Indgangsbøn:
Vi har tabt 2 gange til PSG i denne sæson og vi har tabt 3 gange til Manchester City, og så er der Crystal Palace, som vi også har tabt til 3 gange i denne sæson. Først i Community Shield, og så i PL, og de slog LFC ud af Carabao Cup med et svidende 3-0 nederlag på Anfield. Oliver Glasner har i den grad fundet opskriften på at vinde over Slot-bold, selv om han spiller for spiller råder over langt mere middelmådige fodboldspillere end LFC, så det kan snildt blive nederlag nr. 4 i denne sæson til Crystal Palace. .....men det kan også blive sejr nr 3 i træk i PL til LFC.
Statistik for hele sæsonen i PL:

Indbyrdes statistik i PL:

Sidste 5 indbyrdes opgør i PL:

Formbarometer PL:

Liverpool
Jeg håber, at Liverpool stiller med 1 keeper og 10 markspillere. Sagt på en anden måde: Jeg håber ikke Isak starter, så vi er 10 mod 11, indtil han skiftes ud. Der kommer INTET fra ham, så han burde få tid og ro til stille og roligt at bringe sig i form på U23 og gennem træning. Jeg mener heller ikke at Curtis Jones skal have genvalg på HB. Han var flere gange meget tæt på at koste mod Everton, enten ved fejlplaceringer, uengageret indgriben eller fejlaflevinger. Med Jones og Isak ude af start-11, så giver resten stort set sig selv som følger: