Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL 8.-delsfinale, 1. kamp
Re: Galatasaray - LFC >> Kamptråden, CL 8.-delsfinale, 1. kamp
Er Slot BFFs med Ten Hag?
Vi er næsten mere kønsløse end under BR.
Få nu Fucking bare sendt Slot hjem til Holland.
De trækker den alt for langt.
De trækker den alt for langt.
Vorherre bevares!
Endnu en fuldstændig ligegyldig præstation.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Endnu en fuldstændig ligegyldig præstation.
Sent from my iPhone using Tapatalk
“Præstationerne” her på Forum er dårligere end dem på banen, synes jeg.

Konate hver gang det gælder
Jeg synes de meget godt afspejler hvad vi er og har været vidner til i en laaaang tid og hvad vi nok skal forvente resten af sæsonen. Det er svært at bevare "ja hatten" på. Og det kunne være meget værre, vil jeg mene.
I lang tid har folk forsøgt at finde positiver og bevare troen. Men det er længe "overdue" og det synes jeg egentlig er forståeligt. Vi både kan og bør forvente langt mere end det vi oplever for tiden.
Jeg vil sammenligne med Brendan Rodgers. Han virkede også som et ok valg dengang, men hurtigt blev det tydeligt at han var ude hvor han ikke kunne bunde. Det samme med SLOT. Skiftet fra Æresdevisie til toppen af europæisk fodbold, har simpelthen været for stort. Og det er muligt at han en dag får redskaberne til at blive en dygtig manager, men det skal bare ikke være i Liverpool FC at han "øver" sig.
Han har haft lang tid til at implementere sine idéer (nogen/jeg vil sige manglen på samme) og spillerne ligner også nogen der ikke rigtig ved hvad de skal. Hr. Drejers beskrivelse af Ekitike længere oppe i tråden synes jeg rammer det meget godt. Ekitike ligner en hovedløs høne i mange af sine løb, men det gør hele holdet i det meste af det de foretager sig. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er de laver til træning for de ligner ikke et hold der tilbringer mange timer sammen på træningsbanen. Det gælder i både forsvar, på midtbanen og i angrebet. Vi er i bedste fald et meget middelmådigt fodboldhold. Jeg vil næsten vove at påstå at Klopp kunne ha nappet mesterskabet i år, da jeg synes det er lidt billigt til salg i denne sæson, selvom Ars har set gode ud så er det lidt på bekostning af at vi og Cheaty, har været milevidt fra tidligere sæsoners niveau.
Grunden til at vi roder rundt på denne måde skyldes udelukkende vores egen rædderlige præstation. En præstation, jeg mener Arne må tage på sin kappe. Det er også derfor jeg med helt fin smag i munden og med øje på fremtiden for
Liverpool FC mener at det må være farvel og tak til Arne Slot.
Jeg er spændt på om vi også bliver dem der bryder Tottenhams dårlige stime og forære dem 3 point i nedrykningskampen - det er slet ikke et utænkeligt scenarie