Ny Administrator på Forum

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » fredag, 07. apr, 2023 21:31

Fowler89 skrev:
fredag, 07. apr, 2023 20:51
Det er fedt, at du er blevet admin herinde Cynwal, det er dejligt, at du både har lyst og tid, så stedet kan overleve!
Tak 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Ny Administrator på Forum

Indlæg af Emmy » søndag, 09. apr, 2023 20:58

Du er allerede min yndlings administrator Carsten.
Et af de mange forslag jeg igennem tiden er kommet med til Mogens, var at sørge for at man kunne stemme med på kampens spiller, når man var på forum via tapatalk. Det gad han ikke bruge tid på.
Du har ordnet det i din første officielle kamptråd. Tak.
Senest rettet af Emmy søndag, 09. apr, 2023 20:58, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » mandag, 10. apr, 2023 00:57

Emmy skrev:
søndag, 09. apr, 2023 20:58
Du er allerede min yndlings administrator Carsten.
En af de mange forslag jeg igennem tiden er kommet med til Mogens, var at sørge for at man kunne stemme med på kampens spiller, når man var på forum via tapatalk. Det gad han ikke bruge tid på.
Du har ordnet det i din første officielle kamptråd. Tak.
I givet fald har det været den blinde høne, som har fundet et korn. Jeg aner ikke, hvad jeg har trykket på, men var bare glad for, at der kom en afstemning op 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af søren » tirsdag, 11. apr, 2023 17:08

Er der nogen, der ved - eller kan se - hvornår forum (den første version) startede. Jeg vil gætte på ca 1991

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. apr, 2023 17:54

søren skrev:
tirsdag, 11. apr, 2023 17:08
Er der nogen, der ved - eller kan se - hvornår forum (den første version) startede. Jeg vil gætte på ca 1991
Var der internet i 1991?
Jeg har "kun" været med siden 2007
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Thommo » tirsdag, 11. apr, 2023 18:36

Jeg kom på nettet i slutningen af 2000 pga jeg kedede mig, da jeg gik og var langtidssygemeldt, så deraf vil jeg gætte på. jeg i 2001-2002 stykker kom jeg på en mailingliste, hvor vi var en 7-10 stykker(mener jeg) der mailede rundt. Mugge var vist igang sætter, så han ved det nok. Forum kom dermed ikke i 1991 ;-) men vel i 2003-2005 er mit skud
Verden er smask fuld af hyklere....

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af søren » tirsdag, 11. apr, 2023 19:18

Ja, I har selvfølgelig ret. Jeg er 10 år for tidligt ude. Der var - der i starten af 00`erne - en Lars Ulrik (mener jeg, han hed, men han hed nok Ib eller sådan noget) fra Odense, som jeg havde nogle debatter med.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » onsdag, 12. apr, 2023 07:27

søren skrev:
tirsdag, 11. apr, 2023 19:18
Ja, I har selvfølgelig ret. Jeg er 10 år for tidligt ude. Der var - der i starten af 00`erne - en Lars Ulrik (mener jeg, han hed, men han hed nok Ib eller sådan noget) fra Odense, som jeg havde nogle debatter med.
Ib Stenhugger? Ham var jeg i Kiev sammen med i 2018 og se CL finale
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

søren
Indlæg: 171
Tilmeldt: søndag, 14. okt, 2007 15:29
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 61

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af søren » onsdag, 12. apr, 2023 11:20

Hehe - nej, det var bare et forgæves forsøg på at være morsom (selvironisk) når jeg kunne tage 10 år fejl.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 13. apr, 2023 10:44

Dejligt du fører forum videre Cynwal :clap:

Et lille ønske herfra kan vi ikke åbne kommende kamptråd noget tidligere.

Samt ville være fedt hvis man kunne få en indgang som viser sidste 5 eller 10 tråde med indlæg, den havde vi før de nye format på hjemmesiden.
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 18. apr, 2023 20:22

Redtothebone skrev:
torsdag, 13. apr, 2023 10:44

Et lille ønske herfra kan vi ikke åbne kommende kamptråd noget tidligere.
Tirsdag aften efter inden en lørdag 16:00 kamp.
Jeg glæder mig til at læse dit første indlæg om kampen :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af mortenbak » onsdag, 31. maj, 2023 07:33

Kære fellow Liverpoolfans.
Tak for denne sæson - det var én til glemmebogen, men på trods af meget svingende præstationer og uro i baglandet lykkedes det dog at hive en EL plads hjem. Så må vi jo bare vinde den sekunda turnering.
Håber vi går en spændende transfersommer i møde. Jeg er som udgangspunkt positivt/naivt.... indstillet til transfervinduer generelt.
Jeg er glad for at rygterne om Bellingham er forstummet (nu også med knæoperation). Jeg har aldrig været vild med megahypede og overpriced spillere i Liverpool. Hellere 4 "mindre" talenter for samme pris. Især med vores økonomi eller ejernes villighed til at spendere.
Håber vi kan få de nye spillere ind tidligt, så Klopp har en hel preseason med dem. Ikke det dér panik før lukketid flopkøb/leje.

