Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden PL runde 2

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
2%
8 – Dominik Szoboszlai
10
24%
5 - Ibrahima Konaté
1
2%
4 – Virgil Van Dijk
8
20%
6 – Milos Kerkez
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
12%
17 - Curtis Jones ud i 96. min
0
Ingen stemmer
7 – Florian Wirtz ud i 80. min
1
2%
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ud i 80. min
4
10%
18 – Cody Gakpo ud i 96. min
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind I 80. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 80. min.
0
Ingen stemmer
73 – Rio Ngumoha ind i 96. min
9
22%
19 - Harvey Elliott ind i 85. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 102 min
2
5%

Afgivne stemmer: 41

Brugeravatar
Redtothebone

Re: Newcastle United FC - LFC >> Kamptråden PL runde 2

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 28. aug, 2025 10:24

Fowler89 skrev:
torsdag, 28. aug, 2025 09:29

Jeg er ved at være lidt træt af ham her, han brugte også Jotas død til at farme engagement på hans SoMe.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det har jeg sagt længe, alle burde blokere ham og ikke læse noget som helst af hvad han skriver/udgiver, det handler kun om clickbait.

Han har jo opbygget et helt team under sig der trawler nettet igennem, samt selvfølge AI robotter der indsamler viden fra andre og alt dette samlet udgiver han så, for at få sig selv til at fremstå som en transferguru.

Han er ikke en skid en transfereguru, han har bare dygtigt opsat et system der indsamler oplysninger og tjener en masse penge på det.

Hvis i hører ham tale, så bruger han også altid sådan nogle bullshit vendinger "my sources says" "what i am told" "the club will explore options" "there will be news in the comming 48 hours" osv osv han genbruger viden fra andre, får eksponering og clicks længere er den ikke, han er jo aldrig eksklusiv. Han er håndlager for agenter og som Tipsbladet har skrevet, så kan klubber og agenter betale ham for at få omtale på han mediere.

I kan læse lidt på tipsbladet her (eller bare søge lidt på nettet om ham)
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... zio-romano
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... ano-tilbud

Husk lige på han er ikke journalist - han har en master i computer science engineering.

Han er sportens svar på Salt Bae der stod med solbriller og skar gulbelagt kød og dryssede slat ned af armen, lad os håbe han får sammen skæbne.

Jeg synes han burde bliver bandlyst herinde, men bare min mening.
YNWA

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 28. aug, 2025 11:09

Redtothebone skrev:
Fowler89 skrev:
torsdag, 28. aug, 2025 09:29

Jeg er ved at være lidt træt af ham her, han brugte også Jotas død til at farme engagement på hans SoMe.

Det har jeg sagt længe, alle burde blokere ham og ikke læse noget som helst af hvad han skriver/udgiver, det handler kun om clickbait.

Han har jo opbygget et helt team under sig der trawler nettet igennem, samt selvfølge AI robotter der indsamler viden fra andre og alt dette samlet udgiver han så, for at få sig selv til at fremstå som en transferguru.

Han er ikke en skid en transfereguru, han har bare dygtigt opsat et system der indsamler oplysninger og tjener en masse penge på det.

Hvis i hører ham tale, så bruger han også altid sådan nogle bullshit vendinger "my sources says" "what i am told" "the club will explore options" "there will be news in the comming 48 hours" osv osv han genbruger viden fra andre, får eksponering og clicks længere er den ikke, han er jo aldrig eksklusiv. Han er håndlager for agenter og som Tipsbladet har skrevet, så kan klubber og agenter betale ham for at få omtale på han mediere.

I kan læse lidt på tipsbladet her (eller bare søge lidt på nettet om ham)
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... zio-romano
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generel ... ano-tilbud

Husk lige på han er ikke journalist - han har en master i computer science engineering.

Han er sportens svar på Salt Bae der stod med solbriller og skar gulbelagt kød og dryssede slat ned af armen, lad os håbe han får sammen skæbne.

Jeg synes han burde bliver bandlyst herinde, men bare min mening.
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202508 ... 00b233.png[/IMG]

Der er også den her. “Ahh ok bro”

Dybt useriøst.

AJJ

Indlæg af AJJ » torsdag, 28. aug, 2025 11:30

mortenbak skrev:
onsdag, 27. aug, 2025 22:16
Cynwal skrev:
Sledgehammer skrev:
onsdag, 27. aug, 2025 18:13
Cynwal skrev:
onsdag, 27. aug, 2025 10:17
Fun fact om Rios mål:
9 markspillere + 1 keeper rørte bolden i opspillet.
Eneste LFC spiller, som IKKE rørte bolden i opspillet, var Szoboszlai, som jo lavede sin genialitet ved netop at springe over bolden, og dermed fiksere forsvarere:
Billede
Jo mere jeg tænker over det, og jo flere gange jeg genser Rio´s scoring, jo mere funderer jeg over, hvad Szobo mon tænkte i situationen? Mon han var klar over at det var en 16-årig debutant han "overlod" bolden - og dermed chancen for at blive matchvinder men også risikoen for at blive skurk - til? I så fald vidner det jo om en nærmest grænseløs tiltro til den unge mand ... :gunfire: :clap: :clap:

Jeg tænker jo, at havde Rio brændt chancen, ville Szobo nok have fået på puklen for ikke selv at forsøge scoringen.
Jeg synes - som mange pundits også har kloget sig omkring - at Rio afsluttede på en så naturlig og kontrolleret måde, at man bare kan sr, at han er the real deal
Det var en total klasseafslutning.
Ingen slinger i valsen.
Håber han får masser af spilletid.

Ældre, erfarne angribere kunne sagtens have overtænkt (jeg kan blive matchvinder i 10 minutters overtid, jeg har tid til at tæmme bolden først..) og brændt den chance.

Men ikke den unge mand her.

Som han vist forklarede i et interview efter kampen, så har han øvet den slags afslutninger en millard gange til træning. Og så er den bold kommet dumpende, og han har ikke haft andre tanker i hovedet, end at den skulle curles ind på en firsttimer.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 29

Indlæg af YNWA! » torsdag, 28. aug, 2025 14:40

Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:
Fun fact om Rios mål:
Eneste LFC spiller, som IKKE rørte bolden i opspillet, var Szoboszlai, som jo lavede sin genialitet ved netop at springe over bolden, og dermed fiksere forsvarere:
Billede
Jo mere jeg tænker over det, og jo flere gange jeg genser Rio´s scoring, jo mere funderer jeg over, hvad Szobo mon tænkte i situationen? Mon han var klar over at det var en 16-årig debutant han "overlod" bolden - og dermed chancen for at blive matchvinder men også risikoen for at blive skurk - til? I så fald vidner det jo om en nærmest grænseløs tiltro til den unge mand ... :gunfire: :clap: :clap:

Jeg tænker jo, at havde Rio brændt chancen, ville Szobo nok have fået på puklen for ikke selv at forsøge scoringen.
Rio siger i interview efter kampen med LFCTV, at Szoboszlai havde sagt til ham i omklædningsrummet, at han håbede Rio ville stå der.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 28. aug, 2025 18:01

YNWA! skrev:
torsdag, 28. aug, 2025 14:40
Sledgehammer skrev:
Cynwal skrev:
Fun fact om Rios mål:
Billede

Rio siger i interview efter kampen med LFCTV, at Szoboszlai havde sagt til ham i omklædningsrummet, at han håbede Rio ville stå der.
...og det er jo netop den rigtige "angriber-næse" som kan dufte hvor chancerne opstår, og derfor "altid er heldige" at stå de rigtige steder, hvor bolden falder ned eller returen kommen hen og lign. ....... Gerd Müller stod (næsten) ALTID det rigtige sted. Lewandowski er også stærk i ud i den kunst, og Harry Kane.
Vi SMADRER det PIShold !

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 28. aug, 2025 18:21

Du overdriver altid vores talenter Cynwal. Husker også du var helt oppe og køre over Ben Woodburn og Rhian Brewster

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 29. aug, 2025 07:05

Fowler89 skrev:
torsdag, 28. aug, 2025 18:21
Du overdriver altid vores talenter Cynwal. Husker også du var helt oppe og køre over Ben Woodburn og Rhian Brewster BilledeBillede
Min håbløse optimisme slår til gang på gang på gang.......
Denne her gang har jeg dog ikke købt trøjer med den unge fremadstormende stjerne. Rio skal ikke rammes af Cynwals trøjeforbandelse, som forløbig har ramt Woodburn og Elliot!
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar