http://www.tv3sport.dk/fodbold/premier- ... ideo/13522 Link til dem der ikke så det.Hald skrev:I Tipslørdag i dag kl. 15 på 3+, er der fokus på markeringen af 25-året for Hillsborough. Mølby er i studiet og fortæller sin personlige historie om ulykken.
Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Lidt stadion nyt, som der måske egentlig ikke er så meget nyt i, da som udgangspunkt altid har været Main Stand og Anfield Road der har skulle have en kærlig hånd.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er bare en "wanna-be-ITK" som har rodet med lidt photoshop og klippet dele af Newcastles stadion sammen med Anfield. Der er ikke en dyt officielt i det. Sammenlign med billedet af Sct. James / Sportsdirect Arena her:zerlang7 skrev:Lidt stadion nyt, som der måske egentlig ikke er så meget nyt i, da som udgangspunkt altid har været Main Stand og Anfield Road der har skulle have en kærlig hånd.

Vi SMADRER det PIShold !
Du har gjort dit hjemmearbejde godt Cynwal.
Jeg studsede også kørt over den lidt velkendte tribune, men tænkte ikke videre over det. Os unge mennesker kun lærer en del af, at lave vores hjemmearbejde lige som dig

Jeg studsede også kørt over den lidt velkendte tribune, men tænkte ikke videre over det. Os unge mennesker kun lærer en del af, at lave vores hjemmearbejde lige som dig

- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Der står lidt nyt om stadion her:
http://www.thisisanfield.com/2014/04/li ... roll-town/
http://www.thisisanfield.com/2014/04/li ... roll-town/
- TomViolence
- Alder: 36
I burde alle læse denne temmelig interessante blog af Winston Reid, hvor han skriver om, hvordan det var at møde Sturridge og Suarez, og hvordan optakten måske normalt er for en forsvarsspiller, når de skal møde SAS på grønsværen!
http://www.bold.dk/blog/2784/52/Bold-ba ... stiske-duo
http://www.bold.dk/blog/2784/52/Bold-ba ... stiske-duo
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Jeg glæder mig til at de endelige stadion planer kommer. Hvad jeg ikke forstår ud fra en hel del perspektiver, det er, hvorfor det kun er to stands man påtænker at udvide.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Man får meget mere ud af at udvide netop disse to tribuner.Jesper skrev:Jeg glæder mig til at de endelige stadion planer kommer. Hvad jeg ikke forstår ud fra en hel del perspektiver, det er, hvorfor det kun er to stands man påtænker at udvide.
De to andre kan også udvides, men det vil formentlig være forholdsvist meget dyrere.
Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC
Formentlig. Men til dels tror jeg at vi om få år vil efterspørge et endnu større stadion pga efterspørgsel og indtjeningsmuligheder, også set ift vores konkurrenter. Og til dels synes jeg æstetisk, at man kan ende ud med et disharmonisk stadion, hvilket efter min mening ikke er attråværdigtMugge skrev:Man får meget mere ud af at udvide netop disse to tribuner.Jesper skrev:Jeg glæder mig til at de endelige stadion planer kommer. Hvad jeg ikke forstår ud fra en hel del perspektiver, det er, hvorfor det kun er to stands man påtænker at udvide.
De to andre kan også udvides, men det vil formentlig være forholdsvist meget dyrere.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Lidt sjovt
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Synes godt nok det er meget søgt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Number 23.
Man kan ALTID finde en masse som passer hvis man bare søger.
hvis vi havde endt på 96 mål med 96 point i det 96' min i sidste kamp. så måske...
Man kan ALTID finde en masse som passer hvis man bare søger.
hvis vi havde endt på 96 mål med 96 point i det 96' min i sidste kamp. så måske...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Der findes idioter hos alle hold, Liverpool er desværre ikke undtaget på den front.
Ja, respektløst og rystende at nogle ikke er klogere. Men de findes desværre alle steder disse typer, man græmmes. Nogle ting er bare uendeligt større end fodbold.bblauritzen skrev:Der findes idioter hos alle hold, Liverpool er desværre ikke undtaget på den front.
R.I.P. omkomne United spillere.