LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde
Re: LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde
2. halvleg var da godt nok til en grumpiness faktor på 9 (ud af 10). Det var jo Wolves kampen om igen. Der skal sørme ikke meget til at bringe holdet helt fra koncepterne for tiden.
Og forskellen på Alisson og Kelleher bliver virkeligt udstillet i den slags kampe.
Må sige, at skuffelsen over CL har ændret sig noget. For vi ville da absolut ikke være i stand til at kæmpe på to fronter i den her periode.
Leicester og Spurs hjemme bør give 6 point. Det tror jeg kan give nogle gode kampe mod Chelsea og Arsenal. Kunne være fint med de 90 point. Noget Arteta ikke har nået indtil nu.
Og forskellen på Alisson og Kelleher bliver virkeligt udstillet i den slags kampe.
Må sige, at skuffelsen over CL har ændret sig noget. For vi ville da absolut ikke være i stand til at kæmpe på to fronter i den her periode.
Leicester og Spurs hjemme bør give 6 point. Det tror jeg kan give nogle gode kampe mod Chelsea og Arsenal. Kunne være fint med de 90 point. Noget Arteta ikke har nået indtil nu.
Det er jo også svært at kæmpe på flere fronter når Slot kun bruger ~13-14 spillere regelmæssigt.AJJ skrev: ↑mandag, 14. apr, 2025 11:562. halvleg var da godt nok til en grumpiness faktor på 9 (ud af 10). Det var jo Wolves kampen om igen. Der skal sørme ikke meget til at bringe holdet helt fra koncepterne for tiden.
Skulle vi kæmpe på flere fronter skal vi mindst have 16-17 mand der får regelmæssig spilletid, eller være usandsynligt heldige.
Selv på en front rotere Slot for lidt i forhold til hvad han nok burde, og det fungere kun fordi vi har været forskånede fra skader til nøglespillere.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Er det Mo Salahs præstation du har fat i der........?

Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja det var en neglebidende omgang, især 2. halvleg, omend Robbo/VvD´s klumpedumpeaktion jo heldigvis endte med kun at være til at grine af ...
Jeg kan simpelthen ikke tro at det er fysisk træthed, der gør at vi går sådan i baglås mod slutningen. En uges pause mellem kampene bør i min optik være nok til at kroppen kan nå at restituere. Mental træthed, tjah, måske, men det er vel en udfordring for alle hold efter en lang sæson og burde ikke ramme os hårdere end alle andre.
Måske handler det snarere om det, der på godt tysk hedder "Angst vor den Siegen", altså at når målstregen er så snublende tæt på, så bliver frygten for at tabe større end trangen til at vinde. Hvis det er tilfældet, så kan vi (forhåbentlig) glæde os til et festfyrværkeri i de sidste kampe, når titlen endegyldigt er i hus, hvilket den formentlig sker om senest 3 uger.
Jeg kan simpelthen ikke tro at det er fysisk træthed, der gør at vi går sådan i baglås mod slutningen. En uges pause mellem kampene bør i min optik være nok til at kroppen kan nå at restituere. Mental træthed, tjah, måske, men det er vel en udfordring for alle hold efter en lang sæson og burde ikke ramme os hårdere end alle andre.
Måske handler det snarere om det, der på godt tysk hedder "Angst vor den Siegen", altså at når målstregen er så snublende tæt på, så bliver frygten for at tabe større end trangen til at vinde. Hvis det er tilfældet, så kan vi (forhåbentlig) glæde os til et festfyrværkeri i de sidste kampe, når titlen endegyldigt er i hus, hvilket den formentlig sker om senest 3 uger.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tror du rammer hovedet på sømmet og det var også påfaldende, de kunne gå fra at ligne trætte mænd der prøvede at forsvare en 1-0 hjem, før reduceringen - til at de efter reduceringen pludselig kunne dominere og kæmpe igen.Sledgehammer skrev: ↑mandag, 14. apr, 2025 17:52Ja det var en neglebidende omgang, især 2. halvleg, omend Robbo/VvD´s klumpedumpeaktion jo heldigvis endte med kun at være til at grine af ...
I så fald bør der kigges på vores "psykologiske" setup. Vi fører med 13 point!! Det er jo helt uhørt og bør jo være "al den og mere til" komfort, der burde give ro til at køre den sikkert hjem uden nervøs slingervals. Jeg tør da slet ikke tænke på kommende sæsoner, hvor det må forventes at topstriden bliver meget tættere. I år er jo et mesterskab billigt til salg i og med at alle de andre top6 hold, jo har underpræsteret.TG12 skrev: ↑mandag, 14. apr, 2025 18:52Tror du rammer hovedet på sømmet og det var også påfaldende, de kunne gå fra at ligne trætte mænd der prøvede at forsvare en 1-0 hjem, før reduceringen - til at de efter reduceringen pludselig kunne dominere og kæmpe igen.Sledgehammer skrev: ↑mandag, 14. apr, 2025 17:52Ja det var en neglebidende omgang, især 2. halvleg, omend Robbo/VvD´s klumpedumpeaktion jo heldigvis endte med kun at være til at grine af ...
