Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 20
Re: Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 20
Nåh Arne, nu er det ikke nok at “kontrolere”
Sent from my iPhone using Tapatalk
Arne er vores Ten Hag / Solskjær.
Han vil skiftevis have 5-6 dårlige kampe hvor der snakkes om fyring. Efterfulgt af 5-6 acceptable kampe, hvor vi håber at nu er melodien genfundet - blot for at blive skuffet når vi kommer ind i den dårlige cyklus igen.
Han er ikke god nok, vi har ikke et koncept udover at flytte bolden rundt uden at skabe noget.
Han vil skiftevis have 5-6 dårlige kampe hvor der snakkes om fyring. Efterfulgt af 5-6 acceptable kampe, hvor vi håber at nu er melodien genfundet - blot for at blive skuffet når vi kommer ind i den dårlige cyklus igen.
Han er ikke god nok, vi har ikke et koncept udover at flytte bolden rundt uden at skabe noget.
Senest rettet af TG12 søndag, 04. jan, 2026 16:41, rettet i alt 1 gang.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Så er vi der igen , en chance til modstanderen og vi er bagud.
Nu bliver det enormt svært, at få point - vi er jo frygteligt ineffektive og har bolden meget langt væk fra mål.
Energi og fart og ikke præsion er elendig - vildt at så gode spillere har så lidt teknik i afleveringerne, vi kikser jo vildt mange indlæg og simple afleveringer.
Slot er ikke manden, men desværre overlever han igen og igen. Det bliver aldrig godt, fyr ham nu bare.
Nu bliver det enormt svært, at få point - vi er jo frygteligt ineffektive og har bolden meget langt væk fra mål.
Energi og fart og ikke præsion er elendig - vildt at så gode spillere har så lidt teknik i afleveringerne, vi kikser jo vildt mange indlæg og simple afleveringer.
Slot er ikke manden, men desværre overlever han igen og igen. Det bliver aldrig godt, fyr ham nu bare.
Senest rettet af richs søndag, 04. jan, 2026 16:43, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ved at være enig.TG12 skrev:Arne er vores Ten Hag / Solskjær.
Han vil skiftevis have 5-6 dårlige kampe hvor der snakkes om fyring. Efterfulgt af 5-6 acceptable kampe, hvor vi håber at nu er melodien genfundet.
Fulham spiller lige rundt om os , hurtigt og simpelt- kommer til at give flere mål.
Vi har intet system, hverken frem eller tilbage.
Forstår ikke Slot igen og igen leverer så lave taktiske evner, måske det er stædighed eller måske bare manglende evner.
Forstår ikke Slot igen og igen leverer så lave taktiske evner, måske det er stædighed eller måske bare manglende evner.
Det ligner vel snart det sidste.richs skrev:Fulham spiller lige rundt om os , hurtigt og simpelt- kommer til at give flere mål.
Vi kan jo ikke kamp efter kamp underpræstere med de spillere vi har.
-
Hr. Drejer
Hvor er det tungt at sidde og se på. Det minder mig om de forfærdelige dage med Rodgers.
Jeg er sikker på vi får Arnes “special” at se også kaldet “desperate times systemet” som er når Arne kaster alle offensive spillere ind og sætter Grav i forsvaret. Chiesa-frimpong-rio bliver løbende kastet ind omkring de 60min
-
Hr. Drejer
Hvor spiller vi forfærdelig fodbold. Det er altså helt vildt ringe! Intet tempo. Ingen kreativitet. Ingen dybdestikninger. Vi flytter bolden fra side til side. Men det er vi så også gode til.
Det er tungt at se på.
Det er tungt at se på.
Fulham spiller på ingen måder fantastisk, men er vel det klart bedste “hold” på banen.
De har en plan, kan holde på bolden når de har den, og ved hvad de skal frem i banen.
Hvis vi skal have noget ud af denne kamp, skal det komme fra individuel klasse, jeg tror simpelthen ikke holdet er sat taktisk op til at dirke op for noget.
Men det er vel helt forventeligt - desværre
De har en plan, kan holde på bolden når de har den, og ved hvad de skal frem i banen.
Hvis vi skal have noget ud af denne kamp, skal det komme fra individuel klasse, jeg tror simpelthen ikke holdet er sat taktisk op til at dirke op for noget.
Men det er vel helt forventeligt - desværre
Det her, det bliver en kamp for at komme i top4 (5). Puuha.
Vi ligger der nu ja. Men det er jo grundet vores form i de første 6-7 (six-seven
) kampe. Formen siden da er jo nærmere stregen. Whao det er rystende det her. 
Vi ligger der nu ja. Men det er jo grundet vores form i de første 6-7 (six-seven
Jeg er ikke dygtig nok til at kunne gennemskue om det er Slots taktik, eller vores spillere der ikke kan udføre den, så det vil jeg undlade at kommentere på. Men jeg er på ingen måde underholdt…
- Redtothebone
Det er godt nok skræmmende, jeg ved godt der er en del skade, men lidt stats fra først halveg 30 % vundne dueller, 0 skud på mål, 0 af 0 forsøg lykkedes af sideskift, 0 driblinger lykkedes, der er nærmest ingen løb i dybden, hvem skal Wirtz spille når han har bolden, vores presspil fungere slet slet ikke, og hjørnespark bliver bare tyret af sted uden ide og timining.
Savner seriøst Diaz og Nunez der altid gav vildskab og løb, jeg kan virkelig ikke se hvem der skal score for os i dag eneste chance er vel lidt fart og vildskab der kan komme ind med Frimpong og Chiesa.
Vinduet er åbent er det ikke nu der skal købe noget fart til holdet.
Savner seriøst Diaz og Nunez der altid gav vildskab og løb, jeg kan virkelig ikke se hvem der skal score for os i dag eneste chance er vel lidt fart og vildskab der kan komme ind med Frimpong og Chiesa.
Vinduet er åbent er det ikke nu der skal købe noget fart til holdet.
YNWA
- Redtothebone
Gakpo viser igen han slet ikke kan placere sig som angriber
YNWA