Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL league fasen runde 2
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL league fasen runde 2
Det er krafteddeme da ikke et straffe det der!!!
Vi SMADRER det PIShold !
Shit det er ringe dommerarbejde
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
- JudgeArdaStudge
Det var en gave til Gala fra dommeren. Synes han er startet skidt. Han skal også give gult kort til Gala-midtbanespilleren tidligere. Til gengæld synes jeg vi viser gode takter offensivt og Wirtz er begyndt at træde i karakter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi har et par gange haft nogle fremragende førstegangsafleveringer og spil på tredjemand. Det er godt at se. Til gengæld er vi igen sårbare på dybdeboldeJudgeArdaStudge skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 21:20Det var en gave til Gala fra dommeren. Synes han er startet skidt. Han skal også give gult kort til Gala-midtbanespilleren tidligere. Til gengæld synes jeg vi viser gode takter offensivt og Wirtz er begyndt at træde i karakter.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Gala er da pivringe!
Kun vores sløseri gør at vi får lavet et kasser.
Gala har også en del fokus på hårstil….
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kun vores sløseri gør at vi får lavet et kasser.
Gala har også en del fokus på hårstil….
Dommeren er fanme ringe
- JudgeArdaStudge
Okay, han er jo voldsomt ringe den dommer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vi skal jo for fanden bare lave nogle mål
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er det ringeste vi har præsteret i Champions League i mange mange år. Hold helt op, jeg er rystet over vores niveau.
- JudgeArdaStudge
De chancer vi giver væk er jo netop chancer VI giver væk. Det er ligesom mod Crystal Palace, hvor vi også gav chancer væk, fordi vi taber bolden på risikable steder på banen.
Synes vi startede godt, men som halvlegen skred frem er den blevet fløjtet i stykker og vi er gået i stå. Det er ikke sjovt at se på os spille for tiden. Anden halvleg skal blive markant bedre ellers frygter jeg Stamford Bridge.
Synes vi startede godt, men som halvlegen skred frem er den blevet fløjtet i stykker og vi er gået i stå. Det er ikke sjovt at se på os spille for tiden. Anden halvleg skal blive markant bedre ellers frygter jeg Stamford Bridge.
Arh - vi har haft ringere kampe end denne. Vi har trods alt en xG på over én og har vist flot offensivt kombinationsspil ved flere lejligheder. Men det er rigtigt vi har det svært når kampen bliver fysisk med mange nærkampe. Galatasaray fik desuden moral af at komme foran på det yderst tynde straffe.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 21:50Det er det ringeste vi har præsteret i Champions League i mange mange år. Hold helt op, jeg er rystet over vores niveau.
Ja 100 % ringe dommer, men det er dælme vores egen skyld at vi er bagud
Xg og osv er jo ligemeget når vi ikke scorer målMysjkin skrev:Arh - vi har haft ringere kampe end denne. Vi har trods alt en xG på over én og har vist flot offensivt kombinationsspil ved flere lejligheder. Men det er rigtigt vi har det svært når kampen bliver fysisk med mange nærkampe. Galatasaray fik desuden moral af at komme foran på det yderst tynde straffe.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 21:50Det er det ringeste vi har præsteret i Champions League i mange mange år. Hold helt op, jeg er rystet over vores niveau.
- JudgeArdaStudge
Man ligger ofte som man har redt, ja.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Gala er jo ringe. De er på Superliga niveau. Utroligt, at vi ikke kan spille os uden om deres fysiske pres. Men vi flytter bolden for langsomt.Mysjkin skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 21:54Arh - vi har haft ringere kampe end denne. Vi har trods alt en xG på over én og har vist flot offensivt kombinationsspil ved flere lejligheder. Men det er rigtigt vi har det svært når kampen bliver fysisk med mange nærkampe. Galatasaray fik desuden moral af at komme foran på det yderst tynde straffe.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 21:50Det er det ringeste vi har præsteret i Champions League i mange mange år. Hold helt op, jeg er rystet over vores niveau.
Frimpong begynder jeg at tvivle voldsomt på. Han har ingen spilintelligens overhovedet. Og så stopper han med at spille for at brokke sig til dommeren, hvorefter gala spilleren løber forbi ham med bolden. Ikke godt nok.
Jeg savner Trents sukkerballer fremad i banen. De kunne få os ud af en presset situation, og vende forsvar til angreb.