Den nemmeste måde selv at købe billetter er, som du selv skriver, at I melder jer ind i Liverpools fanklub, men I kan nøjes med et Light Membership i stedet for fuld. Jeg kan dog ikke lige huske, hvor meget I sparer på det.
Hvis I undlader at købe på Kop, tror jeg, der er lige gode muligheder på de øvrige tribuner, og priserne varierer ikke så meget. De kampe I har kig på, er alle A-kampe, så priserne på stadion varierer fra £44 til £52. Du kan se en oversigt her:
http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc- ... gue-prices
I kan ikke købe 10 billetter online på en gang, da det kun er muligt at købe 4 ad gangen. Jeg ved ikke, om det er muligt at købe flere, hvis man ringer over. Udfordringen der er så, at det kan være nærmest umuligt at komme igennem på telefonen.
Da det er A-kampe, og I alle har nye medlemsskaber, vil I ikke kunne købe billetter på den første salgsdag, da medlemmer med et vist antal kampe, har forkøbsret til 50% af billetterne. Det bliver en kampe at skaffe 10 billetter uanset, hvilken af kampene I vælger, men det kan lade sig gøre.