bblauritzen skrev: ↑lørdag, 17. aug, 2024 21:44
Der kører en ny FSG Out kampagne på de sociale medier, jeg er dog heller i denne omgang hoppet på den. Syntes de fortjener lidt mere snor end mange er villige til at give dem.
Sådan kampagne kan vel være startet af hvem som helst? scum, city everton fan what ever, men mest sandsynligt af en på dette forum...Som jeg ser det. Jeg forventer/forventede ikke megen aktivitet, men regnede dog med Darwin af helvede til og en der kunne ramme enten inden for eller uden for træværket, bare 95% af gangene, forandring fryder mit sind.
Prøv at tænke sig Darwin, med 18-20 % af Fernado Torres killer instinkt foran mål, så var vi blevet mestre sidste sæson....Eller 30 mål og X point tættere på om ikke andet.
Ham spanioleren fatter jeg intet af vi gik efter, midten er vel der vi er stærkest......Som jeg ser det. En ny 30 % skarpere "Diaz" håber jeg mest på hentes eller en ny Darwin bare halvt så god som torres i sit prime, så er jeg glad.....Eller Jota fit så fuck det hele, for han rammer 20-25 mål på en fit sæson. Nico Williams, eller hollænden fra leipzig, udlejet fra psg(glemt navnet) havde været guf, men der render mange rundt lige syd fra grænsen. Ulempen er bare at de ikke koster så meget , og så er FSG stadig bussemænd for klynkerne, for alt under en formue er FSG nærighed.
Nå men selv med den nuværende besætning og Klopps exit, tror jeg flere mål, da Darwin for pokker må blive marginaliseret meget mere. end han blev til sidst i Klopp æraen.
Håbet er lysegrønt....Hos mig altså..
FSG in big time. Jeg ønsker mig ikke oliepenge eller lignende, lige så lidt som lørdagskampe på prime. Næste gang Salah og bruno fernandes skal have lønforhandling håber jeg på de får 700000 om året så min tv regning kan falde med 95%
Verden er smask fuld af hyklere....