Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 31

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 67. min.
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 82. min.
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
22%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 55. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud i 67. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 55. min.
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind i 55. min.
3
33%
19 - Harvey Elliott ind i 55. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 67. min
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 67. min.
3
33%
14 - Federico Chiesa ind i 82. min.
1
11%

Afgivne stemmer: 9

mortenbak

Re: Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 31

Indlæg af mortenbak » mandag, 07. apr, 2025 11:41

Det må være tid til lidt selvransagelse for Slot og spillerne. Vi har nu igennem længere tid spillet uden gejst, uden ild og uden ideer. Dette kombineret med virkelig sløje afleveringer og personlige fejl.
Vi har dog formået at undgå for mange pointtab.
Den gik ikke længere og det må og skal være et wakeup call for spillere og trænere.
Jeg går ikke udfra at spillere og stab har lyst til at blive husket for dem, der smed et stensikkert mesterskab væk. Det vil gå over i historiebøgerne og der vil blive skrevet sange, som vil blive sunget over hele verden i mange år fremover.
Overalt hvor vi fans vil vise os i trøjen, skal vi indstille os på at lytte til hånligheder

Så kom nu drenge!!
Vis nu verden at i vil det. Få nu lidt gejst og vindervilje.
Please.

YNWA

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 07. apr, 2025 16:41

Mysjkin skrev:
mandag, 07. apr, 2025 10:42
Det er hævet over enhver diskussion, at Salah og VvD har været de bærende kræfter i denne sæson. Derfor er det desto mere mærkbart når niveauet i deres præstationer falder. For et par måneder siden var det en no-brainer at forlænge med begge spillere - nærmest uanset vilkårene. Men tager man niveauet den seneste tid i betragtning - sammenholdt med et faktum at de fylder hhv 33 og 34 til sommer - så forstår man godt at klubben ikke uden videre har lagt kæmpekontrakter på bordet. Det må derfor vurderes, hvor sandsynligt det er at de kan levere konsistent på eller nær deres topniveau i de kommende sæsoner. Selv er jeg virkelig i tvivl.
Deler din tvivl, måske især med Salah, fordi det omvendt ligner, at han får lov at spille uanset, hvilket niveau han leverer på. Det er lidt tankevækkende, at det aldrig er ham, Slot hiver ud, men det må jo bero på dels, at Salah kan lave mål ud af ingenting og samtidig, at konkurrencen mellem Gakpo og Diaz på den anden kant er større.

Tænker at hvis man forlænger med Salah, så skal man alligevel forsøge at vise rettidig omhu ved at hente en højrekant, der kan stå klar i kulissen, hvis Salah har formdyk.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 08. apr, 2025 08:23

Det er efterhånden en del positioner, der skal købes ind til i vinduet.

HB, CB, VB
Midt
HF, 9'er

Hm....Men så får vi noget mønt for Kelleher, Nunez - måske Elliott.

Og mon ikke der handles i discount-butikken, hvad angår HB, nu vi har Bradley. Lidt ligesom købet af Tsimikas.

Og kunne man forestille sig, at Chiesa bliver og får mere tillid i næste sæson - som afløser for Salah (HF).

Ift. Salahs form så kan jeg ikke slippe den tanke, at det også har noget med Guldbolden at gøre...Efter PSG var han jo ude af den konkurrence. Men egentlig bryder jeg mig ikke om den slags motivforskning.

Og ja det er en delikat sag med gyldne kontrakter til spillere på 33-34 år. Et lille fald på nøgleparametre og så kan de pludseligt ligne helt ordinære spillere.

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 08. apr, 2025 09:05

AJJ skrev:
tirsdag, 08. apr, 2025 08:23
Det er efterhånden en del positioner, der skal købes ind til i vinduet.

HB, CB, VB
Midt
HF, 9'er

Hm....Men så får vi noget mønt for Kelleher, Nunez - måske Elliott.
Potentielt er det jo endnu flere vi mangler - selvom det stadig bare er rygter virker det til Diaz er forelsket i Barca, og Konate forventer en klækkelig lønstigning. Jeg tænker ikke klubben ønsker at stå om 1 år igen med Konate og Diaz med udløb og at de smutter gratis.

Det er meget trist at tænke på vi som mestre risikere flere bærende kræfter forlader os ovenpå et mesterskab.

Holdet/truppen virker ikke så harmonisk som under Klopp, da er unormalt meget uro ifht. hvad vi havde i Klopp årene.

Bock

Indlæg af Bock » tirsdag, 08. apr, 2025 14:32

Tjah fsg burde måske tænke mere langsigtet på en sportsren, de holder af, det er jeg også bange for, at de gør - hjertet har aldrig været i Liverpool, og det kan vi ikke leve med i længden. Vi lever af hjerteblod, og det har bemeldte ikke. Shankly ville have græmmet sig big time.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 08. apr, 2025 22:59

Bock skrev:
tirsdag, 08. apr, 2025 14:32
Tjah fsg burde måske tænke mere langsigtet på en sportsren, de holder af, det er jeg også bange for, at de gør - hjertet har aldrig været i Liverpool, og det kan vi ikke leve med i længden. Vi lever af hjerteblod, og det har bemeldte ikke. Shankly ville have græmmet sig big time.
Der er jo stort set ingen klubber, der lever på hjerteblod længere. Det nærmeste vi kommer er vel Tony Bloom i Brighton og Matthew Benham i Brentford. Fans af klubberne har ikke længere råd til at købe og drive klubberne.

Så jeg har svært ved at se, hvem du ser skulle tage over. Shankly ville græmme sig endnu mere, hvis han så, hvordan sportswashing har ødelagt sporten.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Bock

Indlæg af Bock » onsdag, 09. apr, 2025 02:40

Korrekt, men det afholder mig ikke fra sentimentaliteten : :violin:

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 09. apr, 2025 14:01

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 08. apr, 2025 22:59
Bock skrev:
tirsdag, 08. apr, 2025 14:32
Der er jo stort set ingen klubber, der lever på hjerteblod længere. Det nærmeste vi kommer er vel Tony Bloom i Brighton og Matthew Benham i Brentford. Fans af klubberne har ikke længere råd til at købe og drive klubberne.

Så jeg har svært ved at se, hvem du ser skulle tage over. Shankly ville græmme sig endnu mere, hvis han så, hvordan sportswashing har ødelagt sporten.
Var det bedre med David Moores ved roret?

Desværre er fodbolden gået i en retning hvor det enten skal drives benhårdt som en omkostnings fokuseret forretning, eller en velhaver der spiller real life Football Manager. Det er en trist udvikling, men har svært ved at se der findes en mellemvej.
Medmindre man indfører en styring ala den de amerikanske sportsgrene har, hvor der er langt større udskiftning i vinderne og kontrol over økonomien.

Besvar