Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL league fasen runde 2
Re: Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL league fasen runde 2
Synes det er skræmmende at være anden bedst, i en kamp mod en så dårlig modstander(troede faktisk gala var bedre)
Det virker som om det begynder at ramme holdet i røven, man ikke mente det skulle spilles mere end 3-4 træningskampe.
Med så mange nye spillere, og så endda på bærende pladser, kræver tid.
Jeg synes man ser masser af optræk til noget positivt, men der mangler utroligt mange automatismer at komme på plads.
Man forstår endnu ikke at spille hinanden bedre og få det bedste ud af det.
Til januar/februar kan man sikkert begynde at se tegningerne til fremtidige spil, men tror desværre vi kigger ind i et meget langt efterår, hvor bunden slet ikke er nået endnu
Det virker som om det begynder at ramme holdet i røven, man ikke mente det skulle spilles mere end 3-4 træningskampe.
Jeg synes man ser masser af optræk til noget positivt, men der mangler utroligt mange automatismer at komme på plads.
Til januar/februar kan man sikkert begynde at se tegningerne til fremtidige spil, men tror desværre vi kigger ind i et meget langt efterår, hvor bunden slet ikke er nået endnu
Aged like milk. Godt jeg ikke oddser.Fowler89 skrev:Tror sgu det bliver en nem kamp i morgen. Gala er så forfærdelig ringe i Europa kontra süperlig som de dominerer, sidst tabte de 5-1 imod Frankfurt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvor er Konate bare ringe altså, Guehi havde været det bedste indkøb
Både DR og TV2 har nogle rigtig spændende dokuer om noget helt andet end fodbold.
Som vi spiller PT er det fint bare at følge med på livescore.
Som vi spiller PT er det fint bare at følge med på livescore.
Smuk selverkendelseFowler89 skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 23:10Aged like milk. Godt jeg ikke oddser.Fowler89 skrev:Tror sgu det bliver en nem kamp i morgen. Gala er så forfærdelig ringe i Europa kontra süperlig som de dominerer, sidst tabte de 5-1 imod Frankfurt.
Hvor er Konate bare ringe altså, Guehi havde været det bedste indkøb
Jeg er overbevist om at det havde set væsentlig bedre ud hvis det var lykkedes at hente Guehi. Satans til Palace

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Retfærdigvis skal det siges at preseason blev hvis ikke ødelagt så i hvert fald kraftigt forstyrret af Jotas tragiske dødsfald.Junte skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 23:09Synes det er skræmmende at være anden bedst, i en kamp mod en så dårlig modstander(troede faktisk gala var bedre)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Den her kamp er det ringeste jeg kan mindes i CL i mange år. Vores spil hænger slet ikke sammen, vi formår ikke at sætte os på kampen overfor en rigtig dårlig modstander - som Frankfurt scorede 5 mål i mod!
Vi har et bjerg at bestige. Spillet har på intet tidspunkt kørt på skinner i denne sæson. Men nu taber vi ovenikøbet også kampene. Ja, der er ikke retfærdighed til!
Slot skal have løst vores store spillemæssige krise. Vi har store problemer, når modstanderen går fysisk til os. Wirtz kvaliteter kommer slet ikke til sin ret i vores spil, og det er tydeligt at Slot har problemer med at få ham passet ind i vores systemer. Frimpong virker langtfra til at være en fuldgod erstatning til Trent. Og Slot har ikke den store tiltro til hverken ham eller Bradley på backen, og i stedet spiller Szobo på backen, hvilket jeg synes svækker vores midtbane. Salah er helt væk – måske sidder Jota’s tragiske bortgang i ham. De var gode venner udenfor banen. Isak får vi slet ikke sat op.
Jeg er ikke bekymret endnu, men det bliver interessant at se hvordan Slot reagerer på to nederlag på én uge. Det er hans første lille krise i Liverpool.
btw: Og så er vores to bedste spillere skadet. ØV!
Vi har et bjerg at bestige. Spillet har på intet tidspunkt kørt på skinner i denne sæson. Men nu taber vi ovenikøbet også kampene. Ja, der er ikke retfærdighed til!
Slot skal have løst vores store spillemæssige krise. Vi har store problemer, når modstanderen går fysisk til os. Wirtz kvaliteter kommer slet ikke til sin ret i vores spil, og det er tydeligt at Slot har problemer med at få ham passet ind i vores systemer. Frimpong virker langtfra til at være en fuldgod erstatning til Trent. Og Slot har ikke den store tiltro til hverken ham eller Bradley på backen, og i stedet spiller Szobo på backen, hvilket jeg synes svækker vores midtbane. Salah er helt væk – måske sidder Jota’s tragiske bortgang i ham. De var gode venner udenfor banen. Isak får vi slet ikke sat op.
Jeg er ikke bekymret endnu, men det bliver interessant at se hvordan Slot reagerer på to nederlag på én uge. Det er hans første lille krise i Liverpool.
-
Frankfurt lykkedes så med at score 5 mål på en xG der er lavere end vores i dag. Og de var heldige med ikke at være kommet bagud 2-0. Så ringe er Galatasaray altså heller ikke. De fører også den tyrkiske liga med syv sejre i streg.Hr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 30. sep, 2025 23:25Den her kamp er det ringeste jeg kan mindes i CL i mange år. Vores spil hænger slet ikke sammen, vi formår ikke at sætte os på kampen overfor en rigtig dårlig modstander - som Frankfurt scorede 5 mål i mod!
Men højre back er afgjort et problem. Der er en grund til at Szoboszlai spiller pladsen - hverken Bradley eller Frimpong er helt gode nok. Bradley mangler teknik og Frimpong mangler spilforståelse. Jeg tror han er bedre som wing eller wingback.
Og ja, det er meget interessant at se hvordan Slot griber den spillemæssige krise an. Chelsea har heldigvis også problemer, så det skal nok blive festligt i weekenden.
Tak for at du lige fortæller mig hvordan man er rigtig fan. Det er du da ihvertfald kan jeg høre.
Jeg ser alle kampe fordi jeg ikke kan lade være.
Efter i aften og med din belæring vil jeg selvfølgelig ransage min sjæl og tage mig sammen.
Til info så jeg hele kampen og jeg synes det var rigtig dårlig underholdning.
-
Der gik lidt Lektor Blomme i denmortenbak skrev: ↑onsdag, 01. okt, 2025 00:49Tak for at du lige fortæller mig hvordan man er rigtig fan. Det er du da ihvertfald kan jeg høre.
Jeg ser alle kampe fordi jeg ikke kan lade være.
Efter i aften og med din belæring vil jeg selvfølgelig ransage min sjæl og tage mig sammen.
Til info så jeg hele kampen og jeg synes det var rigtig dårlig underholdning.

Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 01. okt, 2025 11:01, rettet i alt 1 gang.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Her på arbejdet har jeg een kollega (kun) som er fodboldinteresseret. Han er Brøndby-fan, så jeg har konsulteret ham her til morgen for at høre: " Hvordan er det at holde med et hold, som ikke vinder HVER gang?"
Han svarede: "Man vænner sig til det, og når man så vinder, så er glæden ekstra stor, når det sker".
Der burde således være håb for os alle, at vi kommer gennem denne krise, på toppen af tabellen i PL og stadig med i kampen om avancement i CL, som hele mennesker.
Han svarede: "Man vænner sig til det, og når man så vinder, så er glæden ekstra stor, når det sker".
Der burde således være håb for os alle, at vi kommer gennem denne krise, på toppen af tabellen i PL og stadig med i kampen om avancement i CL, som hele mennesker.
Vi SMADRER det PIShold !
Du burde også kende følelsen fra bare 15 år tilbage, eller har du glemt det?Cynwal skrev:Her på arbejdet har jeg een kollega (kun) som er fodboldinteresseret. Han er Brøndby-fan, så jeg har konsulteret ham her til morgen for at høre: " Hvordan er det at holde med et hold, som ikke vinder HVER gang?"
Fra 1990 til 2020 var der langt imellem snapsene 
2005 føltes jo sindsygt.
Ja vi skal helt sikkert huske os selv på at vi IKKE KAN vinde hvergang.
Men med verdens bedste klub forventer man det jo bare
YNWA

2005 føltes jo sindsygt.
Ja vi skal helt sikkert huske os selv på at vi IKKE KAN vinde hvergang.
Men med verdens bedste klub forventer man det jo bare

YNWA
Liverpool er slet ikke ude af CL, men der er bare krus i maskinrummet pt, Gør mest ondt med Palace nederlaget i lørdags, hvor Liverpool spillede nok 2025-26 dårligste kamp til dato. Intet shinede og Palace spillede fysisk og med god energi mod et idéforladt Liverpool hold ligesom i går i Tyrkiske heksekedel med et heldigt straffe… Til Galatasaray som fik hjælp fra dommeren til sidst hvor Konate bliver nedlagt og fik intet straffespark. Elendigt dommerpræstetion som frustrerede både spillerne og nok de fleste liverpool fans.
Nå videre. CL top-8 er stadigvæk indenfor rækkevidde, hvis man napper resten af kampene på mere end 60-70% som i går. Øv!
MoTM Alisson - Angrebet falder igennem og står til “fyring på jobbet” i den her CL gruppe kamp.
Nå videre. CL top-8 er stadigvæk indenfor rækkevidde, hvis man napper resten af kampene på mere end 60-70% som i går. Øv!
MoTM Alisson - Angrebet falder igennem og står til “fyring på jobbet” i den her CL gruppe kamp.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg husker specielt ét år under Paisley, hvor vi kun blev nr. 2!Fowler89 skrev: ↑onsdag, 01. okt, 2025 09:40Du burde også kende følelsen fra bare 15 år tilbage, eller har du glemt det?Cynwal skrev:Her på arbejdet har jeg een kollega (kun) som er fodboldinteresseret. Han er Brøndby-fan, så jeg har konsulteret ham her til morgen for at høre: " Hvordan er det at holde med et hold, som ikke vinder HVER gang?"
Vi SMADRER det PIShold !