Udover de få opløftende ting i denne sæson... (7-0 mod scum), så vil jeg gerne storrose CYNWAL, for at ha taget admin posten.
Du har virkelig bragt noget godt til dette forum og det er en fornøjelse at læse dine kampoplæg og generelt dine indlæg og jeg synes det er skønt med en admin, som er synlig og deltager i debatterne. Jeg er ikke selv den største debattør, men jeg elsker at læse med og rigtig mange af mine Liverpool nyheder får jeg igennem dette forum.
Jeg håber du vil fortsætte det gode arbejde!
Tusind tak CYNWAL
og tusind tak til alle jer andre for denne sæson.
"WE GO AGAIN" - YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » onsdag, 31. maj, 2023 08:02

mortenbak skrev:
onsdag, 31. maj, 2023 07:33
Kære fellow Liverpoolfans.
Tak for denne sæson - det var én til glemmebogen, men på trods af meget svingende præstationer og uro i baglandet lykkedes det dog at hive en EL plads hjem. Så må vi jo bare vinde den sekunda turnering.
Håber vi går en spændende transfersommer i møde. Jeg er som udgangspunkt positivt/naivt.... indstillet til transfervinduer generelt.
Jeg er glad for at rygterne om Bellingham er forstummet (nu også med knæoperation). Jeg har aldrig været vild med megahypede og overpriced spillere i Liverpool. Hellere 4 "mindre" talenter for samme pris. Især med vores økonomi eller ejernes villighed til at spendere.
Håber vi kan få de nye spillere ind tidligt, så Klopp har en hel preseason med dem. Ikke det dér panik før lukketid flopkøb/leje.

Udover de få opløftende ting i denne sæson... (7-0 mod scum), så vil jeg gerne storrose CYNWAL, for at ha taget admin posten.
Du har virkelig bragt noget godt til dette forum og det er en fornøjelse at læse dine kampoplæg og generelt dine indlæg og jeg synes det er skønt med en admin, som er synlig og deltager i debatterne. Jeg er ikke selv den største debattør, men jeg elsker at læse med og rigtig mange af mine Liverpool nyheder får jeg igennem dette forum.
Jeg håber du vil fortsætte det gode arbejde!
Tusind tak CYNWAL
og tusind tak til alle jer andre for denne sæson.
"WE GO AGAIN" - YNWA
Tak skal du ha' mortenbak. Det er altid dejligt at blive værdsat 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Jesper » fredag, 28. jul, 2023 23:39

Hejsa derude. Jeg har tidligere skrevet en del herinde på forum, men det er vist nogle år siden efterhånden. Tiden går! Jeg kunne ikke rigtig lide debat-formen længere, i hvert fald sådan som den i min optik havde udviklet sig, men det var måske bare mig, så jeg forsvandt.
Jeg har dog i snart mange år skrevet artikler til vores medlemsblad samt i de senere år skrevet kampoplæg, som vist nok primært skrives til vores Facebook side (de deles måske også andre steder?)
Nå, men nu så jeg lige i et medlemsblad at legendariske Cynwal havde overtaget Mugges depeche her på forum, og det ville jeg blot rose. Det kunne et eller andet, det her forum (engang i hvert fald). Nu spørger jeg - sikkert lidt dovent, men gider ikke glo enhver tråd igennem - hvordan er Rigets tilstand her på forum? Er der overhovedet nogle der bruger det? Jeg var selv glad for de der lidt dybere debatter, som der ind i mellem var enormt berigende og sikkert utroligt nørdede!
Endnu engang, flot initiativ og mange varme hilsner derude til de røde debattører, som måske stadigvæk findes her, hvoraf nogle måske er stødt på mig og mine skriblerier et sted. YNWA

Sendt fra min SM-G990B med Tapatalk

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Ny Administrator på Forum

Indlæg af Cynwal » lørdag, 29. jul, 2023 07:08

Hej Jesper - og velkommen tilbage...håber jeg ;)

Jamen der er puls, men Forum er langt fra "de gode gamle dage". Man kan vel bedst sige det sådan, at Forum kunne godt bruge lidt blodtransfusion, både i form af nyt blod fra nye (måske endda unge) skribenter, men der er også en del andre tidligere vægtige skribenter som kunne komme tilbage. Derfor skrev jeg den artikel til Fanbladet YNWA, som jo så har virket på dig.

Du skriver om det nørdede, og netop nørderiet - i ordets allermest positive betydning - er i min øjne det allerbedste ved Forum. I min "indgangsbøn" til at blive admin, beskrev jeg det som en ambition om at blive som Deadline: Et sted, hvor der er tid og plads til virkelig at gå i dybden med en debat, forhåbentlig i en positiv dialog, hvor alle på et eller andet plan bliver en smule klogere. Jeg kan godt forstå, at du ikke vil læse op på alle tråde, men læs evt. min "indgangsbøn" her:
https://www.liverpoolfc.dk/forum/viewto ... 12#p553194

....og så må du da hjertens gerne blande dig i debatten igen.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar