Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Thommo » onsdag, 12. okt, 2016 00:09

Highspeed skrev:
Jan skrev:En på RAWK skriver, at denne dommer har givet 27 gule kort i 7 kampe i år. Dvs. 6 kampe, for den syvende gav han ingenting i. Da vandt man u 2-0 hjemme over Southampton...

Det frygtelige er, at vi faktisk ikke engang kan hidse os op over dette - vi er vant til inkompetencen og partiskheden hos tåberne hos FA.

Det dejlige er, at det er ligegyldigt hvem der er dommer for vi vinder alligevel...
Findes der statistik på hvordan han normalt har dømt imod os, og findes der konkret
dokumentation på at han dømmer til Uniteds fordel
?
Om han er verdens mest fair dommer, eller ej, virker det direkte tåbeligt at sætte en manchester dommer på kampen. Alle laver fejl, og hans bliver nok gransket meget mere, hvis de fejl koster på mandag. Mystisk han ikke frabeder sig tjansen, tænker jeg. En dansk dommer meldte fra til at dømme X klub for lidt år tilbage, kan huske onside omtalte det tidligere i år, han var vist odenseaner, men er ikke 100.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Spazzjack

Indlæg af Spazzjack » onsdag, 12. okt, 2016 06:56

Jeg læste en artikel der beskrev hvordan FA har kunne tillade sig at vælge Taylor som dommer til denne kamp. Og det er simpelthen fordi at man når man bliver hyret til jobbet som Premier League dommer, skal udfylde meget grundige papirer om hvem man holder med, hvor længe og hvorfor, sådan så man aldrig skal dømme en kamp med det hold. Man tager ikke rigtig stilling til hvor dommeren bor, da man ikke mener det påvirker ens dommerpræstation, hvis man holder med et hold fra en anden by. Hvilket er tilfældet med Taylor. Derfor kan han få lov at dømme denne kamp, og vores kamp mod City i december 2013. Det der irriterer mig er at FA udvælger ham som dommer til denne kamp, fordi de må da vide at det skaber en masse uro hos Liverpools fans. Hvorfor løbe den risiko at gøre en masse mennesker utilfredse og tvivle på dem, og dommerpræstationen, inden kampen overhovedet er fløjtet igang. Det er komplet uforståeligt.
Billede

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 12. okt, 2016 15:14

Det var ham der (lidt teknisk) kostede os mesterskabet!

Havde han overrulet en ukorrekt off side på Sterling, så havde vi scoret til 1-1 mod City og det var faktisk nok til at gøre forskellen på mesterskabet det år. En dum fejlkendelse...

Og ikke et ord om at andre ting i den kamp eller senere havde udviklet sig anderledes ;)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

MP

Indlæg af MP » onsdag, 12. okt, 2016 15:42

Arhhhhhh sku' vi nu ikke liiiiiiiige???

At give ham skylden for det tabte mesterskab ved ikke at overrule en offside fra hans linjevogter er da vanvittig hysterisk.

Jeg har ikke kunne finde eksempler på at Taylor har dømt fordelagtigt til Manchester klubberne. Tværtimod har United tabt 3 ud af de sidste 4 kampe han har dømt. Men at det skyldes deres egen uduelighed er nok mere sandsynligt.

Dog mener jeg at Taylor dømte vores kamp mod Chelsea hvor Costa viste sig fra sin værste side med utallige svinestreger. Bevidst trådte på Can's ankel, startede slagsmål med Gerrard, og generelt bare var et svin i hele kampen uden at se det røde kort. (Han fik 3 dages spillekarantæne efterfølgende)

Tror den væsentligste kritik går på at Taylor ikke er en kompetent nok dommer til sådan en kamp. At han så er fra Manchester og hele hans familie er United fans er så ekstra brænde på bålet.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 12. okt, 2016 18:56

Thommo skrev:
Highspeed skrev:
Jan skrev:En på RAWK skriver, at denne dommer har givet 27 gule kort i 7 kampe i år. Dvs. 6 kampe, for den syvende gav han ingenting i. Da vandt man u 2-0 hjemme over Southampton...

Det frygtelige er, at vi faktisk ikke engang kan hidse os op over dette - vi er vant til inkompetencen og partiskheden hos tåberne hos FA.

Det dejlige er, at det er ligegyldigt hvem der er dommer for vi vinder alligevel...
Findes der statistik på hvordan han normalt har dømt imod os, og findes der konkret
dokumentation på at han dømmer til Uniteds fordel
?
Om han er verdens mest fair dommer, eller ej, virker det direkte tåbeligt at sætte en manchester dommer på kampen. Alle laver fejl, og hans bliver nok gransket meget mere, hvis de fejl koster på mandag. Mystisk han ikke frabeder sig tjansen, tænker jeg. En dansk dommer meldte fra til at dømme X klub for lidt år tilbage, kan huske onside omtalte det tidligere i år, han var vist odenseaner, men er ikke 100.
Ja, mener han hedder Claus Larsen, bor i Odense og holder med OB.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 14. okt, 2016 14:53

Nu spiller vi 18.30 nytårsaften, og igen d.2 januar - hvad fanden er det lige der sker? :-(

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 14. okt, 2016 19:07

pingel skrev:Nu spiller vi 18.30 nytårsaften, og igen d.2 januar - hvad fanden er det lige der sker? :-(
I det mindste har vi City først og ikke sidst. Det skal nok gå.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Skumskæg

Indlæg af Skumskæg » fredag, 14. okt, 2016 21:15

JTN skrev:
pingel skrev:Nu spiller vi 18.30 nytårsaften, og igen d.2 januar - hvad fanden er det lige der sker? :-(
Er ikke tilfreds! Hverken for spillernes eller mine egne vejne, hvor kan man ligge et pres henne mod dette tossede tiltag?

Brugeravatar
McHelmer
Geografisk sted: Nykøbing F
Alder: 63

Indlæg af McHelmer » fredag, 14. okt, 2016 21:41

Skumskæg skrev:
JTN skrev:
Er ikke tilfreds! Hverken for spillernes eller mine egne vejne, hvor kan man ligge et pres henne mod dette tossede tiltag?
Fodbold nytårsaften er da helt væk, hvilken tosse her udtænkt det, for satan da også :shock: :shock: :shock:

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 14. okt, 2016 22:05

En Manchester dommer til en Liverpool kamp mod Manchester, og fodbold nytårsaften.. 'what are they smoking at The FA?'
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » lørdag, 15. okt, 2016 00:23

Gomez tilbage efter et års skade. Kigger man på den status han havde til sidst under Rodgers efter en ellers flot start, så hørre det til her under smånyheder.

Men hvis det skal holdes op imod mine forventninger til, hvad knægten kan blive til i midterforsvaret, så er det kæmpe nyheder. Nu er det svært at vurdere, hvad et helt års skadesperiode kan gøre ved et talents udvikling. Men hvis Joe hurtigt kan finde tilbage til formen, og han ikke bruges som back, så tror jeg, at dette kan være vores Rio Ferdinand/John Terry i svøb. Eller for at drage en mere fair og aldersmæssigt sammenlignelig parallel - vores Andreas Christensen (som jeg rater ekstremt højt).

Spændende nyhed.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/jo ... g-12024435
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 15. okt, 2016 07:15

texy skrev:Gomez tilbage efter et års skade. Kigger man på den status han havde til sidst under Rodgers efter en ellers flot start, så hørre det til her under smånyheder.

Men hvis det skal holdes op imod mine forventninger til, hvad knægten kan blive til i midterforsvaret, så er det kæmpe nyheder. Nu er det svært at vurdere, hvad et helt års skadesperiode kan gøre ved et talents udvikling. Men hvis Joe hurtigt kan finde tilbage til formen, og han ikke bruges som back, så tror jeg, at dette kan være vores Rio Ferdinand/John Terry i svøb. Eller for at drage en mere fair og aldersmæssigt sammenlignelig parallel - vores Andreas Christensen (som jeg rater ekstremt højt).

Spændende nyhed.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/jo ... g-12024435
Vi har jo et spændende U23 hold, hvor han kan starte med at vise lidt af det han kan.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » tirsdag, 18. okt, 2016 23:23

U23 spillede 1-1 ude mod man u, Wilson målscoreren
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. okt, 2016 12:19

Vi skal ikke møde et Top 7 hold før 19.12:

http://www.liverpool.no/nyheter/ingen-t ... -desember/

En del af de kommende modstandere vil gerne spille bold, så jeg mener, at vi skal have et pænt pointudbytte i de 8 kampe, der ligger forud for derby'et.

5 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag = 17/24 point. Dårligere må det ikke være.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 19. okt, 2016 13:45

Det er også i de kampe vi plejer at smide point. Nu skal vi møde Pulis, og sidste år spillede vi 2-2 mod dem. Det er disse kampe vi skal vise at vi er kommet videre, så det er en vigtig periode.

Besvar