LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
10
43%
84 – Conor Bradley ud i 68. min
3
13%
5 - Ibrahima Konaté
1
4%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ud i 59. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
5
22%
17 - Curtis Jones ud i 68. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 84. min
2
9%
20 - Diogo Jota ud i 59. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
2
9%
26 – Andy Robertson ind i 59. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 59. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 84. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 23

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde

Indlæg af Cynwal » torsdag, 10. apr, 2025 15:35

Billede

Indgangsbøn:
Hvis der er noget jeg ikke kommer til at savne, så er det at vente i evigheder på at der bliver trukket subjektive streger i VAR-rummet, for at vurdere, om der var offside ved en scoring eller opspillet til den. Subjektive streger, som eksempelvis førte til underkendelse af Henderson scoring til 3-2 mod Everton, så slutresultatet blev 2-2 for denne her "offside":
Billede
Ellers har jeg ikke så meget at sige op til Hammers kampen, andet end at der skal 3 point på kontoen. Hammers har været dårlige hele sæsonen, først under Lopetegui, og Graham Potter har ikke gjort det meget bedre. De er dog ikke i fare for at rykke ned, da de tre oprykkere fra sidste sæson er så ringe, at de ryger direkte retur til The Championship.
Så vi skal bare have 3 point! SLUT!

Indbyrdes statistik PL:
Billede

5 sidste indbyrdes opgør PL
Billede

Formbarometer PL
Billede

Statistik for sæsonen indtil nu i PL:
Billede

Liverpool
Jeg kan ikke se det anderledes, end at vi stiller sådan her op:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Re: LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde

Indlæg af mortenbak » fredag, 11. apr, 2025 06:43

SEJR!

udover en sejr, så håber jeg inderligt, at drengene og Slot begynder at vise noget vindervilje, gejst og fight og løfter niveauet til et højere gear.
Jeg må indrømme, (meget forkælet og utaknemligt) at jeg har haft en lidt øv fornemmelse, ved at se vores kampe, den sidste tid.
Og det er jo helt sort, når vi ligger lunt i svinget til at tage titlen og burde "flyve" på en sky af lykke.

Jeg håber Fulham nederlaget er blevet taget til efterretning af spillerne med et kig i spejlet.

Jeg kan som sådan sagtens acceptere et nederlag i nogle kampe, det er kun forventeligt i en liga som Premier Leaugue.
Jeg har dog svært ved at acceptere det, når det ligner at holdet ikke møder op og fighter og nogle spillere ligner at selvfedme og hovmod, står i vejen for deres præstation. Fair nok at have off dage - men så kæmper du til blodet sprøjter indtil du bliver pillet ud.
Vi har 11 point og alt andet lige, burde det betyde et "sikkert" mesterskab.... måske er det også det, som ligger i baghovedet på spillerne. Det kan bare hurtigt gå den forkerte vej, hvis Arsenal lugter blod og vi samtidig bliver ved med de her uinspirerede og middelmådige præstationer.

Indsnævring af forspringet kan hurtigt sætte sig på psyken. (ligesom det er ved at gøre hos mig :lol: )

YNWA KOM SÅ DRENGE

pingel

Indlæg af pingel » fredag, 11. apr, 2025 19:51

Vi fører formbarometret for de sidste 10 kampe i PL, så helt galt er det altså ikke. Men ja, det er nu den skal sættes på plads!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 11. apr, 2025 20:43

Salah går amok søndag. Den nye kontrakt skal fejres, presset er væk og han er klar til at spille fodbold igen. Det bliver en fest
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. apr, 2025 09:30

Emmy skrev:
fredag, 11. apr, 2025 20:43
Salah går amok søndag. Den nye kontrakt skal fejres, presset er væk og han er klar til at spille fodbold igen. Det bliver en fest
Skal vi tage et væddemål på, at det ikke sker?
...og at jeg (som AJJ så venligt postulerer ;) )virkelig er en Grumpy Old Man?

