Burnley FC - LFC >> Kamptråden PL runde 4
- JudgeArdaStudge
Re: Burnley FC - LFC >> Kamptråden PL runde 4
Forfærdelig harambold som Burnley praktiserer. Omvendt er vi al for uskarpe og har flere, som ikke stepper op i første halvleg. En skidt halvleg af Kerkez, Mac Allister, Wirtz, Ekitike og Salah. Håber de kan oppe deres niveau, for det bliver for let at læse os, hvis alt skal komme fra Gakpo, der i øvrigt heller ikke imponerer. Gravenberch har været et lyspunkt i en langgaber af en første halvleg, han har noget af det, der skal til at lirke Burnleys defensiv op, men så snart han slipper bolden til en medspiller går det hele i stå. Nu må vi håbe, at Slot kan rette og justere lidt, så vi kan få fuld gevinst mod en virkelig dårlig modstander.
Man kan godt se, at Wirtz og Ekitike skal vende sig til tempoet og fysikken i Premier League. De skal have tid. Kerkez derimod skuffer lidt mere, for han kender alt til Premier League, men han skal selvfølgelig også lige finde fodfæste i sin nye klub, synd for ham, at han blev pillet ud, men hvis alternativet var et rødt kort, så er det nok meget godt.
Man kan godt se, at Wirtz og Ekitike skal vende sig til tempoet og fysikken i Premier League. De skal have tid. Kerkez derimod skuffer lidt mere, for han kender alt til Premier League, men han skal selvfølgelig også lige finde fodfæste i sin nye klub, synd for ham, at han blev pillet ud, men hvis alternativet var et rødt kort, så er det nok meget godt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er “sjovt” vi (jeg selv inklusiv) har sukket efter bedre boldspillere, der er mere kreative og tænkt vi nemt kunne slå de her uber defensive hold, hvis vi bare fik de typer.
Nu har vi Macca, Grav, Wirts, Ekitike med flere og vi kløjs stadig med at nedbryde disse defensive hold.
Der er ikke altid så simpelt må man sige.
Nu har vi Macca, Grav, Wirts, Ekitike med flere og vi kløjs stadig med at nedbryde disse defensive hold.
Der er ikke altid så simpelt må man sige.
Robertson vil tydeligvis ikke miste sin plads. Længe siden jeg har set ham spille så godt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Nu begynder Wirtz sgu da på noget af det små-bolds trylleri, som han kan.
Vi SMADRER det PIShold !
Salah virker ikke særlig godt kørende.
Hans afleveringer sidder skidt, han kan ikke komme uden om sin direkte modstander.
Hans afleveringer sidder skidt, han kan ikke komme uden om sin direkte modstander.
Van Dijks stil er jo afslappet, lidt halvnonchelant.
Synes Salah ligner én, der ikke tænker hurtigt nok og ikke har så god styr på teknikken for tiden.
Kom så bois!
Giv os en kasse!
Giv os en kasse!
Har de ikke haft en lang ferie?
Salah er helt væk denne sæson.
Salah lever jo nok lidt på at han kan afgøre kampe ud af ingenting.
Jeg synes bare ikke han har vist i denne sæson endnu.
Jeg synes bare ikke han har vist i denne sæson endnu.
Oliver vil igen i fokus med kun 5 min i tillæg
Jeg gider ikke høre brok over dommeren hvis vi ikke kan vinde over en så dårlig modstander. Et hold der er storfavorit til nedrykning.
Omg