LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
10
43%
84 – Conor Bradley ud i 68. min
3
13%
5 - Ibrahima Konaté
1
4%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ud i 59. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
5
22%
17 - Curtis Jones ud i 68. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 84. min
2
9%
20 - Diogo Jota ud i 59. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
2
9%
26 – Andy Robertson ind i 59. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 59. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 68. min.
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 84. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 23

AJJ

Re: LFC - West Ham United FC >> Kamptråden PL 32. spillerunde

Indlæg af AJJ » mandag, 14. apr, 2025 11:56

2. halvleg var da godt nok til en grumpiness faktor på 9 (ud af 10). Det var jo Wolves kampen om igen. Der skal sørme ikke meget til at bringe holdet helt fra koncepterne for tiden.

Og forskellen på Alisson og Kelleher bliver virkeligt udstillet i den slags kampe.

Må sige, at skuffelsen over CL har ændret sig noget. For vi ville da absolut ikke være i stand til at kæmpe på to fronter i den her periode.

Leicester og Spurs hjemme bør give 6 point. Det tror jeg kan give nogle gode kampe mod Chelsea og Arsenal. Kunne være fint med de 90 point. Noget Arteta ikke har nået indtil nu.

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 14. apr, 2025 12:24

AJJ skrev:
mandag, 14. apr, 2025 11:56
2. halvleg var da godt nok til en grumpiness faktor på 9 (ud af 10). Det var jo Wolves kampen om igen. Der skal sørme ikke meget til at bringe holdet helt fra koncepterne for tiden.

Og forskellen på Alisson og Kelleher bliver virkeligt udstillet i den slags kampe.

Må sige, at skuffelsen over CL har ændret sig noget. For vi ville da absolut ikke være i stand til at kæmpe på to fronter i den her periode.

Leicester og Spurs hjemme bør give 6 point. Det tror jeg kan give nogle gode kampe mod Chelsea og Arsenal. Kunne være fint med de 90 point. Noget Arteta ikke har nået indtil nu.
Det er jo også svært at kæmpe på flere fronter når Slot kun bruger ~13-14 spillere regelmæssigt.

Skulle vi kæmpe på flere fronter skal vi mindst have 16-17 mand der får regelmæssig spilletid, eller være usandsynligt heldige.

Selv på en front rotere Slot for lidt i forhold til hvad han nok burde, og det fungere kun fordi vi har været forskånede fra skader til nøglespillere.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 14. apr, 2025 13:34

AJJ skrev:
2. halvleg var da godt nok til en grumpiness faktor på 9 (ud af 10).
Er det Mo Salahs præstation du har fat i der........? ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 14. apr, 2025 17:52

Ja det var en neglebidende omgang, især 2. halvleg, omend Robbo/VvD´s klumpedumpeaktion jo heldigvis endte med kun at være til at grine af ...

Jeg kan simpelthen ikke tro at det er fysisk træthed, der gør at vi går sådan i baglås mod slutningen. En uges pause mellem kampene bør i min optik være nok til at kroppen kan nå at restituere. Mental træthed, tjah, måske, men det er vel en udfordring for alle hold efter en lang sæson og burde ikke ramme os hårdere end alle andre.

Måske handler det snarere om det, der på godt tysk hedder "Angst vor den Siegen", altså at når målstregen er så snublende tæt på, så bliver frygten for at tabe større end trangen til at vinde. Hvis det er tilfældet, så kan vi (forhåbentlig) glæde os til et festfyrværkeri i de sidste kampe, når titlen endegyldigt er i hus, hvilket den formentlig sker om senest 3 uger.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

TG12

Indlæg af TG12 » mandag, 14. apr, 2025 18:52

Sledgehammer skrev:
mandag, 14. apr, 2025 17:52
Ja det var en neglebidende omgang, især 2. halvleg, omend Robbo/VvD´s klumpedumpeaktion jo heldigvis endte med kun at være til at grine af ...

Jeg kan simpelthen ikke tro at det er fysisk træthed, der gør at vi går sådan i baglås mod slutningen. En uges pause mellem kampene bør i min optik være nok til at kroppen kan nå at restituere. Mental træthed, tjah, måske, men det er vel en udfordring for alle hold efter en lang sæson og burde ikke ramme os hårdere end alle andre.

Måske handler det snarere om det, der på godt tysk hedder "Angst vor den Siegen", altså at når målstregen er så snublende tæt på, så bliver frygten for at tabe større end trangen til at vinde. Hvis det er tilfældet, så kan vi (forhåbentlig) glæde os til et festfyrværkeri i de sidste kampe, når titlen endegyldigt er i hus, hvilket den formentlig sker om senest 3 uger.
Tror du rammer hovedet på sømmet og det var også påfaldende, de kunne gå fra at ligne trætte mænd der prøvede at forsvare en 1-0 hjem, før reduceringen - til at de efter reduceringen pludselig kunne dominere og kæmpe igen.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 15. apr, 2025 06:18

TG12 skrev:
mandag, 14. apr, 2025 18:52
Sledgehammer skrev:
mandag, 14. apr, 2025 17:52

Tror du rammer hovedet på sømmet og det var også påfaldende, de kunne gå fra at ligne trætte mænd der prøvede at forsvare en 1-0 hjem, før reduceringen - til at de efter reduceringen pludselig kunne dominere og kæmpe igen.
I så fald bør der kigges på vores "psykologiske" setup. Vi fører med 13 point!! Det er jo helt uhørt og bør jo være "al den og mere til" komfort, der burde give ro til at køre den sikkert hjem uden nervøs slingervals. Jeg tør da slet ikke tænke på kommende sæsoner, hvor det må forventes at topstriden bliver meget tættere. I år er jo et mesterskab billigt til salg i og med at alle de andre top6 hold, jo har underpræsteret.

Ifht kommende sæsoner under Slot, så håber jeg dælme at han bruger sin trup noget mere. Det kan jo ikke være rigtigt at vi kun har 12-13 mand, der er gode nok.... slet ikke med de præstationer, vi ser PT. Det må fandme også sætte sig i de spillere, der ikke får spilletid, at se "de udvalgte" klovne rundt og ligne hovedløse høns uden at det har konsekvenser.
Slot forventer vel ikke at FSG hiver pungen frem og giver ham 7-8 nye spillere, der kan presse på for en startplads i næste sæson.
Hvordan gjorde han i Feyenoord ?
Er det Slot´s måde at sige til FSG, at vi skal ud og shoppe stort ? Så bliver han nok slemt skuffet.
Uanset kan det ikke forventes at klare sig igennem en "normal" sæson i PL med 12-13 spillere.

Nå lad os håbe at vi får hevet de 2 sejre hjem i de næste 2 kampe, så "preseason" kan starte tidligt.

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 15. apr, 2025 08:31

Cynwal skrev:
mandag, 14. apr, 2025 13:34
AJJ skrev:
Han gik ned med et brag sammen med resten af holdet!

Men uden ham ingen sejr. Vi er blevet så vant til de milimeter præcise ydersideafleveringer mellem målmand og forsvarere, hvor det bare er et tap in for Jota, Diaz osv. Men det er jo absolut
verdensklasse,

Men med til begejstring over verdensklassen har også altid fulgt frustrationer over for let mistede bolde og slappe afslutninger. Det vil altid være en del af Salahs spil.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 15. apr, 2025 10:43

AJJ skrev:
tirsdag, 15. apr, 2025 08:31
Cynwal skrev:
AJJ skrev:

Men uden ham ingen sejr. Vi er blevet så vant til de milimeter præcise ydersideafleveringer mellem målmand og forsvarere, hvor det bare er et tap in for Jota, Diaz osv. Men det er jo absolut
verdensklasse,

Men med til begejstring over verdensklassen har også altid fulgt frustrationer over for let mistede bolde og slappe afslutninger. Det vil altid være en del af Salahs spil.
Vi er langtfra helt uenige. Hans utallige, kiksede dribleforsøg, helkiksede "signatur-afslutninger" mod det lange hjørne, boldtab på første berøring osv. osv. har slidt hårdt på min grumpy-natur. Men NÅR han lykkes, så kan han altså nogen ting med afleveringer, som er fuldt på højde med prime De Bruyne, Gerrard m.fl.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 15. apr, 2025 12:23

Cynwal skrev:
tirsdag, 15. apr, 2025 10:43
AJJ skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:

verdensklasse,

Vi er langtfra helt uenige. Hans utallige, kiksede dribleforsøg, helkiksede "signatur-afslutninger" mod det lange hjørne, boldtab på første berøring osv. osv. har slidt hårdt på min grumpy-natur. Men NÅR han lykkes, så kan han altså nogen ting med afleveringer, som er fuldt på højde med prime De Bruyne, Gerrard m.fl.
Jeg strammer den til, at uden Mo havde vi ikke stået hvor vi står i dag, hvor PrL-titlen er noget der ligner en formssag med 6 spillerunder tilbage. Ja, han har haft et formdyk på det seneste, ligesom resten af holdet, men uden ham havde vi på dette tidspunkt formentlig kæmpet hårdt for bare en plads i top 4.

Jeg er glad for at han har forlænget aftalen, således at han nok afslutter den seriøse del (hej, USA, Kina, Saudi m.fl.) af karrieren hos os :love3: :gunfire:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 15. apr, 2025 16:40

Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:
tirsdag, 15. apr, 2025 10:43
AJJ skrev:
Cynwal skrev:
AJJ skrev:

verdensklasse,

Jeg strammer den til, at uden Mo havde vi ikke stået hvor vi står i dag, hvor PrL-titlen er noget der ligner en formssag med 6 spillerunder tilbage. Ja, han har haft et formdyk på det seneste, ligesom resten af holdet, men uden ham havde vi på dette tidspunkt formentlig kæmpet hårdt for bare en plads i top 4.

Jeg er glad for at han har forlænget aftalen, således at han nok afslutter den seriøse del (hej, USA, Kina, Saudi m.fl.) af karrieren hos os :love3: :gunfire:
Du strammer den overhovedet ikke. Vi havde ikke stået her uden Mo Salah og sådan er det.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 15. apr, 2025 18:02

And that's the way the cookie crumbles. Fact
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar