Leeds - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem om Man of the match

Afstemning sluttede torsdag, 29. apr, 2021 22:41

Alisson
8
50%
Alexander-Arnold
1
6%
Fabinho
0
Ingen stemmer
Kabak
0
Ingen stemmer
Robertson
0
Ingen stemmer
Milner
2
13%
Wijnaldum
0
Ingen stemmer
Thiago
0
Ingen stemmer
Mane
0
Ingen stemmer
Jota
1
6%
Firmino
4
25%
Salah
0
Ingen stemmer
Oxlade-Chamberlain
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 16

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 46
Kontakt:

Leeds - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Mugge » fredag, 16. apr, 2021 14:53

Hvornår:
Mandag d. 19. april, kl. 21.00

Turnering:
Premier League

TV-kanal:
TV3+

Online:
Viaplay

Bemærk: Vi tillader ikke links til- eller forespørgsler efter ulovlige tv-streams!

Radiokanal:
LFCTV GO

Alle diskussioner vedrørende denne kamp føres her.

Afstemning omkring Man of the match tilføjes tråden kort før/efter kampens afslutning

mortenbak

Re: Leeds - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » fredag, 16. apr, 2021 21:23

Lad os fortsætte den fine indsats, trods manglende mål, mod RM forleden - Leeds er ikke RM, så vi skal nok score en enkelt eller 2 mod dem.
Samme opstilling som startede og spillede godt mod RM!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Skee

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. apr, 2021 01:07

Resultatet er ligegyldigt. Top 4 er ligegyldigt. Vi deltager i ESL.
Kenny Dalglish requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 19. apr, 2021 01:33

Det er meget langt fra sikkert at vi spiller kampen i morgen.

Nok større chance for at vi bliver smidt ud af ligaen i morgen.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

texy
Geografisk sted: København
Alder: 45

Indlæg af texy » mandag, 19. apr, 2021 09:35

Orker næsten ikke denne kamp. Vi er en skamplet af en klub.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 19. apr, 2021 11:06

ESL eller ej, vi bør gå efter top 4 uanset hvad.

De fleste andre top 4 kandidater smider point, så med 3 point kan vi æde lidt ind. Leeds er dog igen blomstret lidt op og bestemt ikke et nemt hold - de løber og løber i 90 min. Som vi så i vores første kamp mod dem, giver de aldrig op - så det bliver en fysik hård kamp, hvor vi skal score på vores chancer.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 48

Indlæg af Niche » mandag, 19. apr, 2021 13:46

Ja det vil da være fint med en sejr, men med annonceringen af ESL har jeg det lidt som om, at Qatar, Emiraterne eller et andet olieland har købt vores klub. Jeg væmmes og jeg jeg gider ikke se kampen. Det føles sq værre end da Torres forlod os. Hvor vil jeg dog ønske, at UEFA kommer med en udmelding senere idag, der går på udelukkelse fra europæiske turneringer af de 12 klubber gældende pr omgående. Jeg vil hellere se Celtic mod Ajax eller Dortmund med Sparta Prag end de grådige storklubber, som Liverpool desværre er blevet en del af.
Jürgen Klopp om sin fronttrio: Mo Salah is world class, but not evert day. Sadio Mané is world class, but not every day. Firmino is world class, and pretty much every day...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 45

Indlæg af Thommo » mandag, 19. apr, 2021 15:25

Niche skrev:
mandag, 19. apr, 2021 13:46
Ja det vil da være fint med en sejr, men med annonceringen af ESL har jeg det lidt som om, at Qatar, Emiraterne eller et andet olieland har købt vores klub. Jeg væmmes og jeg jeg gider ikke se kampen. Det føles sq værre end da Torres forlod os. Hvor vil jeg dog ønske, at UEFA kommer med en udmelding senere idag, der går på udelukkelse fra europæiske turneringer af de 12 klubber gældende pr omgående. Jeg vil hellere se Celtic mod Ajax eller Dortmund med Sparta Prag end de grådige storklubber, som Liverpool desværre er blevet en del af.
Også mig, men det startede for mit vedkommende med købene af Alison og Dijk, da blev vi i min optik en klam købe klub(pga giga prisen og tilmed for defensiv spillere), og er med på andre har en anden definition af klam købe klub, men det er nu engang min definition der er vigtigst i min verden. Det mesterskab var dejligt, men uendeligt dyrt købt som jeg ser det(min LFC interesse dalede markant). Og nu går LFC så skridtet videre, hvorfor egentligt ikke få "support fifa world cup in qatar" på trøjerne nu man er igang, som modvægt til norge og tyskernes trøjer nu man er igang.
Nu da jeg lever i et Danmark under noget der ligner diktatur rigtig meget, og i den grad er en politi stat, må bare sige jeg glæder mig til den dag jeg lever i et demokrati igen...

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 19. apr, 2021 15:43

Niche skrev:
Bare husk uanset om man går ESL vejen eller UEFA vejen så ændre det ikke på det faktum, at man ikke kan vinde PRL eller CHL hvis man ikke har penge - MANGE PENGE. Klubberne er i panik, sæsonen før COVID tabte klubberne i england 1,2 mia pund, det tal kan sikkert gange med 3-4 stykker for denne sæson. City, Chelsea, PSG med flere har bare så mange penge at skævvridningen er sket. Selv de store klubber som Barca, United og Real Madrid bløder som aldrig før. Det er naivt at tro at penge ikke køber titler, og det bliver kun værrere fremover.

Hvis Liverpool ikke kommer i top 4 i kan vi miste op imod 1,3 mia kroner!

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 19. apr, 2021 19:18

Gad vide om det her bliver den sidste liverpool kamp nogensinde? Det her magtspil kan jo være enden....

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 48

Indlæg af Niche » mandag, 19. apr, 2021 19:38

Redtothebone skrev:
mandag, 19. apr, 2021 15:43
Niche skrev:
Bare husk uanset om man går ESL vejen eller UEFA vejen så ændre det ikke på det faktum, at man ikke kan vinde PRL eller CHL hvis man ikke har penge - MANGE PENGE. Klubberne er i panik, sæsonen før COVID tabte klubberne i england 1,2 mia pund, det tal kan sikkert gange med 3-4 stykker for denne sæson. City, Chelsea, PSG med flere har bare så mange penge at skævvridningen er sket. Selv de store klubber som Barca, United og Real Madrid bløder som aldrig før. Det er naivt at tro at penge ikke køber titler, og det bliver kun værrere fremover.

Hvis Liverpool ikke kommer i top 4 i kan vi miste op imod 1,3 mia kroner!
Ja, jeg ved det. Jeg har ikke brudt mig om udviklingen af international fodbold de sidste mange år, men for mig er det her bare den berømte dråbe. Jeg har hele tiden klynget mig til, at Liverpool trods alt selv genererede sine indtægter indenfor de gældende regler, og at der ikke har været en sugardaddy stat eller oligark, der sprøjtede milliarder ind i klubben. Jeg har syntes, at vores ejere har været ok i forhold til at forstå klubbens værdier, og at de har trukket i land, når de er trådt ved siden af. Jeg synes, de pisser på deres fans. De pisser på solidariteten, og de pisser på historien og kulturen, der er i europæisk fodbold. UEFA og FIFA gør det samme, men de trækker dog ikke hold ud af de nationale ligaer for at tilgodese CHL og Europa League. Men måske det er den vej, det skal gå? Altså at man "europaliserer" al fodbold, således, at de to bedste rækker i Europa er internationale turneringer, med de bedste (læs rigeste) klubber??? Jeg mister i hvert fald mere og mere interesse for den sport, der ellers har givet mig så mange fede oplevelser....
Jürgen Klopp om sin fronttrio: Mo Salah is world class, but not evert day. Sadio Mané is world class, but not every day. Firmino is world class, and pretty much every day...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 43

Indlæg af Emmy » mandag, 19. apr, 2021 19:51

Det er nærmest umuligt at tro på sejr i dag. Spillerne er højst sandsynlig i en chok tilstand.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 19. apr, 2021 20:22

Emmy skrev:
mandag, 19. apr, 2021 19:51
Det er nærmest umuligt at tro på sejr i dag. Spillerne er højst sandsynlig i en chok tilstand.
Der skal forhåbentlig mere til, at chokere dem :D

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 43

Indlæg af Emmy » mandag, 19. apr, 2021 20:24

En klub i mulig total opløsning? Åben krig med de internationale forbund? Spillere der åbent kritiserer klubben og dens ejere?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 46

Indlæg af Mysjkin » mandag, 19. apr, 2021 21:53

Vi har spillet en fornuftig første halveg - højt pres og mange løb. Med lidt mere skarphed i den sidste aflevering havde vi scoret et par stykker mere.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar