LFC - Sunderland AFC >> Kamptråden PL runde 14

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ud i 65. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 86. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister ud i 74. min
0
Ingen stemmer
7 – Florian Wirtz
3
43%
8 – Dominik Szoboszlai
1
14%
9 – Alexander Isak ud i 86. min
1
14%
18 – Cody Gakpo ud i pausen
1
14%
11 - Mohamed Salah ind i pausen
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 65. min
0
Ingen stemmer
22 – Hugo Ekitike ind i 74. min
0
Ingen stemmer
14 - Federico Chiesa ind i 86. min.
1
14%
6 – Milos Kerkez ind i 86. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 7

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Re: LFC - Sunderland AFC >> Kamptråden PL runde 14

Indlæg af richs » onsdag, 03. dec, 2025 23:13

Holder fast i , at det bliver ikke bedre før Slot er fortid.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 03. dec, 2025 23:13

:aliboronz6:
Fowler89 skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:10
TG12 skrev:
Fowler89 skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:07
Cynwal skrev:Chuesa med årets returløb!
Gid de alle havde hans mentalitet

Sent from my iPhone using Tapatalk
Gid vores træner gad forsøge at bruge Chiesa fra start i andet end Carabao cuppen…
Hvem skulle han slå af holdet? Den hollandske Messi?

Som vi spiller kandidere Chiesa efter undertegnede sofa træners vurdering, til at slå alle udover Szobo af…

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 03. dec, 2025 23:15

Liverpool bliver Slots først og sidste top manager job..

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 03. dec, 2025 23:15

richs skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:13
Holder fast i , at det bliver ikke bedre før Slot er fortid.
Slot er da en mester træner - hvor mange andre trænere kan tage et mesterhold, købe ind for 4 milliarder og gøre dem til en midter klub.

Det er en præstation i sig selv.

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 03. dec, 2025 23:20

Oomph242 skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:15
Liverpool bliver Slots først og sidste top manager job..
Det tvivler jeg lidt på.

Af mærkværdige årsager får mange trænere en chance mere pludselig - selvom de falder igennem.

Men om de får tre er tvivlsomt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. dec, 2025 23:26

Håber Sunderland rykker ned med et brag. De har oprykkerholdets medgang lige nu. Næste sæson tror jeg, de rykker stensikkert tilbage, hvor de hører til. Usmagelig tidsudtræk og film. Liverpool var på den anden side heller ikke bedre. Det er skuffende. Anfield også underligt stille. Træls kamp og kandiderer lige nu til et af de dårligste mesterhold i historien. Videre. Indskiftningen af Salah var en kæmpe fejl. Chiesa og Ekitike skulle også have været inde noget før. Slot dumper i dag.

De er nød til at lære, hvordan de nedbryder en lav blok. Sunderland står med alle mand ved eget felt i stort set hele kampen. Det skal spillerne lære at kunne nedbryde. Det er uopfindsomt. Prøv i det mindste at spark ude fra så, så man kan forvirre og lokke modstanderen frem. Der mangler kreativitet, Wirtz viste det i glimt og det gav også pote, men de andre mangler kreativitet.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 03. dec, 2025 23:31, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 03. dec, 2025 23:27

Slot magter bare ikke Premier League.
Kampoplæg…
Kom så gutter, men husk vi skal spille igen inden længe, så spar lidt krudtet

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 03. dec, 2025 23:27

Isak er komplet usynlig.

Det er vildt at sige for jeg har bandet Nunez langt væk, men i det mindste gav hans løb noget kaos og action.

Isak, er som at spille 10 imod 11 fra start

TG12

Indlæg af TG12 » onsdag, 03. dec, 2025 23:29

mortenbak skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:27
Kampoplæg…
Kom så gutter, men husk vi skal spille igen inden længe, så spar lidt krudtet Billede

Han vil gerne hjem til konen og børnene - med et gyldent håndtryk..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. dec, 2025 23:29

TG12 skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:29
mortenbak skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:27
Kampoplæg…
Kom så gutter, men husk vi skal spille igen inden længe, så spar lidt krudtet Billede

Han vil gerne hjem til konen og børnene - med et gyldent håndtryk..
Resultatet er frustrerende, men det der er unødvendigt. Træk luft ind.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 36

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 03. dec, 2025 23:31

Man troede lige kaosset var ovre efter weekenden men så indser man bare, det er West Ham vi havde mødt.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 03. dec, 2025 23:37

Fowler89 skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:31
Man troede lige kaosset var ovre efter weekenden men så indser man bare, det er West Ham vi havde mødt.
Liverpool var virkelig ikke gode i dag, men Sunderland (som spiller destruktivt fodbold) har både taget point fra Arsenal og slået Chelsea på broen. De har den der klassiske oprykkersæson.

Brugeravatar
Mysjkin
Alder: 50

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 03. dec, 2025 23:59

JudgeArdaStudge skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:26
Håber Sunderland rykker ned med et brag. De har oprykkerholdets medgang lige nu. Næste sæson tror jeg, de rykker stensikkert tilbage, hvor de hører til. Usmagelig tidsudtræk og film. Liverpool var på den anden side heller ikke bedre. Det er skuffende. Anfield også underligt stille. Træls kamp og kandiderer lige nu til et af de dårligste mesterhold i historien. Videre. Indskiftningen af Salah var en kæmpe fejl. Chiesa og Ekitike skulle også have været inde noget før. Slot dumper i dag.

De er nød til at lære, hvordan de nedbryder en lav blok. Sunderland står med alle mand ved eget felt i stort set hele kampen. Det skal spillerne lære at kunne nedbryde. Det er uopfindsomt. Prøv i det mindste at spark ude fra så, så man kan forvirre og lokke modstanderen frem. Der mangler kreativitet, Wirtz viste det i glimt og det gav også pote, men de andre mangler kreativitet.
Vi havde 23 skud på mål - de 11 af dem blev blokeret og yderligere 8 røg ud i River Mersey. Det er ikke afslutninger udefra der mangler.
Problemet er snarere at vi spiller for langsomt og uden aggressivitet især på den sidste tredjedel. Mod slutningen kom der lidt af den savnede “sense of urgency”, men vi manglede det sidste, hvilket også er vanskeligt når de står så dybt.

Hvis vi skal tage de positive briller på så vores defensiv igen hæderlig ud. Desværre blev vi straffet for den ene fejl vi (VvD) begik. Det er lidt en forbandelse i øjeblikket. Omvendt har vi heller ikke meget held offensivt - der er ikke én gang bolden falder heldigt til os.

Og så lige lidt øffen: jeg er sindssyg træt af at vi ikke får nogen frispark. Vi fik fem på 100 minutter. Sunderland fik det dobbelte selvom det var dem der var klart mest aggressive. Det er desværre en klar tendens at vores ‘foul balance’ er negativ. Alle hold får lov til at spille hårdt mod os.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 04. dec, 2025 00:09

Mysjkin skrev:
onsdag, 03. dec, 2025 23:59

Vi havde 23 skud på mål - de 11 af dem blev blokeret og yderligere 8 røg ud i River Mersey. Det er ikke afslutninger udefra der mangler.
Problemet er snarere at vi spiller for langsomt og uden aggressivitet især på den sidste tredjedel. Mod slutningen kom der lidt af den savnede “sense of urgency”, men vi manglede det sidste, hvilket også er vanskeligt når de står så dybt.
Kan godt se din pointe, men mange af de skud var ikke ude fra. Vi havde et rigtig godt forsøg fra Szoboszlai som var et karakteristisk skud udefra, hvor modstanderen er tilpas langt nok væk til, at bolden ikke blokeres, men stort set resten var skud i og omkring feltet, hvor modstandere, som du også siger, fik dem blokeret og ellers røg op på tribunen. Jeg vil have mere og flere af de skud længere ude fra som Szoboszlai testede af, for at forvirre modstanderen og som Sunderland heldigt scorede på.

Derudover er jeg enig i, at spillet var langsomt. Det var boldflytteri fra side til side indtil tålmodigheden var opbrugt og en bold blev slynget ind i feltet uden adresse. Derudover synes jeg desværre, at al for meget spil foregik ovre ved Salah da han kom ind og han slap ikke særlig heldigt fra sin indskiftning.

Der mangler lige nu evne til at drible sin mand og indgå i små, hurtige kombinationer, der kan fange modstanderen på flade fødder. Wirtz har det, men jeg savner at se det fra flere af de andre. Ekitike viste det også og Chiesa har det også, men ham stoles, der ikke på og så savnede indlæggende også kvalitet, det samme gjorde stikningerne og andre forsøg på at spille sig ned bag Sunderlands defensiv. Det hele foregik foran dem. Evnen til at udnytte en 9er har Slot bestemt heller ikke fundet endnu, Isak var nærmest usynlig.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 04. dec, 2025 00:13

Dårlig taktik. Dårlig trænet. Manglende idéer. Nul kreativitet. Ingen vilje.

Det falder alt sammen tilbage på Arne. Jeg tror først det bliver bedre, når Arne har fået sparket. Desværre.

Besvar