, at det er nødvendigt med medlemsskab til dette salg.
Omkring Stoke var det tidligere meldt ud, at medlemsbilletterne var udsolgt, men jeg kan se, at der er nogle til salg lige nu, så her kan det være en fordel med et medlemsskab. Her kommer dog også et general sale senere, hvor ikke-medlemmer kan købe billetter. Der er ikke meldt en dato ud for dette salg endnu, men det er som regel ca. 3 uger før kampen.
Jeg har boet på en del af de forskellige hoteller i Liverpool centrum og har lige kigget på booking.com for at se, hvad der er ledigt fra 4. til 8. oktober. Med de hoteller, der er ledige, og de priser de tilbyder, tror jeg, at jeg ville vælge Adelphi pga. beliggenheden eller Best Western Feathers (men her kan man være uheldig og få nogle ret slidte værelser men morgenmaden er god til en ok pris).
Jamen mange tak:) jeg har adgang til 2 kort der er ikke en. Venlig sjæl der har to kort som måske ville bestille de sidste 2 billetter ?:) mod en mindre godtgørelse evt

ville du forresten tro at stoke bliver udsolgt? Og af de billetter der er til salg på 124 tror du man kan se derfra?:)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
-
Fowler_dk
af Fowler_dk » fredag, 07. sep, 2012 18:47
Ynwa-23 skrev:Fowler_dk skrev:Ynwa-23 skrev:Hej beklager de for nogle dumme spørgsmål... men sidst jeg var afsted brugte jeg et "fordyrende" mellemled i min tur på anfield.. men nu har jeg lidt blod på tanden og prøver selv at stå for billetkøb, der er jo både penge at sparre samt det er da lidt sjovere
Kampene jeg gerne vil se er stoke den 7 og udinese den 4 (oktober)
da jeg godt ved at jeg skal købe medlemsskab men aldrig har prøvet det før skal jeg lige vide, skal jeg blot bestille et/4 medlemskort, også kan jeg få minutter efter få lov til at købe billetter til kampen? eller skal jeg gennem en længere registrering osv?
Ydermere sidst jeg var i liverpool boede jeg på adelphi er der nogle der har andre gode erfaringer (har set rejsebeskrivelsen) dog er det altid bedre lige med nogle personlige erfaringer...
På forhånd mange tak!
Inden medlemssalget i juli skal man så vidt jeg husker være oprettet som medlem senest 72 timer før billetsalget starter, men denne regel gælder vist ikke til de forskellige billetsalg i løbet af sæsonen. Ingen af de to kampe er dog til salg til medlemmer lige nu, så du kan sagtens nå at melde dig ind og gå aktiveret din profil, inden billetterne sættes til salg.
Umiddelbart vil jeg dog ikke mene, det er nødvendigt for dig at være medlem for at købe billetter til de to kampe. Kampen mod Udinese sættes til salg til medlemmer på mandag og derefter på general sale fredag, hvor ikke-medlemmer kan købe billet til kampen, så det er kun hvis du vil have første valg af billetter, at det er nødvendigt med medlemsskab til dette salg.
Omkring Stoke var det tidligere meldt ud, at medlemsbilletterne var udsolgt, men jeg kan se, at der er nogle til salg lige nu, så her kan det være en fordel med et medlemsskab. Her kommer dog også et general sale senere, hvor ikke-medlemmer kan købe billetter. Der er ikke meldt en dato ud for dette salg endnu, men det er som regel ca. 3 uger før kampen.
Jeg har boet på en del af de forskellige hoteller i Liverpool centrum og har lige kigget på booking.com for at se, hvad der er ledigt fra 4. til 8. oktober. Med de hoteller, der er ledige, og de priser de tilbyder, tror jeg, at jeg ville vælge Adelphi pga. beliggenheden eller Best Western Feathers (men her kan man være uheldig og få nogle ret slidte værelser men morgenmaden er god til en ok pris).
Jamen mange tak:) jeg har adgang til 2 kort der er ikke en. Venlig sjæl der har to kort som måske ville bestille de sidste 2 billetter ?:) mod en mindre godtgørelse evt

ville du forresten tro at stoke bliver udsolgt? Og af de billetter der er til salg på 124 tror du man kan se derfra?:)
124 er ok, så længe billetterne ikke er til de to bagerste rækker, hvor der er delvist blokeret udsyn. Jeg vil tro, at Stoke bliver udsolgt på et tidspunkt, og jeg kan se, at der ikke er ret mange medlemsbilletter tilbage i dag. Jeg tror dog ikke, at det vil være så svært at skaffe billetterne på general sale. Jeg loggede på, da der var general sale til Arsenal, hvor efterspørgslen er større, og her kunne jeg godt have nået at købe nogle billetter inden, der var udsolgt, og jeg er sikker på, Stoke vil være nemmere.
-
LFC_20
Hey
Jeg skal til London i oktober, og kan se der bliver spillet flere kampe der!
Chelsea - Norwich
West Ham - Arsenal
Spurs - Villa
Championship kampe...
Jeg kunne nemlig godt være interesseret i 3 billetter, til en af kampene, men hvordan & hvor er det billigst at anskaffe sig billetter?
- Håber i kan hjælpe
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
LFC_20 skrev:Hey
Chelsea - Norwich
West Ham - Arsenal
Spurs - Villa
Championship kampe...
Jeg kunne nemlig godt være interesseret i 3 billetter, til en af kampene, men hvordan & hvor er det billigst at anskaffe sig billetter?
- Håber i kan hjælpe
Arte Udland har billetter til flere af London holdenes kampe. Dertil er det ikke voldsom svært at få billetter til især de mindre London klubber direkte fra klubberne selv.
-
LFC_20
Mugge skrev:LFC_20 skrev:Hey
Chelsea - Norwich
West Ham - Arsenal
Spurs - Villa
Championship kampe...
- Håber i kan hjælpe
Arte Udland har billetter til flere af London holdenes kampe. Dertil er det ikke voldsom svært at få billetter til især de mindre London klubber direkte fra klubberne selv.
Takker

-
Styf
Thomas Cook er jo officiel samarbejdspartner med ikke bare vores klub men en lang række Premier League klubber, og må derfor betegnes som en sikker rejsearrangør med nogle ganske udmærkede priser. Jeg har besluttet mig for at prøve dem en enkelt gang, men jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på på deres hjemmeside. Hvor leveres billetten, når man køber en hotel/billet pakke?
Jeg går selvfølgelig udfra den bare ligger i en kuvert på det valgte hotel, hvilket jo er standard, men kunne være rart med en bekræftelse fra folk, som har erfaringer med Thomas Cook. Det eneste de skriver på deres hjemmeside, er at de "provider" dig med en billet, så går so sagt udfra man samler den op på hotellet eller måske får den tilsendt?
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
- Alder: 34
af jensemand » fredag, 30. nov, 2012 17:03
Halløj flinke liverpool fans

nu er jeg endelig kommet til england fordi jeg skal arbejde herovre efter nytår og er pt til samtale i nærheden af liverpool og jeg tænkte derfor jeg ville tage ind og se kampen i morgen. TRor i stadig det er muligt at få billetter og i Så fald hvor kan man købe dem? Kan man bare møde op på anfield og snuppe en eller hvordan med det?

håber i kan hjælpe og jeg beklager eventuelle stavefejl men jeg har kun min telefon at arbejde med
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Ynwa-23
- Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
jensemand skrev:Halløj flinke liverpool fans

nu er jeg endelig kommet til england fordi jeg skal arbejde herovre efter nytår og er pt til samtale i nærheden af liverpool og jeg tænkte derfor jeg ville tage ind og se kampen i morgen. TRor i stadig det er muligt at få billetter og i Så fald hvor kan man købe dem? Kan man bare møde op på anfield og snuppe en eller hvordan med det?

håber i kan hjælpe og jeg beklager eventuelle stavefejl men jeg har kun min telefon at arbejde med
Hvad endte du med at gøre? var det muligt på kampdagen at få fat på en billet ? en anden gang kan du tjekke billetlugen.dk de har nemligt fået liverpool kampe! dog lidt dyrere...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.
-
jockey
- Geografisk sted: Viborg
Er der nogen, der har et bud på, om hjemmekampen mod Swansea kan blive flyttet til mandag aften?
Den er programsat til lørdag den 23. februar, men nu skal vi jo spille 1/16 finale i Europa League torsdag den 21. februar.
-
Niche
- Geografisk sted: Frederikssund
- Alder: 52
Det håber jeg sq ikke, da jeg planlægger at tage over og se den...
-
Alonso
- Alder: 36
jockey skrev:Er der nogen, der har et bud på, om hjemmekampen mod Swansea kan blive flyttet til mandag aften?
Den er programsat til lørdag den 23. februar, men nu skal vi jo spille 1/16 finale i Europa League torsdag den 21. februar.
Så vidt jeg kan se er det vedtaget at mandagskampen den runde er kampen mellem West Ham og Tottenham. Liverpool mod Swansea bliver dog med meget stor sandsynlighed flyttet til søndag. En mandagskamp kan jeg udelukke med +99% sikkerhed.
-
bilenberg
af bilenberg » lørdag, 29. dec, 2012 14:38
Hej.
Vi er en gruppe der planlægger en tur til en af Liverpool FC´s kampe i foråret 2014 - så der er tid til planlægning. Og det forstår jeg at der bliver brug for. Er der er venlig sjæl der vil skitsere en strategi der ender med at vi står på Anfield næste forår og gerne med et par dage før eller efter kampen til at opleve byens øvrige seværdigheder.
Hvilke medlemskaber kræves for at købe billetter. Er det alle der skal på stadion, der skal være medlem? Og gerne andre råd/hints som jeg endnu ikke kender vigtigheden af.
-
Jesper
Læs tråden igennem... men det letteste er via eks sportenrejser.DK.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
bilenberg skrev:Hej.
Vi er en gruppe der planlægger en tur til en af Liverpool FC´s kampe i foråret 2014 - så der er tid til planlægning. Og det forstår jeg at der bliver brug for. Er der er venlig sjæl der vil skitsere en strategi der ender med at vi står på Anfield næste forår og gerne med et par dage før eller efter kampen til at opleve byens øvrige seværdigheder.
Hvilke medlemskaber kræves for at købe billetter. Er det alle der skal på stadion, der skal være medlem? Og gerne andre råd/hints som jeg endnu ikke kender vigtigheden af.
Som udgangspunkt, så læs Fanklubbens rejseguide (link øverst på siden). I den er der også en billetguide.
Du kan også med fordel læse hele denne billettråd igennem.
Men det vil være væsentlig nemmere hvis vi ved hvor mange I er, hvor i landet i bor, og hvad I ellers har af forestillinger til sådan en tur, budget, antal dage osv.
Men start med at læs rejseguiden igennem. Så har du et bedre grundlag at gå videre på.
-
Salle
- Alder: 40
jockey skrev:Er der nogen, der har et bud på, om hjemmekampen mod Swansea kan blive flyttet til mandag aften?
Samme weekend spilles Capital one cup finalen , som swansea kan nå at blive en del af .. Så flyttes kampen ihvertfald med sikkerhed .. Har selv overvejet den nemlig .