LFC - Acrington Stanley << Kamptråden FA Cup
Re: LFC - Acrington Stanley << Kamptråden FA Cup
Jeg er vild med Danns. Han har potientiale til at blive en rigtig rigtig dygtig angriber
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nemmeste modstander i sæsonen, efter 2 halv dårlige kamp mod Man U og Spurs, hvor det var “off days”..!!! FA Cuppen er nok den mindst vigtige turneringen for Liverpool iår.
Nr1; PrL
nr2; CL
nr3; EFL semifinalen mod Spurs i næste månede, hvor der skal hentes 1 mål på Anfield Road, hvor kampen er nok 60-40 % på LFC skal gå videre…. Stærkeste hold så de færdige Spurs, da deres hold er piv elendige i PrL nr.12….
OG nr; FA Cup
Nr1; PrL
nr2; CL
nr3; EFL semifinalen mod Spurs i næste månede, hvor der skal hentes 1 mål på Anfield Road, hvor kampen er nok 60-40 % på LFC skal gå videre…. Stærkeste hold så de færdige Spurs, da deres hold er piv elendige i PrL nr.12….

OG nr; FA Cup
-
- Alder: 37
Der har været lidt øffen omkring vores akademi fra nogle sider. Må bare sige, det har for mig at se ikke har været bedre i de år, jeg har fulgt klubben(siden '97). Ved godt, alle ikke er born and raised i Liverpool, men vi taler i den nuværende trup om Trent, Curtis Jones, Kelleher, Connor Bradley, Jayden Danns, Trey Nyoni, Ngumoha, Harvey Elliott, Quansah, Tyler Morton, Doak og Bajcetic. Det er ikke alle, vi kommer til at se så meget mere til, men det er fandeme en spændende flok.