Ifht kommende sæsoner under Slot, så håber jeg dælme at han bruger sin trup noget mere. Det kan jo ikke være rigtigt at vi kun har 12-13 mand, der er gode nok.... slet ikke med de præstationer, vi ser PT. Det må fandme også sætte sig i de spillere, der ikke får spilletid, at se "de udvalgte" klovne rundt og ligne hovedløse høns uden at det har konsekvenser.
Slot forventer vel ikke at FSG hiver pungen frem og giver ham 7-8 nye spillere, der kan presse på for en startplads i næste sæson.
Hvordan gjorde han i Feyenoord ?
Er det Slot´s måde at sige til FSG, at vi skal ud og shoppe stort ? Så bliver han nok slemt skuffet.
Uanset kan det ikke forventes at klare sig igennem en "normal" sæson i PL med 12-13 spillere.
Nå lad os håbe at vi får hevet de 2 sejre hjem i de næste 2 kampe, så "preseason" kan starte tidligt.
Han gik ned med et brag sammen med resten af holdet!
Men uden ham ingen sejr. Vi er blevet så vant til de milimeter præcise ydersideafleveringer mellem målmand og forsvarere, hvor det bare er et tap in for Jota, Diaz osv. Men det er jo absolut
verdensklasse,
Men med til begejstring over verdensklassen har også altid fulgt frustrationer over for let mistede bolde og slappe afslutninger. Det vil altid være en del af Salahs spil.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Vi er langtfra helt uenige. Hans utallige, kiksede dribleforsøg, helkiksede "signatur-afslutninger" mod det lange hjørne, boldtab på første berøring osv. osv. har slidt hårdt på min grumpy-natur. Men NÅR han lykkes, så kan han altså nogen ting med afleveringer, som er fuldt på højde med prime De Bruyne, Gerrard m.fl.AJJ skrev: ↑tirsdag, 15. apr, 2025 08:31Han gik ned med et brag sammen med resten af holdet!
Men uden ham ingen sejr. Vi er blevet så vant til de milimeter præcise ydersideafleveringer mellem målmand og forsvarere, hvor det bare er et tap in for Jota, Diaz osv. Men det er jo absolut
verdensklasse,
Men med til begejstring over verdensklassen har også altid fulgt frustrationer over for let mistede bolde og slappe afslutninger. Det vil altid være en del af Salahs spil.
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg strammer den til, at uden Mo havde vi ikke stået hvor vi står i dag, hvor PrL-titlen er noget der ligner en formssag med 6 spillerunder tilbage. Ja, han har haft et formdyk på det seneste, ligesom resten af holdet, men uden ham havde vi på dette tidspunkt formentlig kæmpet hårdt for bare en plads i top 4.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 15. apr, 2025 10:43Vi er langtfra helt uenige. Hans utallige, kiksede dribleforsøg, helkiksede "signatur-afslutninger" mod det lange hjørne, boldtab på første berøring osv. osv. har slidt hårdt på min grumpy-natur. Men NÅR han lykkes, så kan han altså nogen ting med afleveringer, som er fuldt på højde med prime De Bruyne, Gerrard m.fl.AJJ skrev: ↑tirsdag, 15. apr, 2025 08:31Han gik ned med et brag sammen med resten af holdet!
verdensklasse,
Jeg er glad for at han har forlænget aftalen, således at han nok afslutter den seriøse del (hej, USA, Kina, Saudi m.fl.) af karrieren hos os

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Du strammer den overhovedet ikke. Vi havde ikke stået her uden Mo Salah og sådan er det.Sledgehammer skrev:Jeg strammer den til, at uden Mo havde vi ikke stået hvor vi står i dag, hvor PrL-titlen er noget der ligner en formssag med 6 spillerunder tilbage. Ja, han har haft et formdyk på det seneste, ligesom resten af holdet, men uden ham havde vi på dette tidspunkt formentlig kæmpet hårdt for bare en plads i top 4.Cynwal skrev: ↑tirsdag, 15. apr, 2025 10:43Vi er langtfra helt uenige. Hans utallige, kiksede dribleforsøg, helkiksede "signatur-afslutninger" mod det lange hjørne, boldtab på første berøring osv. osv. har slidt hårdt på min grumpy-natur. Men NÅR han lykkes, så kan han altså nogen ting med afleveringer, som er fuldt på højde med prime De Bruyne, Gerrard m.fl.AJJ skrev: ↑tirsdag, 15. apr, 2025 08:31Han gik ned med et brag sammen med resten af holdet!
verdensklasse,
Jeg er glad for at han har forlænget aftalen, således at han nok afslutter den seriøse del (hej, USA, Kina, Saudi m.fl.) af karrieren hos os![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
And that's the way the cookie crumbles. Fact
"We're not racist, we only hate the mancs"