LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 28. okt, 2025 19:45

Billede

Indgangsbøn:
Mindsanten om ikke LFC - mit i den værste krise igennem længere tid - har trukket den modstander i den lille pokal, som satte hele den perlerække af nederlag igang: Oliver Glasners Crystal Palace. Han har sgu gjort ondt på os på det sidste. Først i Community Shield 10. august på Wembley, og så 27. september på Selhurst Park, da Nketiah i overtiden scorede til 2-1.
Masochister kan se højdepunkter her:
Indbyrdes statistik:
Billede
Overordnet set, sidder LFC tungt på Palace, men det gælder ikke for de sidste 3 kampe, som det kan ses her:

Billede

Formbarometer:
Billede

Liverpool
Det er pudsigt, men i krisetider er der langt flere, som skriver her på Forum. Det er så stort set også det eneste positive der er at sige PT. Skaderne bliver flere og flere, og frustrationerne på banen bliver større og større. Jeg var klar til allerede i sidste runde af Carabao at sælge kampen, men da gik vi jo videre mod Soton, hvor Ekitiké trak sit livs dummeste røde kort, for at smide trøjen efter en ligegyldig scoring. Med så mange skader, som vi har pt - sidst er Curtis Jones også føjet til listen over tvivlsomme til denne her kamp, så skal der i hvert fald ikke gambles med en potentiel skade til Marmadashvili, så Woodman må få tjansen med at rage kastanjerne ud ad ilden, når forsvaret kikser i odækningerne.
Resten af holdet bliver en skønsom blanding af ungdom og spillere, som vi skal se om de kan blive hjulpet til at genfinde lildt form som f.eks. Mac Allister og Wirtz. Man har da lov at håbe.......

Så her er mit bud på en start-11'er:

Billede
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: LFC - Crystal Palace - Carabao Cup 8.-delsfinale

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 28. okt, 2025 20:38

Cynwal skrev:
tirsdag, 28. okt, 2025 19:45
Det er pudsigt, men i krisetider er der langt flere, som skriver her på Forum.
Haha ja! Jeg bliver en værre tastaturkriger i krisetider, så farer jeg ind på X/Twitter og revser alle, der taler negativt om Liverpool, mens jeg kaster om mig med "Warra trophy for Assna", hvis jeg ser, de holder med dem fx, for "115 charges" tilfalder selvfølgelig City fansene. Så hygger man sig i en osteklokke af mudderkast, hvor selv bold.dk må vippe på hatten over manglen på substans og indhold (også i vores liv).

Men nu har jeg slettet, hvis man kan kalde det det, når man blot kan deaktivere, min profil på Twitter og kampen i morgen? Tja, kan være jeg ser den, hvis jeg ikke har bedre at give mig til og ellers, så går det nok. God kamp derude.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 29. okt, 2025 06:48

JudgeArdaStudge skrev:Tja, kan være jeg ser den, hvis jeg ikke har bedre at give mig til og ellers, så går det nok. God kamp derude.
Der er vel ikke noget bedre end “selvpineri” på en onsdag aften Billede

Kan ikke finde ud af om jeg hælder til at vi ryger ud i den lille cup, så vi kan koncentrere os om det vigtige.
Omvendt kan det være muligheden for et trofæ i sæsonen.
Jeg kan ikke se den mulighed i de andre turneringer Pt.

Håber Slot starter Salah. De her kampe kan han så bruge som træning. Ikke PL kampe!

Ser nok kampen med ro i kroppen og håber på godt spil, mere end et godt resultat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 29. okt, 2025 07:24

Carabao Cup har aldrig sagt mig noget, og jeg ser det som en lidt ligegyldig turnering pakket ind i en allerede tæt sæson, hvor spillerne får proppet kampe ned i halsen som var det foie gras. Nu hvor FIFA også er begyndt med deres VM i klubfodbold crap burde England afskaffe Carabao Cup imo.
Derfor håber jeg også vi bruger rene reserver i denne kamp.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 29. okt, 2025 12:59

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 28. okt, 2025 20:38
Cynwal skrev:
tirsdag, 28. okt, 2025 19:45
Det er pudsigt, men i krisetider er der langt flere, som skriver her på Forum.
Haha ja! Jeg bliver en værre tastaturkriger i krisetider, så farer jeg ind på X/Twitter og revser alle, der taler negativt om Liverpool, mens jeg kaster om mig med "Warra trophy for Assna", hvis jeg ser, de holder med dem fx, for "115 charges" tilfalder selvfølgelig City fansene. Så hygger man sig i en osteklokke af mudderkast, hvor selv bold.dk må vippe på hatten over manglen på substans og indhold (også i vores liv).
Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal skrive:

Hvilken vidunderlig vidensindsigt.....
eller
Sikken sørgelig selverkendelse.....

Du ka' ta' det ;) 8-)
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar