Leicester City FC - LFC >> Kamptråden PL runde 33

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
11%
84 – Conor Bradley ud I 70. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
11%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
1
11%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 70 min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 94. min.
2
22%
18 – Cody Gakpo ud I 59. min.
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind i 59. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 70. min.
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 70. min.
4
44%
17 - Curtis Jones ind i 94. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

TG12

Re: Leicester City FC - LFC >> Kamptråden PL runde 33

Indlæg af TG12 » mandag, 21. apr, 2025 17:24

mortenbak skrev:
mandag, 21. apr, 2025 06:50
Nå ja 3 point er 3 point.
Ellers må jeg konstatere endnu en meget middelmådig indsats. Som jeg har udtrykt før, så nager det mig sgu, at overvære de her pauvre forestillinger.
De næste 3 kampe er mod relativt gode modstandere, som har tænkt sig at slå Liverpool med alt hvad de har tilbage.
Som vi spiller pt vil jeg ikke antage at vi "bare" slår Spurs på Anfield uden videre. Men jeg vil håbe det for de fans der er så heldige at kunne være på Anfield.

Hvornår åbner transfervinduet ? Og er der kommet nye regler ?

YNWA
Vi skal simpelthen slå Spurs i weekenden.

Spurs er pivringe denne sæson, de har intet at spille for - Anfield og spillerne bør være Max tændte på at forsegle titlen.

Om vi så taber resten gør mig ikke en skid, men den sæt og match bold i weekenden må vi ikke smide væk.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 21. apr, 2025 17:38

YNWA! skrev:
mandag, 21. apr, 2025 16:03
JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 20. apr, 2025 22:05
Har vi en update på udeblivelsen af Chiesa? Hverken Jota eller Nunez er bedre end Chiesa. Jota er helt på månen igen i dag og brænder skammeligt mange forsøg.
Han er ikke skadet. Han var bare ikke i truppen.
Hmm. Lugter vel af exit til sommer så.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 21. apr, 2025 17:50

Har det ikke lugtet af det lige siden han kom til klubben? Han har jo aldrig nogensinde fået en reel chance. Han ryger retur til Italien
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 21. apr, 2025 19:51

Emmy skrev:
mandag, 21. apr, 2025 17:50
Har det ikke lugtet af det lige siden han kom til klubben? Han har jo aldrig nogensinde fået en reel chance. Han ryger retur til Italien
Tror lidt jeg har haft et stille håb om, at vi blot gav ham tid til for alvor at komme op i gear og vende sig til tempoet. Den mulighed foreligger jo sådan set stadig, men pilen peger jo nu nok den anden retning desværre. Kan ellers virkelig godt lide ham, så ville synes det var synd.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJJ

Indlæg af AJJ » mandag, 21. apr, 2025 21:40

TG12 skrev:
mandag, 21. apr, 2025 17:24
mortenbak skrev:
mandag, 21. apr, 2025 06:50
Nå ja 3 point er 3 point.
Ellers må jeg konstatere endnu en meget middelmådig indsats. Som jeg har udtrykt før, så nager det mig sgu, at overvære de her pauvre forestillinger.
De næste 3 kampe er mod relativt gode modstandere, som har tænkt sig at slå Liverpool med alt hvad de har tilbage.
Som vi spiller pt vil jeg ikke antage at vi "bare" slår Spurs på Anfield uden videre. Men jeg vil håbe det for de fans der er så heldige at kunne være på Anfield.

Hvornår åbner transfervinduet ? Og er der kommet nye regler ?

YNWA
Vi skal simpelthen slå Spurs i weekenden.

Spurs er pivringe denne sæson, de har intet at spille for - Anfield og spillerne bør være Max tændte på at forsegle titlen.

Om vi så taber resten gør mig ikke en skid, men den sæt og match bold i weekenden må vi ikke smide væk.
Og de har Bodø/Glimt i semi i Europa League om torsdagen. Deres fokus vil være 100% på den kamp. Kampen mod os skal lidt bare overstås.

TG12

Indlæg af TG12 » tirsdag, 22. apr, 2025 08:27

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 21. apr, 2025 19:51
Emmy skrev:
mandag, 21. apr, 2025 17:50
Tror lidt jeg har haft et stille håb om, at vi blot gav ham tid til for alvor at komme op i gear og vende sig til tempoet. Den mulighed foreligger jo sådan set stadig, men pilen peger jo nu nok den anden retning desværre. Kan ellers virkelig godt lide ham, så ville synes det var synd.
Hvis planen er at sælge ham, er det da tosset ikke at give ham tid resten af sæsonen, og håbe at han gør god figur? At han sidder ude og kukkelurer højner absolut ikke salgsprisen på ham..

Har han overhovedet nok kampe til en PL medalje?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 22. apr, 2025 13:47

Jeg tror ikke mangel på spilletid gør nogen forskel. Han står med et mesterskab i Premier Leauge og det tæller fint nok, når han sikkert skal hjem til Italien næste sæson.
Han burde blive og få en masse spilletid, men det sker ikke. Og det er mig vitterligt en gåde. Lige her er jeg ikke imponeret af Arne. Selvfølgelig kan der være grunde vi ikke kender, men det er ikke rigtig en brand der givet røg. Jeg har i hvert fald ikke hørt om problemer med ham overhovedet .
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 23. apr, 2025 09:38

Chiesa virker som en yderst sympatisk fyr med en god indstilling. Det spiller nok også ind i folks vurdering.

Men hav nu lidt tillid til den træner, der snart sikrer os et meget sjældent mesterskab i sin første sæson i klubben.

Det er fint, at Chiesa havde et godt 15 minutters indhop mod Newcastle, men Slot & co ser ham mig bekendt dag ud og dag ind til træning!

Havde han haft niveauet eller var konkurrencen som på venstre back-positionen, havde han helt sikkert spillet mere.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 23. apr, 2025 22:48

AJJ skrev:
onsdag, 23. apr, 2025 09:38
Chiesa virker som en yderst sympatisk fyr med en god indstilling. Det spiller nok også ind i folks vurdering.

Men hav nu lidt tillid til den træner, der snart sikrer os et meget sjældent mesterskab i sin første sæson i klubben.

Det er fint, at Chiesa havde et godt 15 minutters indhop mod Newcastle, men Slot & co ser ham mig bekendt dag ud og dag ind til træning!

Havde han haft niveauet eller var konkurrencen som på venstre back-positionen, havde han helt sikkert spillet mere.
Du har da helt ret i at Slot, ved og der ting vi ikke gør.

Men samtidigt må man også sige Slot virker lidt til at have “farvoritter” og sjældent lukker folk inde
Det bedste eksempel på en “farvorit” er Jota, som ingenlunde har imponeret denne sæson. Alligevel får han utroligt meget spilletid fra start. Jovist Nunez har har mildt sagt heller ikke været god. Men når begge de to 9’er er ringe, så kunne Chiesa måske prøves ? Måske ville Chiesa faktisk blive motiveret af at få lidt spilletid og det ville have en positiv effekt på hans træningsindsats ?

At han ikke lukker folk i varmen synes jeg ses ved hvor lidt de unge har fået symbolske minutter her og der - som jeg synes Klopp gav en del af.
Ligesom hans utroligt begrænsede rotation bærer præg af han lidt holder folk ude.

Det betyder ikke der ikke er tiltro til ham. Men skal han kæmpe om mere end et trofæ - bliver han nød til at arbejde med en større gruppe end 13-14 mand.

Besvar