Like I said ….
LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Re: LFC - Brighton & Hove Albion >> Kamptråden
3 point
VIDERE!!!
VIDERE!!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Jeg var ikke super vild med Mac Allister da vi hentede ham...
WHAT A FUCKING PLAYER!
WHAT A FUCKING PLAYER!
Imod moderne fodbold.
I spillertråden var flere nu glade for hans ankomst. Og den her fra Judgeardasturridge er da helt profetisk:
Det er simpelthen bare verdensklasse, at vi får Mac Allister og så til de penge. Han var om nogen den fremtrædende spiller på Argentinas landshold under VM (sammen med Messi) og hele tiden ham Messi forsøgte at skabe noget offensivt sammen med. Samtidig er han den bærende spiller hos Brighton (sammen med Caicedo), hvor jeg ofte har siddet med en følelse af, at hvis de andre ikke kunne, så tog han sagerne i egen hånd. Tror vi har fået os en handel af dem, hvor man når næste sæson er ovre vil sidde og sige, at han er årets køb, især til prisen. Jeg er i hvert fald fan.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Det er værd at nævne, det ikke kun handler om spilleren men også klubben og træneren. Klopp er i min optik verdens bedste manager til at udvikle spillere og få dem 3-4 niveauer op.AJJ skrev: ↑søndag, 31. mar, 2024 22:29I spillertråden var flere nu glade for hans ankomst. Og den her fra Judgeardasturridge er da helt profetisk:
Det er simpelthen bare verdensklasse, at vi får Mac Allister og så til de penge. Han var om nogen den fremtrædende spiller på Argentinas landshold under VM (sammen med Messi) og hele tiden ham Messi forsøgte at skabe noget offensivt sammen med. Samtidig er han den bærende spiller hos Brighton (sammen med Caicedo), hvor jeg ofte har siddet med en følelse af, at hvis de andre ikke kunne, så tog han sagerne i egen hånd. Tror vi har fået os en handel af dem, hvor man når næste sæson er ovre vil sidde og sige, at han er årets køb, især til prisen. Jeg er i hvert fald fan.
Forestil dig, hvis Mac Allister var taget til Chelseas cirkus, havde han været lige så god? Næppe. Forestil dig så, at vi købte Enzo i sin tid, havde han spillet bedre end han gør i Chelsea? 100% ja.
MoM Macca
Sikke en kamp, og Liverpool dominerede fuldstændig kampen.. Brighton lignede nogle, hvor de vil have sæsonen overstået… De kan ikke nå Europa spillet, så de spiller med 60-70%.. De så ihvertfald helt opgivet ud efter 1-2. De Zerbis energisk spil (normalvis) er dog en fed gang bold han kan diske op med. Næsten Klopp light.
3 point videre, Sheffield U og Man U skal give 6/6.. Come on Reds!
Sikke en kamp, og Liverpool dominerede fuldstændig kampen.. Brighton lignede nogle, hvor de vil have sæsonen overstået… De kan ikke nå Europa spillet, så de spiller med 60-70%.. De så ihvertfald helt opgivet ud efter 1-2. De Zerbis energisk spil (normalvis) er dog en fed gang bold han kan diske op med. Næsten Klopp light.
3 point videre, Sheffield U og Man U skal give 6/6.. Come on Reds!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Jeg håber Brighton er klar på lørdag nede på Sydkysten, når gunners kommer på besøg til 18:30 kampen!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Men ud over Klopp så hjælper det også, at man som spiller kommer til en klub med:Fowler89 skrev: ↑mandag, 01. apr, 2024 11:46Det er værd at nævne, det ikke kun handler om spilleren men også klubben og træneren. Klopp er i min optik verdens bedste manager til at udvikle spillere og få dem 3-4 niveauer op.AJJ skrev: ↑søndag, 31. mar, 2024 22:29I spillertråden var flere nu glade for hans ankomst. Og den her fra Judgeardasturridge er da helt profetisk:
Forestil dig, hvis Mac Allister var taget til Chelseas cirkus, havde han været lige så god? Næppe. Forestil dig så, at vi købte Enzo i sin tid, havde han spillet bedre end han gør i Chelsea? 100% ja.
- harmonisk spillertrup med en god kultur
- Veldefineret spillestil, som spilleren er købt specifikt til at være en del af
-Klar plan for spilleren
Dette er selvfølgelig grundlagt under Klopp, men hvis det kan bæres videre i det nye setup så tror jeg på, at vi fortsat kan være succesfulde på transfermarkedet.