West Ham United - LFC >> Kamptråden
- JudgeArdaStudge
Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden
Fine indhop af Quansah, Endo og Tsimikas. Det er rigtig godt, at de her reservespillere også kan komme ind og levere, så tilliden til dem fra Slot og staben også styrkes og troen på egne evner ligeledes styrkes hos dem.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hammers kunne med lidt held have scoret 3
West Ham United - LFC >> Kamptråden
Og vi kunne med lidt held ha scoret 5 merepingel skrev:Hammers kunne med lidt held have scoret 3
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JudgeArdaStudge
De havde 0 skud indenfor rammen. Træværk tæller ikke som indenfor målet. Det ene stolpeskud var et forsøg langt ude fra fra Kudus, nummer to var et hovedstød på overliggeren fra Kudus og nummer tre var en afretning fra van Dijk. Synes ikke, de var tæt på at skabe nævneværdige chancer. Til gengæld kunne Salah have scoret tre, fire mål. Han var stadig ypperlig og min MotM. Liverpool havde i øvrigt 13 skud indenfor rammen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Joe Gomez forventes ude i adskillige uger.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Et kig udefra og ind på Liverpool FC lige nu, fra skuespiller, prof. pokerspiller og fodbold pundit (og Chelsea fan) Rory Jennings:
Godt Nytår til alle Forumister - 2025 bliver STORT!!
Der er vist bare tilbage at sige:
Godt Nytår til alle Forumister - 2025 bliver STORT!!
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Alder: 37
Lige over.
Der er da dejlig lang tid til United-opgøret! Mon Konate ligefrem kan nå at blive klar..?
Kunne faktisk godt se for mig, at Arsenal når et smide point i hvert fald én gang, inden vi skal spille igen.
Der er da dejlig lang tid til United-opgøret! Mon Konate ligefrem kan nå at blive klar..?
Kunne faktisk godt se for mig, at Arsenal når et smide point i hvert fald én gang, inden vi skal spille igen.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Til gengæld bliver de næste to kampe (semi)svære. Okay, jeg ved godt at ALLE PrL-kampe er svære, og at kampe mod Scum som regel lever deres eget liv, uanset tabellen. Men kan vi bibeholde den form, vi viser p.t., så vinder vi begge to. Også på udebane mod rækkens nr. 3.Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 30. dec, 2024 12:31Lige over.
Jeg tror de fleste andre klubber (hej Pep...

Også godt nytår fra mig.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Med Scumsters nuværende form bør vi vinde easy på søndag.Sledgehammer skrev: ↑mandag, 30. dec, 2024 19:01Til gengæld bliver de næste to kampe (semi)svære. Okay, jeg ved godt at ALLE PrL-kampe er svære, og at kampe mod Scum som regel lever deres eget liv, uanset tabellen. Men kan vi bibeholde den form, vi viser p.t., så vinder vi begge to. Også på udebane mod rækkens nr. 3.Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 30. dec, 2024 12:31Lige over.
Jeg tror de fleste andre klubber (hej Pep...) gerne ville bytte med os, når det kommer til "formkriser". Vi måtte nøjes med remis mod Newcastle pga en Kelleher-fejl til allersidst, og mod Fulham spillede vi 10 mod 11 i 75 minutter og burde alligevel have vundet.
Også godt nytår fra mig.
Håber også Amorim holder fast i 3 mand bagved vi plejer at trives imod hold der spiller med en 3-backs kæde
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er lavet kamptråd nu, til den kommende kamp mod ArvefjendenTG12 skrev: ↑onsdag, 01. jan, 2025 13:41Med Scumsters nuværende form bør vi vinde easy på søndag.Sledgehammer skrev: ↑mandag, 30. dec, 2024 19:01Til gengæld bliver de næste to kampe (semi)svære. Okay, jeg ved godt at ALLE PrL-kampe er svære, og at kampe mod Scum som regel lever deres eget liv, uanset tabellen. Men kan vi bibeholde den form, vi viser p.t., så vinder vi begge to. Også på udebane mod rækkens nr. 3.Tom_Jorsal skrev: ↑mandag, 30. dec, 2024 12:31Lige over.
Jeg tror de fleste andre klubber (hej Pep...) gerne ville bytte med os, når det kommer til "formkriser". Vi måtte nøjes med remis mod Newcastle pga en Kelleher-fejl til allersidst, og mod Fulham spillede vi 10 mod 11 i 75 minutter og burde alligevel have vundet.
Også godt nytår fra mig.
Håber også Amorim holder fast i 3 mand bagved vi plejer at trives imod hold der spiller med en 3-backs kæde
Vi SMADRER det PIShold !