Nyheder om LFC og debat om topkampen
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Det siger ret meget om Albertos præstationer, når nyheden om hans udlejning bliver oplyst i tråden "Smånyheder".
I mine øjne har han ikke niveau til at spille i klubben, så dejligt at man får ryddet lidt ud - for en stund.
I mine øjne har han ikke niveau til at spille i klubben, så dejligt at man får ryddet lidt ud - for en stund.
Collymore var bomben!
Jeg kan kun være enig i begge observationer. Han var et underligt køb... og en mærkelig dreng.Linde skrev:Det siger ret meget om Albertos præstationer, når nyheden om hans udlejning bliver oplyst i tråden "Smånyheder".
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Jeg vil gerne lige påpege, at "den mærkelige dreng" er 21 år og har spillet nul ligakampe fra start i sit første år som ung spanier i en helt ny kultur og et langt stærkere sportsligt miljø i England. Skulle vi ikke lige tøve en kende med at devaluere ham til en spiller, der "ikke har niveau til klubben"?tue69 skrev:Jeg kan kun være enig i begge observationer. Han var et underligt køb... og en mærkelig dreng.Linde skrev:Det siger ret meget om Albertos præstationer, når nyheden om hans udlejning bliver oplyst i tråden "Smånyheder".
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Dejligt! Den dreng går en stor fremtid i møde og er en af dem jeg forventer slår igennem på 1. holdet.Wormie skrev:
Det er generelt rigtig dejligt, at de unge drenge får deres kontrakter, så de kan komme tættere på. Jeg drømmer lidt om en drømme-generation á la Scums op gennem 90'erne.
Badooo siger, hvad han mener!
For sjov skyld, tjekkede jeg lige danske spil's odds på næste sæsons Premier League vinder. Helt fair er City favoritter med Chelsea lige bagefter, men at Manure står til sølle odds 6 og Liverpool til odds 9, det forstår jeg ikke - heller ikke selvom vi kun har haft én god sæson sidste sæson, og Manure én dårlig. Vi er, med fare for at lyde alt for farvet, en del større kandidater end dem, efter min mening.
YNWA
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Nu afspejler odds jo sjældent de reelle chancer, men derimod folks bettingmønstre.
Jeg kan forestille mig at ds har erfaring med en del bets på dem som mestre - derfor lavere odds
Jeg kan forestille mig at ds har erfaring med en del bets på dem som mestre - derfor lavere odds
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Måske fordi scum ikke har Europa bold næste år, og kan fokuserer på PL ligesom vi kunne i år.SimonA skrev:For sjov skyld, tjekkede jeg lige danske spil's odds på næste sæsons Premier League vinder. Helt fair er City favoritter med Chelsea lige bagefter, men at Manure står til sølle odds 6 og Liverpool til odds 9, det forstår jeg ikke - heller ikke selvom vi kun har haft én god sæson sidste sæson, og Manure én dårlig. Vi er, med fare for at lyde alt for farvet, en del større kandidater end dem, efter min mening.
syntes at odds 9 er for lavt lol, vi har ikke en kinamands chance for at vinde mesterskabet.
At vinde mesterskabet i år vil være større ind Chl i 05.
- JudgeArdaStudge
Wormie skrev:lol, vi har ikke en kinamands chance for at vinde mesterskabet.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi havde i følge alle heller ikke en kinamands chance for at blande os i toppen sidste år, hvordan var det nu det endte? Men dejlig du har positiv hatten på som altid Wormie...Wormie skrev:syntes at odds 9 er for lavt lol, vi har ikke en kinamands chance for at vinde mesterskabet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.