Inter FC - LFC >> Kamptråden Champions League, runde 6
-
grauballemanden
- Geografisk sted: Odense
- Alder: 56
Re: Inter FC - LFC >> Kamptråden Champions League, runde 6
Det var ikke noget festfyrværkeri. Men Inter på udebane er sjældent nemt. Fedt at vi holder nullet og får 3 point. Håber spillernes humør stiger efter sejren. Meget flot indhop af Bradley synes jeg 
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!
Dejligt med en sejr. Men utroligt at to hold kan spille en så kedelige og langsom kamp.
Jeg håber ikke dette er fremtidens Liverpool stil..
Jeg håber ikke dette er fremtidens Liverpool stil..
Vel nærmere en taktisk tilfældighedHr. Drejer skrev: ↑tirsdag, 09. dec, 2025 23:02Taktisk triumf for Slot. Vi tager til Milano og vinder. Vi holder nullet. Det var en kedelig kamp. Men 3 point på udebane i Italien, er godkendt!
Lige mine tanker.
Man skal jo aldrig klage over 3 point, men det virkede bare enormt bevidst den måde vi spillede på.
Måske det også handler om at Slot, føler sædet brænder og derfor vil undgå nederlag for enhver pris ?
Det var godt nok en sløj omgang "underholdning", hvilket gjalt begge mandskaber dog - men jeg er ligeglad med Inter´s spillestil, ikke med vores.
Ja han satte da lidt fut i det, det var forfriskende. Jeg kan godt lide ham, ærgeligt han er så injury prone....grauballemanden skrev: ↑tirsdag, 09. dec, 2025 23:09Det var ikke noget festfyrværkeri. Men Inter på udebane er sjældent nemt. Fedt at vi holder nullet og får 3 point. Håber spillernes humør stiger efter sejren. Meget flot indhop af Bradley synes jeg![]()
Ifht Isak, så må han være en mand til næste sæson eller et gigantisk fejlkøb. Han er jo slet ikke med i kampen. Han er jo en spiller der skal sættes op, men det bliver han slet ikke i vores nuværende måde at spille på.
Absolut dejligt med en sejr, men kønt var det ikke.
Wirts laver et fint indhop, og viser han kan spille i de små rum. Men det er tydeligt holdet ikke kender ham godt nok endnu. Mange af de ting han gør er lidt ligeved og næsten fordi medspillerne ikke helt var klar på de afleveringer, eller positionere sig godt nok.
Wirts laver et fint indhop, og viser han kan spille i de små rum. Men det er tydeligt holdet ikke kender ham godt nok endnu. Mange af de ting han gør er lidt ligeved og næsten fordi medspillerne ikke helt var klar på de afleveringer, eller positionere sig godt nok.
Denne video kan opdateres med endnu et straffespark
https://www.youtube.com/watch?v=wHqyQBUSjo8
(kan ikke finde ud af at indlejre....)
Det ser også ud til at målmændene ved det. De går til den rigtige side hver gang, men kan bare ikke nappe den.AJJ skrev: ↑torsdag, 11. dec, 2025 13:54Denne video kan opdateres med endnu et straffespark
Hans straffe forleden var dog endnu bedre end mange af dem i videoen, da den samtidig sidder nogenlunde højt i målet.
Det er vel praktisk talt umuligt for en målmand at nå sådan et spark, selvom de går til den rigtige side.