Chelsea FC - LFC >> Kamptråden PL spillerunde 35

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
10%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 57. min.
1
10%
78 - Jarell Quansah
1
10%
4 – Virgil Van Dijk
1
10%
21 - Kostas Tsimikas ud i 83. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i 68. min
2
20%
17 - Curtis Jones
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ud i 68. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ud i 57. min.
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
3
30%
84 – Conor Bradley ind i 57. min.
1
10%
9 - Darwin Nunez ind i 57. min.
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ind i 68. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ind i 68. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 83. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 10

AJJ

Re: Chelsea FC - LFC >> Kamptråden PL spillerunde 35

Indlæg af AJJ » søndag, 04. maj, 2025 19:18

Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:00
Cynwal skrev:
søndag, 04. maj, 2025 18:57
Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. maj, 2025 18:54
Det viser jo at Slot har haft ret hele vejen igennem. Han har spillet med 14 spillere hele sæsonen, fordi resten ikke er gode nok. Elliott har bare ikke fysikken til midtbanen.
...og Darwin Nunnez kan stadig brænde de største....
Han er vildt ringe. Og hvem kaldte den først :laughin:

Spørgsmålet er om han er den ringeste angriber vi har haft? Carroll var også mega dårlig. Det samme var Diouf.
Når man som udgangspunkt altid er pessimist, så får man jo ret engang imellem.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. maj, 2025 19:19

AJJ skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:18
Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:00
Cynwal skrev:
søndag, 04. maj, 2025 18:57
Hr. Drejer skrev:
søndag, 04. maj, 2025 18:54
Det viser jo at Slot har haft ret hele vejen igennem. Han har spillet med 14 spillere hele sæsonen, fordi resten ikke er gode nok. Elliott har bare ikke fysikken til midtbanen.
...og Darwin Nunnez kan stadig brænde de største....
Han er vildt ringe. Og hvem kaldte den først :laughin:

Spørgsmålet er om han er den ringeste angriber vi har haft? Carroll var også mega dårlig. Det samme var Diouf.
Når man som udgangspunkt altid er pessimist, så får man jo ret engang imellem.

Jeg er kritisk realist, AJJ. Vi når jo frem til erkendelsen på forskellige tidspunkter, du og jeg :D
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 04. maj, 2025 19:32, rettet i alt 1 gang.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 04. maj, 2025 19:24

Quansah har ikke vist han er god nok til os i dag.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 04. maj, 2025 19:25

Han skal bare ud af vagten. Det her må være hans sidste kamp
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. maj, 2025 19:26

TG12 skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:24
Quansah har ikke vist han er god nok til os i dag.
Ja, jeg synes det er underligt med Quansah. Der er mange spillere som er blevet markant bedre under Slot, men det er ligesom om at Quansah har taget to skridt tilbage.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. maj, 2025 19:27

Jeg magter ikke at høre på de 3 vrøvlehoveder Viaskvat har hyret ind.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. maj, 2025 19:29

Man kan vel godt lidt argumentere for, at Quansah, Tsimikas, Endo, Elliott, Jones, Jota, Nunez og Chiesa er til eksamen i denne periode og i dag. Af dem er det er i mine øjne kun Endo, der er bestået. Resten ser jeg ikke have en fremtid i Liverpool. Quansah skal dog i første omgang lejes ud, for han kan måske nå at vende om på det, men resten er ikke gode nok.

van Dijk brugte stort set hele kampen på at råbe og skrige af Tsimikas.

Elliott er for langsom og for klejn.

Endo er god nok, men han har alderen imod sig.

Jones er en forfærdelig alibispiller, der er bange for at slå sig og ikke gider tage sine løb. To gange, hvor Chelsea scorer, glider Jones og i stedet for at løbe hjem ind i feltet, så lunter han bare hjem.

Jota er usynlig og en evig irritation. Han begår så mange dumme frispark og virker ikke til at læse spillet ordentligt.

Nunez kommer vi til at tabe penge på og det er der intet at gøre ved. Han skal videre. Han kan få sin karriere på ret køl igen, det bliver bare ikke i Liverpool.

Chiesa har vi kun set sporadisk, men man forstår desværre godt hvorfor, for han er ikke god nok.

Jeg forstår godt dem, der har undret sig over Slots manglende rotation, men i dag forstår jeg endnu bedre Slots manglende rotation. Der er for langt ned fra starterne til resten af kuldet.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 04. maj, 2025 19:34, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 04. maj, 2025 19:31

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:29
Man kan vel godt lidt argumentere for, at Quansah, Tsimikas, Endo, Elliott, Jones, Jota, Nunez og Chiesa er til eksamen i denne periode og i dag. Af dem er det er det kun Endo, der er bestået. Resten ser jeg ikke have en fremtid i Liverpool. Quansah skal dog i første omgang lejes ud, for han kan måske nå at vende om på det, men resten er ikke gode nok. Endo er god nok, men han har alderen imod sig.
Det er jeg meget enig i. Jeg synes det er underligt med Quansah, at han er gået så meget baglæns. Kan det være den udskiftning mod Ipswich, som pillede alt selvtillid ud af ham?

Vi får nok ikke solgt dem alle i dette vindue. Men ingen spillede sig i start-11 i dag.

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 04. maj, 2025 19:32

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:29
Man kan vel godt lidt argumentere for, at Quansah, Tsimikas, Endo, Elliott, Jones, Jota, Nunez og Chiesa er til eksamen i denne periode og i dag. Af dem er det er det kun Endo, der er bestået. Resten ser jeg ikke have en fremtid i Liverpool. Quansah skal dog i første omgang lejes ud, for han kan måske nå at vende om på det, men resten er ikke gode nok. Endo er god nok, men han har alderen imod sig.
Jeg var umiddelbart mere til bare at Sælge Quansah, sikre en videresalgsklausul plus førsteret på at købe ham tilbage. Så står vi fint såfremt han udvikler sig til en klasse spiller.

Pengene vi får ind her og nu kan passende bruges på at købe Huijsen hos Bournemouth.

Der er sjældent de lejeophold rykker noget og Huijsen ligner en der potentielt kunne tage over for VVD, da han også kan aflevere, og spille fodbold.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. maj, 2025 19:37

Om Quansah skal sælges eller lejes er for mig lidt hip som hap. Vi kan ikke få de priser der rygtes, det nægter jeg at tro.

Huijsen håber jeg også på, at vi henter. Han er dygtig, omend en lidt anderledes type end van Dijk. Håber han får lidt flere kilo på kroppen, for han er noget ranglet af statur. Han må lige forbi Leon Goretzka og få nogle tips og tricks til at buff up.
Senest rettet af JudgeArdaStudge søndag, 04. maj, 2025 19:42, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. maj, 2025 19:39

Cynwal skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:27
De er forfærdelige. Selv hende kogekonen er belastende at høre på. Alt ved det koncept er bare penge ud af vinduet. Hvad skal det til for? Vil hellere høre på Graver og Tøffe ligesom i går fx end på sådanne afdankede has-beens og en kogekone med en træls stemme. De stod sågar og vrøvlede da Arne holdt tale på Anfield, selv Robbie Fowler vrøvlede, afdankede medieliderlige has-beens hele banden, inklusiv Fowler.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. maj, 2025 19:47

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:37
Huijsen håber jeg også på, at vi henter. Han er dygtig, omend en lidt anderledes type end van Dijk. Håber han får lidt flere kilo på kroppen, for han er noget ranglet af statur.
Vores bedste forsvarsspiller i klubbens historie, kan også beskrives som en ranglet statur:

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. maj, 2025 19:49

Cynwal skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:47
JudgeArdaStudge skrev:
Huijsen håber jeg også på, at vi henter. Han er dygtig, omend en lidt anderledes type end van Dijk. Håber han får lidt flere kilo på kroppen, for han er noget ranglet af statur.
Vores bedste forsvarsspiller i klubbens historie, kan også beskrives som en ranglet statur:

Billede
Flot fyr, han er før min tid. Med undtagelse af Mølby, så synes jeg alle fodboldspillere så ranglede ud dengang?

Synes dog van Dijk har tabt lidt kulør på det billede...

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 04. maj, 2025 19:57

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:39
Cynwal skrev:
søndag, 04. maj, 2025 19:27
De er forfærdelige. Selv hende kogekonen er belastende at høre på. Alt ved det koncept er bare penge ud af vinduet. Hvad skal det til for? Vil hellere høre på Graver og Tøffe ligesom i går fx end på sådanne afdankede has-beens og en kogekone med en træls stemme. De stod sågar og vrøvlede da Arne holdt tale på Anfield, selv Robbie Fowler vrøvlede, afdankede medieliderlige has-beens hele banden, inklusiv Fowler.
Jann Arrkhe Fjordtoft :D
Vi SMADRER det PIShold !

TG12

Indlæg af TG12 » søndag, 04. maj, 2025 20:04

JudgeArdaStudge skrev:
Om Quansah skal sælges eller lejes er for mig lidt hip som hap. Vi kan ikke få de priser der rygtes, det nægter jeg at tro.

Huijsen håber jeg også på, at vi henter. Han er dygtig, omend en lidt anderledes type end van Dijk. Håber han får lidt flere kilo på kroppen, for han er noget ranglet af statur. Han må lige forbi Leon Goretzka og få nogle tips og tricks til at buff up.
Læste et sted nogle mente £50m for ham, den tror jeg ikke på.

Men når man tænker på vi fik £23m for Brewster, der udover at være topscorer til er U-who cares EM, havde spillet 3 FA Cup kampe. Så tror burde £40-45m ikke være urealistisk for Quansah. Han spillede nogenlunde fast sidste år og gjorde det godt og han er stadig kun lige blevet 22år som er meget ungt for en CB. Læg dertil premium for at have engelsk pas.

Jeg tror vi kan få en overraskende god pris for ham.

Besvar