Det sidste kan jeg dokumentere med et billede fra den sidst afholdte Quiz på vores lokale Sportscafé Gluds, hvor mit/vores Quiz-hold Grumpy Old Men (igen) vandt. Det er yours truly i den pæne trøje:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 12. apr, 2025 10:50

Cynwal skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 09:30
Emmy skrev:

Det sidste kan jeg dokumentere med et billede fra den sidst afholdte Quiz på vores lokale Sportscafé Gluds, hvor mit/vores Quiz-hold Grumpy Old Men (igen) vandt. Det er yours truly i den pæne trøje:
Billede
Væddemål accepteret gamle sure mand :lol:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. apr, 2025 10:56

Emmy skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 10:50
Cynwal skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 09:30
Emmy skrev:

Billede
Væddemål accepteret gamle sure mand :lol:
Modtaget og accepteret! Jeg foreslår vi vædder om håneretten, de logistiske udfordringer taget i betragtning. .... og så er der vel ingen grund til vi skal udfordre vores likviditet. Jeg har lige påbegyndt en badeværelsesrenovering, og pengene fosser jo ud hurtigere (næsten) end den ugentlige lønoverførsel til Mo Salah.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. apr, 2025 11:06

@Cynwal:

Grænser dit profilbillede ikke til det vi unge kalder catfishing, hva Steve?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 12. apr, 2025 11:08

Cynwal skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 10:56
Jeg har lige påbegyndt en badeværelsesrenovering, og pengene fosser jo ud hurtigere (næsten) end den ugentlige lønoverførsel til Mo Salah.
Håber at dit horn i siden på Mo bliver et running theme fremover :lol:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. apr, 2025 13:07

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 11:06
@Cynwal:

Det kan kun være catfishing, hvis du ikke har indsigt eller smag til at vurdere, hvem der har den kønneste trøje på på billedet.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 12. apr, 2025 13:13

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 11:08
Cynwal skrev:
Jeg har lige påbegyndt en badeværelsesrenovering, og pengene fosser jo ud hurtigere (næsten) end den ugentlige lønoverførsel til Mo Salah.
Jeg håber i DEN GRAD, at jeg de næste 2 år skal rives i næsen og konstant mindes om, at jeg tvivlede på det kloge i at forlænge Mo Salahs kontrakt. Jeg vil da 20 gange hellere have noget røg, for at have turdet udtrykke min mening, som så potentielt viser sig at være forkert, hvis det så samtidig betyder, at Salah ikke er "mæt af dage" men fortsætter med at score, som han har gjort i denne sæson. ........og for i øvrigt mener jeg stadig, at Gyökeres ville være den perfekte, kolde "brøndgraverrøv" foran kassen, som kunne sikre at Mo kommer omkring de 20 assists på de kommende sæsoner. .....men det ser jo desværre ud til, at gunners løber med ham
Vi SMADRER det PIShold !

pingel

Indlæg af pingel » lørdag, 12. apr, 2025 20:26

3 sejre påkrævet - lad os tage en her…

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 12. apr, 2025 22:10

Vi mangler 7 kampe. Lad os gå efter at vinde dem alle sammen. Vi skal ikke efterlade nogen som helst tvivl om hvem der er de sande mestre.

Vi gør det The Liverpool Way!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. apr, 2025 08:00

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 11:08
Cynwal skrev:
Har man sagt "A" kan man lige så godt sige "B", så lad mig fortsætte mit rant:

Har gravet i lidt statistik, og den er ikke køn læsning for de sidste 4 kampe, hvor Mo Salah virker helt ude af form. Det kan selvfølgelig ske for alle spillere i løbet af en sæson, at der kommer en midlertidig formnedgang, og det bliver selvfølgelig mere mærkbart, når man kommer fra et så højt output niveau på scoringer og assists, som Mo Salah gør.

Her er Mo's afslutninger i de sidste 4 kampe:
Billede
Salah har præsteret i gns 1,39 skud/afslutninger, heraf 0,46 på mål og en xG på 0,25/kamp i de sidste 4 kampe. Hans gns for sæsonen er til sammenligning: 3,62 skud/afslutninger, heraf 1,81 på mål og en xG på 0,72.
Det ser heller ikke for godt ud med hans chance-skabning for medspillerne. I de sidste 4 kampe har han skabt 0.93 chancer pr. kamp og en xA (expected Assist) på 0,09, hvor hans tal for hele sæsonen er i gns 2,2 chancer pr kamp og xA på 0,25

Lad os se, om han får vendt bøtten i dag mod Potters Hammers. Jeg tvivler ...........
..............men æder gerne mine ord i mig igen
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 13. apr, 2025 08:04

Cynwal skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 13:07
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 12. apr, 2025 11:06
@Cynwal:

Det kan kun være catfishing, hvis du ikke har indsigt eller smag til at vurdere, hvem der har den kønneste trøje på på billedet.
NU fes den ind, hvad du mener, så lad mig kommentere:
Jeg skal lige høre om det er Catfishing Paolo "Slikhår" jeg snakker med.........?
Mon ikke der er langt mere punani i at ligne en cool, modebevidst milaneser, frem for en studentikos 70'er flipper med en kæmpe skovsnegls moustache?
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar