Pilen peger på Slot. Han sætter holdet. Vi har ikke en spiller på banen, som kan sætte en modspiller. Spillerne virker også til at de ikke ved hvad de skal gøre, når de har bolden - udover at aflevere til siden eller tilbage.
Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 20
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Fulham FC - LFC >> Kamptråden PL runde 20
Jeg tror desværre ikke løsningen er flere nye spillere. Vi har rigeligt med gode spillere, til at spille bedre.Redtothebone skrev: ↑søndag, 04. jan, 2026 17:21Det er godt nok skræmmende, jeg ved godt der er en del skade, men lidt stats fra først halveg 30 % vundne dueller, 0 skud på mål, 0 af 0 forsøg lykkedes af sideskift, 0 driblinger lykkedes, der er nærmest ingen løb i dybden, hvem skal Wirtz spille når han har bolden, vores presspil fungere slet slet ikke, og hjørnespark bliver bare tyret af sted uden ide og timining.
Savner seriøst Diaz og Nunez der altid gav vildskab og løb, jeg kan virkelig ikke se hvem der skal score for os i dag eneste chance er vel lidt fart og vildskab der kan komme ind med Frimpong og Chiesa.
Vinduet er åbent er det ikke nu der skal købe noget fart til holdet.
- Redtothebone
Altså seriøst et hjørnespark der rammer jorden før først Fulham spiller, hvordan kan der være så lidt fokus?
YNWA
-
Hr. Drejer
Hvad laver vi på træningsbanen?
- Redtothebone
Vi har bare 0 spiller med fart, eller jo vi har to og de sidder på bænkenmortenbak skrev: ↑søndag, 04. jan, 2026 17:24Jeg tror desværre ikke løsningen er flere nye spillere. Vi har rigeligt med gode spillere, til at spille bedre.Redtothebone skrev: ↑søndag, 04. jan, 2026 17:21Det er godt nok skræmmende, jeg ved godt der er en del skade, men lidt stats fra først halveg 30 % vundne dueller, 0 skud på mål, 0 af 0 forsøg lykkedes af sideskift, 0 driblinger lykkedes, der er nærmest ingen løb i dybden, hvem skal Wirtz spille når han har bolden, vores presspil fungere slet slet ikke, og hjørnespark bliver bare tyret af sted uden ide og timining.
Savner seriøst Diaz og Nunez der altid gav vildskab og løb, jeg kan virkelig ikke se hvem der skal score for os i dag eneste chance er vel lidt fart og vildskab der kan komme ind med Frimpong og Chiesa.
Vinduet er åbent er det ikke nu der skal købe noget fart til holdet.
YNWA
Vi er startet anden halvleg godt - og nu fik vi lidt medgang!
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
wayyyy så fik vi da den bold i kassen
Og fedt det var Wirtz
Og fedt det var Wirtz
Senest rettet af mortenbak søndag, 04. jan, 2026 17:36, rettet i alt 1 gang.
- Redtothebone
Føles som om VAR laver en fejl der, men vi må jo tage alt med når vi spiller så ringe
YNWA
Den kendelse ville jeg være tosset over, sad jeg i en hvid trøje
Slot sætter en YouTube film på med øvelser.
Yes, vi spiller meget bedre. Det var også kendetegnet ved sidste sæson - dårlig første, god andenhalvleg.Mysjkin skrev:Vi er startet anden halvleg godt - og nu fik vi lidt medgang!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Hr. Drejer
Hvor er jeg glad på Wirtz vegne. Kom nu drenge for helvede!
Tror nu nok mere på VARs off side system end dine følelserRedtothebone skrev: ↑søndag, 04. jan, 2026 17:35Føles som om VAR laver en fejl der, men vi må jo tage alt med når vi spiller så ringe
Medmindre det er en hvid udebane trøjepingel skrev:Den kendelse ville jeg være tosset over, sad jeg i en hvid trøje

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja lad os få Wirtz igangHr. Drejer skrev: ↑søndag, 04. jan, 2026 17:36Hvor er jeg glad på Wirtz vegne. Kom nu drenge for helvede!