Nyheder om LFC og debat om topkampen
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Det lyder nu mere som Jens Rohde.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Er det ikke samme person, bare i en anden forklædning?Webmartin skrev:Det lyder nu mere som Jens Rohde.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Begge er tilsyneladende med i et arsenal af løsgående missiler, der sprogligt bliver domineret af hende der den sortsnakkende hystade, som tjener gode penge på sit eget tv-program, selvom hun er blank som en Steely Dan.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Nogen med forstand på computer der ved hvor man kan finde udsendelse omkring Liverpool på 6'eren?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
LFC-Aaby skrev:Nogen med forstand på computer der ved hvor man kan finde udsendelse omkring Liverpool på 6'eren?
Den bliver genudsendt på lørdag kl 1225 ellers skal jeg se om jeg kan finde ud af at ligge det over fra min harddisk optager.
Jeg skal spille kamp på lørdag(kommer heller ikke til at se kampen mod stoke cityScouzer skrev:LFC-Aaby skrev:Nogen med forstand på computer der ved hvor man kan finde udsendelse omkring Liverpool på 6'eren?
Den bliver genudsendt på lørdag kl 1225 ellers skal jeg se om jeg kan finde ud af at ligge det over fra min harddisk optager.

jeg skal se hvad jeg kan finde ud af, men jeg lover ikke noget.LFC-Aaby skrev:Jeg skal spille kamp på lørdag(kommer heller ikke til at se kampen mod stoke cityScouzer skrev:LFC-Aaby skrev:Nogen med forstand på computer der ved hvor man kan finde udsendelse omkring Liverpool på 6'eren?
Den bliver genudsendt på lørdag kl 1225 ellers skal jeg se om jeg kan finde ud af at ligge det over fra min harddisk optager.) og kan derfor ikke se udsendelsen. Så det ville være kanon hvis du kunne finde ud af det.
For jeg er slet ikke sikker på at det kan lade sig gøre.
Det program er virkelig ikke besværet værd. Sæt i stedet pris på at du ikke har misbrugt 30 minutter af dit liv på det!
Jeg elsker bare at se når der bliver talt om LFC. Om det så er godt eller skidt, det er jeg næsten ligeglad med. Tror bare jeg skal have mit LFC-drugAlonso skrev:Det program er virkelig ikke besværet værd. Sæt i stedet pris på at du ikke har misbrugt 30 minutter af dit liv på det!

Så vil jeg heller ikke høre noget brok når du har set det!LFC-Aaby skrev:Jeg elsker bare at se når der bliver talt om LFC. Om det så er godt eller skidt, det er jeg næsten ligeglad med. Tror bare jeg skal have mit LFC-drugAlonso skrev:Det program er virkelig ikke besværet værd. Sæt i stedet pris på at du ikke har misbrugt 30 minutter af dit liv på det!

ModtagetAlonso skrev:Så vil jeg heller ikke høre noget brok når du har set det!LFC-Aaby skrev:Jeg elsker bare at se når der bliver talt om LFC. Om det så er godt eller skidt, det er jeg næsten ligeglad med. Tror bare jeg skal have mit LFC-drugAlonso skrev:Det program er virkelig ikke besværet værd. Sæt i stedet pris på at du ikke har misbrugt 30 minutter af dit liv på det!

-
De siger altså intet spændende:LFC-Aaby skrev:ModtagetAlonso skrev:Så vil jeg heller ikke høre noget brok når du har set det!LFC-Aaby skrev:Jeg elsker bare at se når der bliver talt om LFC. Om det så er godt eller skidt, det er jeg næsten ligeglad med. Tror bare jeg skal have mit LFC-drugAlonso skrev:Det program er virkelig ikke besværet værd. Sæt i stedet pris på at du ikke har misbrugt 30 minutter af dit liv på det!
Kogt ned, så snakker de om fansne optimisme. Om Coutinho, der kan blive rigtig god i den kommende sæson. Så er de uenige om Sturridge vil slå igennem og til sidst, så kritiserer de begge købet af Mignolet, fordi han ikke er god på fødderne til Rodgers spillestil og ikke er så god ude i feltet, men tilgengæld roser de hans reflekser på stregen.
Jeg synes nu ikke at det var så dårligt som i gør det til.
Jeg ved ikke rigtig hvad i havde forventet?
Jeg vil forsøge at ligge det op alligevel i hvert fald
Jeg ved ikke rigtig hvad i havde forventet?
Jeg vil forsøge at ligge det op alligevel i hvert fald
nogen der kender et godt sted jeg kan uploade udsendelsen?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC
Www.myupload.dk blandt andetScouzer skrev:nogen der kender et godt sted jeg kan uploade udsendelsen?